Створення ефективних прес-релізів та прес-анонсів
- 8 годин
- Після закінчення видається за запитом
- Олд Скул
- oldschool.in.ua
- Дар'я Шкіль
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Фахівці з комунікацій, які пишуть анонси та релізи для ЗМІ та хочуть, щоб медіа відвідували їхні заходи та публікували новини на підставі їхніх прес-релізів
Програма
Тренінг буде корисним як для представників комунікаційних та PR-агенцій, маркетинг- та PR-відділів комерційних компаній, так і фахівців громадських та міжнародних організацій, державних установ.
У програмі:
- Види текстів для преси
- Прес-анонс і прес-реліз як найбільш поширені формати
- Правила написання прес-релізів ( що можна й що не можна робити)
- Як журналісти читають прес-релізи
- Майстерність створення заголовку. Лаконічність
- Кліше і штампи – як відрізнити одне від іншого та як перефразувати сталі формулювання
- Ритм і милозвучність тексту
- Візуальна подача тексту
Додаткова інформація
Проведення тренінгу можливе як у форматі офлайн, так і онлайн.
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRЖурналістика, ЗМІ
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.