Мaystrenko & partners
тренінг

Створення відділу продажу





Цільова аудиторія

Керівники; відповідальні за продажі; власники компаній, які перебувають в оперативному управлінні.

Ціль заходу

Відділ продажів – це енергія, грошовий потік, оборот та прямий вплив на прибуток вашого бізнесу. Тренінг «Побудова Відділу продажів» допоможе з самого початку все правильно вибудувати, щоб не потрібно було переробляти згодом. А для відділу продажів що вже працює – чим раніше організація зробить аудит своєї збутової структури, тим раніше вийде на новий рівень розвитку.

Цей тренінг спрямований на:

  • Отримання алгоритму, як сформувати відділ продажу з нуля, або зробити аудит існуючого.
  • Вміння сформувати організаційну структуру Відділу продажів залежно від сфери діяльності та типу продажу.
  • Вміння збудувати систему контролю Відділ продажів.
  • Опанування методів постановки планів, визначення ключових показників ефективності KPI's та формул для нарахування заробітної плати співробітникам Відділу продажу.
  • Розуміння, як і де шукати, навчати та вводити на посаду співробітників у Відділ продажів.
  • Вміння збудувати ефективні комунікації у відділі продажів.
  • Розуміння видів програмного забезпечення CRM та принципів їх впровадження.

Програма

Організаційна структура ВП (Відділу продажів)

  • Відмінності структур Відділів продаж для B2B, FMSG, інших сфер і способів продажу.
  • Як розрахувати, скільки має бути виконавців та скільки лінійних керівників?
  • Як визначити можливість роботи дистанційних менеджерів?
  • Яку модель продажів збудувати? Який формат буде максимально ефективним: особисті зустрічі, телефонний продаж, організація свого Call-center, якщо суміщення, то в якій пропорції?
  • Особливості змішаного продажу: телефонні дзвінки, листування, месенджери, особисті зустрічі?
  • Які назви посад найбільше сприятимуть досягненню цільових показників?
  • Яку кількість співробітників та на якому етапі необхідно набирати у Відділ продажів?

Практикум: «Формування структури Відділу продажу».

Організація та регламент роботи Відділу Продажів

  • Що потрібне для роботи Відділу продажів? Критерії вибору приміщення, щільності робочих місць, ергономіка, технічне оснащення.
  • Як скласти працюючі Посадові інструкції, опис роботи посади для виконавців та керівників Відділу продажу?
  • Як побудувати працюючу воронку продажів.
  • Як налаштувати основні бізнес-процеси у відділі продажів, залежно від сфери та типу продажів:
  1. Активний пошук клієнтів та формування клієнтської бази / отримання ліда (lead) з маркетингової воронки;
  2. Обробка холодного контакту із сформованої клієнтської бази/обробка вхідного звернення; підготовка рішення та комерційної пропозиції;
  3. Аргументація та робота з відмовами; дотиск клієнта; follow-up (системна підтримка особистого контакту);
  4. Післяпродажна підтримка;
  5. Робота з претензіями та рекламаціями;
  6. Робота з дебіторською заборгованістю (якщо є);

      та інші процеси.

  • Стандарти відділу продажу.
  • Правила відділу продажів.

Практикум: «Формування Воронки продажів та Бізнес-процесів верхнього рівня».

Цільові показники та фінансова мотивація

  • Як пов'язати стратегію розвитку та цілі бізнесу з цілями відділу продажів?
  • Що необхідно вимірювати та контролювати?
  • Дошка показників керівника Відділу продажів: показники ефективності KPI's та робочі метрики у продажах:
  1. Показники прибутку;
  2. Показники ефективності співробітника;
  3. Показники зайнятості співробітника;
  4. Показники якості роботи з клієнтами;
  5. Показники з випередженням;
  6. Показники із запізненням;
  7. Статистичні показники.
  • Як аналізувати сукупності показників та приймати управлінські рішення?
  • Як вибудувати звіти про конверсії Воронки продажів і як ним користуватися для стимулювання продажів?
  • Як сформувати таку що стимулює та справедливу для всіх формулу фінансової мотивації співробітників та керівників Відділу продажів?
  • За виконання яких цільових показників можна платити працівникам, а за які категорично заборонено?
  • Методи та принципи постановки планів продажу.
  • Дошка показників прогресу співробітника/відділу – публічна/індивідуальна; у комп'ютері / наочна. Плюси та мінуси, комбінації варіантів.

Практикум: «Формування робочого прототипу системи KPI's та метрик. Формування робочого прототипу формули нарахування заробітної плати».

Контроль відділу продажів.

  • Як здійснювати контроль відділу продажу? Види та типи контролю. Ступінь та способи контролю.
  • Контроль процесу/контроль результату.
  • Як контролювати виконання планових показників працівниками?
  • Щоденний/щотижневий/щомісячний контроль процесів та дій.
  • Контроль за виконанням стандартів.

Практикум: «Формування системи контролю Відділу продажу».

Пошук та підбір співробітників у Відділ продажу. Навчання та введення у посаду.

  • Складання профілю посади співробітників відділу продажів.
  • Де і як шукати співробітників у відділ продажу? Канали пошуку та специфіка ринку праці.
  • Воронка рекрутингу Відділу продажу.
  • Структура співбесіди. Як виявити потенційно ефективних працівників?
  • Як швидко навчити новачка?
  • Система адаптації та введення у посаду.

Практикум: «Складання профілю посади співробітника Відділу продажів».

Комунікації у Відділі продажів

  • Як побудувати систему ефективних комунікацій у Відділі продажів?
  • Щоденні мітинги: ціль, зміст, регламент, результат.
  • Щотижневі планерки: ціль, зміст, регламент, результат.
  • Щомісячні збори: ціль, зміст, регламент, результат.
  • Комунікації у розрізах: Керівник – Підлеглий, Виконавець – Виконавець.

Практикум: «Формування системи комунікацій у Відділі продажів».

Програмне забезпечення для роботи з клієнтською базою

  • Критерії вибору програмного забезпечення (CRM та інші типи програм)
  • Плюси, мінуси та підводні каміння CRM програм.
  • Принципи впровадження програм CRM.
  • Етапи впровадження програми CRM.

Практикум: «Формування плану впровадження CRM програми»

Додаткова інформація

В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки – готові управлінські інструменти, стратегії, стандарти, чек-листи, які сформують за допомогою тренера, на підставі матеріалу, що викладається, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік та методів.

     Тренінг максимально адаптується під специфіку організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах учасників.

     За погодженням, проводиться доопрацювання та супровід впровадження отриманих методів та технологій.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.