тренінг

Ресторанний сервіс: секрети гостинності, стандарти обслуговування, техніки продажу. Винний сервіс та еногастрономія. Конфліктологія





Цільова аудиторія

Команди закладів гостинності (ресторани, готелів, салони краси) : офіціанти, бармени, адміністратори, менеджери.

Управлінці, керівники, директори, наставники, HR-менеджери.

Ціль заходу

сервис в сфере гостеприимства с учетом актуальных тенденций в 2020 году.

Програма

  1. Робота у сфері гостинності – покликання та шлях до успіху.
  2. Аналіз наявних навичок у співробітників.
  3. Формування розуміння алгоритму обслуговування ресторані.
  4. Основні техніки продажу: апселлінг, кроселінг.
  5. Заточення навичок практично, розширення вокабуляра, робота з фразеологією.
  6. Причини конфліктів, сценарії поведінки у конфліктних ситуаціях.
  7. Базові знання з еногастрономії та фудпейрингу.
  8. Відпрацювання навичок у бізнес-іграх.

Додаткова інформація

Проведення з урахуванням замовника. Можливо у будь-якому місті України.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.