тренінг
Ресторанний сервіс: секрети гостинності, стандарти обслуговування, техніки продажу. Винний сервіс та еногастрономія. Конфліктологія
- 8 годин
- Після закінчення видається дипломований тренер, спікер, кандидат наук, сертифікат коуча
- Магалецька Ірина, ПП
- Ирина
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Команди закладів гостинності (ресторани, готелів, салони краси) : офіціанти, бармени, адміністратори, менеджери.
Управлінці, керівники, директори, наставники, HR-менеджери.
Ціль заходу
сервис в сфере гостеприимства с учетом актуальных тенденций в 2020 году.
Програма
- Робота у сфері гостинності – покликання та шлях до успіху.
- Аналіз наявних навичок у співробітників.
- Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані.
- Основні техніки продажу: апселлінг, кроселінг.
- Заточення навичок практично, розширення вокабуляра, робота з фразеологією.
- Причини конфліктів, сценарії поведінки у конфліктних ситуаціях.
- Базові знання з еногастрономії та фудпейрингу.
- Відпрацювання навичок у бізнес-іграх.
Додаткова інформація
Проведення з урахуванням замовника. Можливо у будь-якому місті України.
Інші тренінги у категоріях:Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.