Клієнтоорієнтований сервіс. Розвиток навичок взаємодії з клієнтами
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Тренінг буде корисним:
- співробітникам фронт-офісу, які бажають підвищити свій професійний рівень
- менеджерам будь-яких рівнів, які бажають освоїти навички роботи з клієнтами
- власникам бізнесу та керівникам
Ціль заходу
Робота з клієнтами вимагає не тільки відмінних комунікативних навичок, а й уміння аналізувати у розмові клієнта, з яким йде взаємодія, визначити його потреби, опрацювати заперечення, вирішити конфлікт. Тренінг спрямований на практичне опрацювання важливих навичок взаємодії з клієнтами, щоб обидві сторони залишилися у вигідній ситуації.
Програма
1. Визначення типу клієнта
- Сегментація клієнтів
- Типологія DISC. Визначення типу клієнта
- Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта
- Підготовка портретів клієнтів
- Формування індивідуального підходу до клієнта
2. Практика роботи з клієнтами
- Встановлення контакту із клієнтом.Виявлення типу клієнта.
- Подолання заперечень
- Управління конфліктними ситуаціями
- Робота з відмовами
- Мотиви прийняття рішень залежно від «портрета» клієнта
- Складання скриптів для кожного етапу роботи з клієнтами
- Розробка стратегії роботи з кожним із типів клієнтів
3. Робота з конфліктами в клієнтоорієнтованому сервісі.
4. Поняття конфлікту та природа виникнення конфліктів
- Види конфліктів
- Психологічні конфлікти
- Соціальні конфлікти
- Динаміка конфліктів. Стадії розвитку конфліктів
- Конструктивні та деструктивні конфлікти. Ознаки та наслідки.
- Алгоритм конструктивної відмови. Як відмовити та зберегти стосунки?
5. Техніки управління конфліктами
- П'ять стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях.
- Визначення індивідуальної стратегії залежно від ситуації
- Прийом зняття емоційної напруги клієнта
- Прийом впливу на клієнта
- Заборонені дії у конфліктній ситуації
- Типи емоційних реакцій на конфліктну ситуацію
- Методи захисту від агресії та негативу
- Агресія, образи, критика. Способи конструктивного сприйняття і реагування.
- Алгоритми поведінки у складних конфліктних ситуаціях.
- Управління емоційним станом.
- Техніки входження у ресурсний стан.
Додаткова інформація
Навчання проходить у групі – до 5 осіб. Тому, в результаті тренінгу, Ви можете отримати конкретні інструменти для роботи саме для Вашого бізнесу!
Тривалість тренінгу: 2 дні, 16 акад. годин
У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали, післятренінгова консультаційна підтримка.
По завершенні видається сертифікат.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.