Робота з запереченнями та закриття угоди
- Після закінчення видається Сертифікат
- Мaystrenko & partners
- maystrenko.biz
- Майстренко Віталій
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Найчастіша причина для проведення тренінгу – це нездатність обробляти заперечення та дотискати рішення клієнтів до продажу в останніх фазах переговорів.
Отже, вже проведений дуже великий обсяг попередньої роботи – пошук клієнта, прорив через різні бар'єри, телефонні дзвінки, зустрічі з ОПР та ОВПР (особа що приймає рішення в організації та особи що впливають на прийняття рішень), виявлення потреб, підготовка презентації/КП/прорахунок – і потім часто не вистачає малого - а саме потрібних навичок для впливу на останньому етапі переговорів.
Завдання тренінгу:
- Навчитися опрацьовувати будь-які заперечення, та «на рівних» відстоювати свої інтереси.
- Дізнатися та пропрацювати свої особисті бар'єри щодо заперечень та відмов клієнтів.
- Сформувати готові до застосування скрипти, ефективні фрази та мовні модулі для обробки конкретних заперечень, з якими стикаються учасники в своїй практиці.
- Освоїти технології ведення переговорів про ціну, оплату та інші умови, зберігаючи високу маржинальність угоди та конструктивні відносини з партнером.
- Опанувати технології протидії маніпуляціям та тиску клієнтів.
- Навчитися працювати з запереченнями під час жорстких переговорів, та під емоційним тиском.
- Опанувати техніки закриття угоди, доведення клієнта до реального відвантаження/надання послуги або попередньої оплати.
- Навчитися продовжувати комунікації, навіть якщо клієнт сказав остаточне Ні.
Програма
Особистість результативного менеджера, що закриває угоди.
- Що мені заважає ефективно працювати з запереченнями та відмовами клієнтів?
- Дослідження власних упереджень що обмежують щодо заперечень клієнтів.
- Психологічні бар'єри, установки, ментальні упередження, стереотипи.
- Які якості можна і потрібно розвивати для результативного обговорення розбіжностей?
- Ким мені потрібно стати, щоб ефективно працювати з запереченнями та закривати угоди?
Практикум: «Дослідження власних упереджень що обмежують (заважають) щодо заперечень клієнтів та закриття угоди».
Про заперечення
- Види та типи заперечень.
- Які причини стоять за поширеними запереченнями? Чому клієнт чинить опір?
- Що насправді стоїть за запереченнями: "Нам не треба", "Дорого", "Працюємо з іншими", "Все є", "Скиньте пропозицію на пошту", “Не на часі”.
- Емоційні та раціональні причини виникнення заперечень.
- Справжні та хибні заперечення.
- Психологічне ставлення менеджера до заперечень.
Обробка заперечень
- Психологія заперечень: чому насправді клієнт чинить опір?
- Як поставити себе на місце клієнта, щоб зрозуміти, як він мислить і який буде наступний крок?
- Методи, підходи та принципи обробки заперечень. Коли та який метод найбільш доречний?
- Алгоритми відповіді на заперечення.
- Як із «Ні» витягнути максимум інформації та переконати клієнта на «Так»?
- Як виявляти та працювати з хибними запереченнями?
- Як емоційне заперечення перевести в раціональне (таке що можна подолати) заперечення?
- Правила обговорення суперечностей.
- Алгоритм роботи з запереченнями щодо ціни, оплати та інших умов угоди.
- Як зберегти/відстояти максимальну маржу угоди у конкретних переговорах?
- Надання аргументів щодо «захисту» ціни.
Практикум: «Відпрацювання заперечення за ціною та інших умов угоди».
Скрипти, ефективні фрази та мовні модулі для обробки популярних та специфічних заперечень (2-5 обробок на кожне заперечення – на тренінгу адаптується під специфіку учасників та генеруються нові).
Обробка заперечень:
- "У вас дорого (дешево)"
- "Нічого не потрібно", "Все є"
- “Не на часі”
- "Працюємо з іншими"
- "Є постачальники"
- "Нас все влаштовує"
- "Ми подумаємо"
- "Ми про вас знаємо - у вас погана якість"
- "Вишліть пропозицію на пошту"
- "Залишіть контакти", "Якщо нам знадобиться, то ми самі передзвонимо"
- "Ми з вами вже працювали, обпеклися"
- "Тендер/Торги/Аукціон"
- «Криза»
- "Якщо ви такі круті, то чому ви нас шукаєте, а не навпаки?"
- «Передзвоніть/заїдьте після Війни/Карантину/Нового року/Великодня/Травневих» тощо.
Практикум: «Формування власних скриптів».
Практикум: «Відпрацювання популярних заперечень».
Жорсткі переговори
Робота з важкими запереченнями, конфліктами та маніпуляціями
- Що робити, якщо заперечення супроводжується високим емоційним напруженням?
- Як реагувати на подразнення, підвищення голосу, образу та інші прояви?
- Маніпулятивні види та способи впливу на менеджера, які використовуються під час переговорів.
- Відкриті та приховані маніпуляції, та способи протидії їм.
- Принципи жорстких переговорів.
- Алгоритм протидії жорстким переговорам.
- Якщо напали на Вас: конструктивний сценарій або ескалація конфліктів.
- Технології протистояння маніпуляціям та тиску клієнта.
- Зняття бар'єрів та емоційної напруги.
- Алгоритм дій, якщо заперечення перетворюється на конфлікт.
- Маніпуляції у переговорах. На що я «ведуся»? Як і на чому мене роблять?
- Що таке кранчі у переговорах?
- Види переговорних кранчів і як їм протистояти?
Практикум: «Протистояння маніпуляціям у переговорах».
ТОП маніпуляцій досвідчених закупників і як їм протистояти?
- тиск авторитетом;
- демонстрація байдужості до пропозиції;
- вимога найкращих умов;
- блеф;
- промацування нижньої межі торгу;
- вимога неможливого;
- тиск конкурентними пропозиціями;
- знецінення продукту/компанії/менеджера;
- звинувачення у некомпетентності;
- хороший та поганий поліцейський;
- створення дефіциту часу на прийняття рішення / брак місця на полиці / та інші дефіцити.
- та інші маніпуляції.
Практикум: «Протистояння маніпуляціям в закупівлях».
Закриття угоди. Як «дотиснути» рішення клієнта на нашу користь?
- Чому не всі менеджери можуть/люблять здійснювати етап «Закриття угоди»?
- Як сформувати культуру «дотискання» у компанії?
- Принцип ABC (Always be closed)
- Як правильно «дотиснути», підштовхнути клієнта до вигідного рішення?
- Види та способи закриття угоди.
- Техніки неявного психологічного впливу на рішення клієнта.
Техніки «дотискання»:
- «Пряме завершення»;
- «Вибір без вибору»;
- «Припустимо»;
- «Підсумування домовленостей»;
- "Створення дефіциту";
- "Демо-версія";
- «Спочатку скажи НІ, щоб потім отримати ТАК»;
- Інші техніки.
Технології підбиття підсумків переговорів та фіксації досягнутих домовленостей.
Завершення переговорів та планування наступних комунікацій із клієнтом
Якщо клієнт у переговорах сказав - Так:
- Як довести угоду до реального відвантаження (або надання послуги) чи передоплати?
- Як посилити свої позиції, щоб клієнт не передумав? Банк прогресу.
- Як побудувати ефективну систему післяпродажної комунікації?
Якщо клієнт відмовив у співпраці і сказав – НІ:
- Як завершити комунікацію із подальшим продовженням переговорів про співпрацю.
- Що слід зробити при відмові? Банк альтернативних дій.
- Як зацікавити клієнта у подальшому спілкуванні?
- Як реалізувати стратегію «Чекати на помилку конкурента»?
Завершення тренінгу
- Зворотній зв'язок учасників.
- Зворотній зв'язок тренера.
- Рекомендації щодо подальшого розвитку.
- Список літератури та фільмів для саморозвитку.
- Вручення сертифікатів.
Додаткова інформація
В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки – готові фрази, мовні модулі, скрипти, стратегії переговорів, стандарти, чек-листи, які сформують за допомогою тренера, на основі матеріалу, що викладається, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів.
Тренінг максимально адаптується до специфіки організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах учасників.
За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика та корекція програми, а також післятренінговий супровід, контроль застосування отриманих знань та закріплення навичок учасників.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар