тренінг
Сучасні інструменти в продажу В2В
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Академія експертного продажу
- medaacademy.info/uk
- Богдан
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери з продажу сфері В2В.
Ціль заходу
- Сформувати навички роботи в умовах підвищеної конкуренції;
- Навчити вибудовувати довготривалі взаємовигідні зв'язки з клієнтами;
- Легко та лаконічно обробляти заперечення клієнтів використовуючи 5 технік та демонструвати цінності та вигоду пропозиції.
Програма
Стратегічне завдання продажу.
- Основне завдання продажу
- Базові елементи маркетингу в продажах
- Сучасний менеджер з продажу. Його цінності та переконання.
- Інструменти індивідуальної та командної мотивації до збільшення продажу.
Комунікація і взаємодія з клієнтом або як стати другом
- Невербаліка - як основа отриманні інформації;
- Базові потреби клієнта у взаємодії і способи їх задоволення.
- Техніка Pull-up interaction – як модель довготривалих відносин з клієнтом..
- Кейс «Сервіс, Лідерство, Експертність в практиці формування образу продавця»
- Кейс «Практика застосування невербального впливу в переговорах»
Управління продуктом: презентація на мові клієнта
- Цикл прийняття рішення про покупку
- Формування потреб клієнта
- 4 види питань.
- Поняття болю клієнта.
- Принципи підготовки ключового повідомлення на мові потреб клієнта.
- Заміни характеристик на роботу з болем клієнта.
- Техніка ціннісної пропозиції ABFAS.
- Як продавати дорого.
- Кейс «Презентація на мові клієнта і продаж, через болі»
Управління рішеннями клієнтів
- Управління запереченнями і причини їх появи.
- 4 універсальних техніки обробки заперечень. (ОППП, Амортизація, Логіка покупки, Саме тому )
- Робота з відмовами і ціною.
- Кейс «Обробляємо заперечення та ціни»
Тактика переговорів
- Поняття тактики переговорів
- Тактика «Крок за кроком»
- Тактика «Концентрації на співпрацю»
- Тактика «Поступка за поступку»
- Тактика «Крайніх позицій»
- Тактика «Вилка»
- Кейс «Демонструємо тактики переговорів»
Закриття угоди і пост продажний супровід
- Вимоги до завершення угоди.
- Планування пост продажних комунікацій.
- Планування повторних продажів.
- Кейс «Формуємо рекомендації для себе за результатами тренінгу»
Додаткова інформація
Тренінг на 70% складається із практичних завдань відповідних до вашого бізнесу.
Ваш результат - це моя репутація!
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.