Мaystrenko & partners
тренінг

Робота з запереченнями та закриття угоди





Ціль заходу

Найчастіша причина для проведення тренінгу – це нездатність обробляти заперечення та дотискати рішення клієнтів до продажу в останніх фазах переговорів.

Отже, вже проведений дуже великий обсяг попередньої роботи – пошук клієнта, прорив через різні бар'єри, телефонні дзвінки, зустрічі з ОПР та ОВПР (особа що приймає рішення в організації та особи що впливають на прийняття рішень), виявлення потреб, підготовка презентації/КП/прорахунок – і потім часто не вистачає малого - а саме потрібних навичок для впливу на останньому етапі переговорів. 

Завдання тренінгу:

  • Навчитися опрацьовувати будь-які заперечення, та «на рівних» відстоювати свої інтереси.
  • Дізнатися та пропрацювати свої особисті бар'єри щодо заперечень та відмов клієнтів.
  • Сформувати готові до застосування скрипти, ефективні фрази та мовні модулі для обробки конкретних заперечень, з якими стикаються учасники в своїй практиці.
  • Освоїти технології ведення переговорів про ціну, оплату та інші умови, зберігаючи високу маржинальність угоди та конструктивні відносини з партнером.
  • Опанувати технології протидії маніпуляціям та тиску клієнтів.
  • Навчитися працювати з запереченнями під час жорстких переговорів, та під емоційним тиском.
  • Опанувати техніки закриття угоди, доведення клієнта до реального відвантаження/надання послуги або попередньої оплати.
  • Навчитися продовжувати комунікації, навіть якщо клієнт сказав остаточне Ні.

Програма

Особистість результативного менеджера, що закриває угоди.

  • Що мені заважає ефективно працювати з запереченнями та відмовами клієнтів?
  • Дослідження власних упереджень що обмежують щодо заперечень клієнтів.
  • Психологічні бар'єри, установки, ментальні упередження, стереотипи.
  • Які якості можна і потрібно розвивати для результативного обговорення розбіжностей?
  • Ким мені потрібно стати, щоб ефективно працювати з запереченнями та закривати угоди?

Практикум: «Дослідження власних упереджень що обмежують (заважають) щодо заперечень клієнтів та закриття угоди».

Про заперечення

  • Види та типи заперечень.
  • Які причини стоять за поширеними запереченнями? Чому клієнт чинить опір?
  • Що насправді стоїть за запереченнями: "Нам не треба", "Дорого", "Працюємо з іншими", "Все є", "Скиньте пропозицію на пошту", “Не на часі”.
  • Емоційні та раціональні причини виникнення заперечень.
  • Справжні та хибні заперечення.
  • Психологічне ставлення менеджера до заперечень.

Обробка заперечень

  • Психологія заперечень: чому насправді клієнт чинить опір?
  • Як поставити себе на місце клієнта, щоб зрозуміти, як він мислить і який буде наступний крок?
  • Методи, підходи та принципи обробки заперечень. Коли та який метод найбільш доречний?
  • Алгоритми відповіді на заперечення.
  • Як із «Ні» витягнути максимум інформації та переконати клієнта на «Так»?
  • Як виявляти та працювати з хибними запереченнями?
  • Як емоційне заперечення перевести в раціональне (таке що можна подолати) заперечення?
  • Правила обговорення суперечностей.
  • Алгоритм роботи з запереченнями щодо ціни, оплати та інших умов угоди.
  • Як зберегти/відстояти максимальну маржу угоди у конкретних переговорах?
  • Надання аргументів щодо «захисту» ціни.

Практикум: «Відпрацювання заперечення за ціною та інших умов угоди».

Скрипти, ефективні фрази та мовні модулі для обробки популярних та специфічних заперечень (2-5 обробок на кожне заперечення – на тренінгу адаптується під специфіку учасників та генеруються нові).

Обробка заперечень:

  • "У вас дорого (дешево)"
  • "Нічого не потрібно", "Все є"
  • “Не на часі”
  • "Працюємо з іншими"
  • "Є постачальники"
  • "Нас все влаштовує"
  • "Ми подумаємо"
  • "Ми про вас знаємо - у вас погана якість"
  • "Вишліть пропозицію на пошту"
  • "Залишіть контакти", "Якщо нам знадобиться, то ми самі передзвонимо"
  • "Ми з вами вже працювали, обпеклися"
  • "Тендер/Торги/Аукціон"
  • «Криза»
  • "Якщо ви такі круті, то чому ви нас шукаєте, а не навпаки?"
  • «Передзвоніть/заїдьте після Війни/Карантину/Нового року/Великодня/Травневих» тощо.

Практикум: «Формування власних скриптів».

Практикум: «Відпрацювання популярних заперечень».

Жорсткі переговори

      Робота з важкими запереченнями, конфліктами та маніпуляціями

  • Що робити, якщо заперечення супроводжується високим емоційним напруженням?
  • Як реагувати на подразнення, підвищення голосу, образу та інші прояви?
  • Маніпулятивні види та способи впливу на менеджера, які використовуються під час переговорів.
  • Відкриті та приховані маніпуляції, та способи протидії їм.
  • Принципи жорстких переговорів.
  • Алгоритм протидії жорстким переговорам.
  • Якщо напали на Вас: конструктивний сценарій або ескалація конфліктів.
  • Технології протистояння маніпуляціям та тиску клієнта.
  • Зняття бар'єрів та емоційної напруги.
  • Алгоритм дій, якщо заперечення перетворюється на конфлікт.
  • Маніпуляції у переговорах. На що я «ведуся»? Як і на чому мене роблять?
  • Що таке кранчі у переговорах?
  • Види переговорних кранчів і як їм протистояти?

Практикум: «Протистояння маніпуляціям у переговорах».

           ТОП маніпуляцій досвідчених закупників і як їм протистояти?

  • тиск авторитетом;
  • демонстрація байдужості до пропозиції;
  • вимога найкращих умов;
  • блеф;
  • промацування нижньої межі торгу;
  • вимога неможливого;
  • тиск конкурентними пропозиціями;
  • знецінення продукту/компанії/менеджера;
  • звинувачення у некомпетентності;
  • хороший та поганий поліцейський;
  • створення дефіциту часу на прийняття рішення / брак місця на полиці / та інші дефіцити.
  • та інші маніпуляції.

Практикум: «Протистояння маніпуляціям в закупівлях».

Закриття угоди. Як «дотиснути» рішення клієнта на нашу користь?

  • Чому не всі менеджери можуть/люблять здійснювати етап «Закриття угоди»?
  • Як сформувати культуру «дотискання» у компанії?
  • Принцип ABC (Always be closed)
  • Як правильно «дотиснути», підштовхнути клієнта до вигідного рішення?
  • Види та способи закриття угоди.
  • Техніки неявного психологічного впливу на рішення клієнта.

Техніки «дотискання»:

  • «Пряме завершення»;
  • «Вибір без вибору»;
  • «Припустимо»;
  • «Підсумування домовленостей»;
  • "Створення дефіциту";
  • "Демо-версія";
  • «Спочатку скажи НІ, щоб потім отримати ТАК»;
  • Інші техніки.

Технології підбиття підсумків переговорів та фіксації досягнутих домовленостей.

Завершення переговорів та планування наступних комунікацій із клієнтом

Якщо клієнт у переговорах сказав - Так:

  • Як довести угоду до реального відвантаження (або надання послуги) чи передоплати?
  • Як посилити свої позиції, щоб клієнт не передумав? Банк прогресу.
  • Як побудувати ефективну систему післяпродажної комунікації?

Якщо клієнт відмовив у співпраці і сказав – НІ:

  • Як завершити комунікацію із подальшим продовженням переговорів про співпрацю.
  • Що слід зробити при відмові? Банк альтернативних дій.
  • Як зацікавити клієнта у подальшому спілкуванні?
  • Як реалізувати стратегію «Чекати на помилку конкурента»?

Завершення тренінгу

  • Зворотній зв'язок учасників.
  • Зворотній зв'язок тренера.
  • Рекомендації щодо подальшого розвитку.
  • Список літератури та фільмів для саморозвитку.
  • Вручення сертифікатів.

Додаткова інформація

В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки – готові фрази, мовні модулі, скрипти, стратегії переговорів, стандарти, чек-листи, які сформують за допомогою тренера, на основі матеріалу, що викладається, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів.

     Тренінг максимально адаптується до специфіки організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах учасників.

     За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика та корекція програми, а також післятренінговий супровід, контроль застосування отриманих знань та закріплення навичок учасників.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Владислава,05.11.2024, 11:20
Добрий день! Підкажіть з ким можна поспілкуватись щодо деталей тренінгу? Цікавлять такі питання: - які техніки будуть розглядатись для роботи із запереченнями; - які інтерактиви будуть використані для закріплення знань; - чи буде тренінг актуальний для тренерів з навчання персоналу.

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.