тренінг

Сучасні інструменти в продажу В2В



  • 3850 грн -5%



Цільова аудиторія

Менеджери з продажу сфері В2В.

Ціль заходу

  •  Сформувати навички роботи в умовах підвищеної конкуренції;
  • Навчити вибудовувати довготривалі взаємовигідні зв'язки з клієнтами;
  •  Легко та лаконічно обробляти заперечення клієнтів використовуючи 5 технік та демонструвати цінності та вигоду пропозиції.

Програма

Стратегічне завдання продажу.

  • Основне завдання продажу
  • Базові елементи маркетингу в продажах
  • Сучасний менеджер з продажу. Його цінності та переконання.
  • Інструменти індивідуальної та командної мотивації до збільшення продажу.

 Комунікація і взаємодія з клієнтом або як стати другом

  • Невербаліка - як основа отриманні інформації;
  • Базові потреби клієнта у взаємодії і способи їх задоволення.
  • Техніка Pull-up interaction – як модель довготривалих відносин з клієнтом..
  • Кейс «Сервіс, Лідерство, Експертність в практиці формування образу продавця»
  • Кейс «Практика застосування невербального впливу в переговорах»

Управління продуктом: презентація на мові клієнта

  • Цикл прийняття рішення про покупку
  • Формування потреб клієнта
  • 4 види питань.
  • Поняття болю клієнта.
  • Принципи підготовки ключового повідомлення на мові потреб клієнта.
  • Заміни характеристик на роботу з болем клієнта.
  • Техніка ціннісної пропозиції ABFAS.
  • Як продавати дорого.
  • Кейс «Презентація на мові клієнта і продаж, через болі»

Управління рішеннями клієнтів

  • Управління запереченнями і причини їх появи.
  • 4 універсальних техніки обробки заперечень. (ОППП, Амортизація, Логіка покупки, Саме тому )
  • Робота з відмовами і ціною.
  • Кейс «Обробляємо заперечення та ціни»

Тактика переговорів

  • Поняття тактики переговорів
  • Тактика «Крок за кроком»
  • Тактика «Концентрації на співпрацю»
  • Тактика «Поступка за поступку»
  • Тактика «Крайніх позицій»
  • Тактика «Вилка»
  • Кейс «Демонструємо тактики переговорів»

Закриття угоди і пост продажний супровід

  • Вимоги до завершення угоди.
  • Планування пост продажних комунікацій.
  • Планування повторних продажів.
  • Кейс «Формуємо рекомендації для себе за результатами тренінгу»

Додаткова інформація

Тренінг на 70% складається із практичних завдань відповідних до вашого бізнесу.

Ваш результат - це моя репутація!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.