Мaystrenko & partners
тренінг

Робота з запереченнями та закриття угоди





Ціль заходу

Найчастіша причина для проведення тренінгу – це нездатність обробляти заперечення та дотискати рішення клієнтів до продажу в останніх фазах переговорів.

Отже, вже проведений дуже великий обсяг попередньої роботи – пошук клієнта, прорив через різні бар'єри, телефонні дзвінки, зустрічі з ОПР та ОВПР (особа що приймає рішення в організації та особи що впливають на прийняття рішень), виявлення потреб, підготовка презентації/КП/прорахунок – і потім часто не вистачає малого - а саме потрібних навичок для впливу на останньому етапі переговорів. 

Завдання тренінгу:

  • Навчитися опрацьовувати будь-які заперечення, та «на рівних» відстоювати свої інтереси.
  • Дізнатися та пропрацювати свої особисті бар'єри щодо заперечень та відмов клієнтів.
  • Сформувати готові до застосування скрипти, ефективні фрази та мовні модулі для обробки конкретних заперечень, з якими стикаються учасники в своїй практиці.
  • Освоїти технології ведення переговорів про ціну, оплату та інші умови, зберігаючи високу маржинальність угоди та конструктивні відносини з партнером.
  • Опанувати технології протидії маніпуляціям та тиску клієнтів.
  • Навчитися працювати з запереченнями під час жорстких переговорів, та під емоційним тиском.
  • Опанувати техніки закриття угоди, доведення клієнта до реального відвантаження/надання послуги або попередньої оплати.
  • Навчитися продовжувати комунікації, навіть якщо клієнт сказав остаточне Ні.

Програма

Особистість результативного менеджера, що закриває угоди.

  • Що мені заважає ефективно працювати з запереченнями та відмовами клієнтів?
  • Дослідження власних упереджень що обмежують щодо заперечень клієнтів.
  • Психологічні бар'єри, установки, ментальні упередження, стереотипи.
  • Які якості можна і потрібно розвивати для результативного обговорення розбіжностей?
  • Ким мені потрібно стати, щоб ефективно працювати з запереченнями та закривати угоди?

Практикум: «Дослідження власних упереджень що обмежують (заважають) щодо заперечень клієнтів та закриття угоди».

Про заперечення

  • Види та типи заперечень.
  • Які причини стоять за поширеними запереченнями? Чому клієнт чинить опір?
  • Що насправді стоїть за запереченнями: "Нам не треба", "Дорого", "Працюємо з іншими", "Все є", "Скиньте пропозицію на пошту", “Не на часі”.
  • Емоційні та раціональні причини виникнення заперечень.
  • Справжні та хибні заперечення.
  • Психологічне ставлення менеджера до заперечень.

Обробка заперечень

  • Психологія заперечень: чому насправді клієнт чинить опір?
  • Як поставити себе на місце клієнта, щоб зрозуміти, як він мислить і який буде наступний крок?
  • Методи, підходи та принципи обробки заперечень. Коли та який метод найбільш доречний?
  • Алгоритми відповіді на заперечення.
  • Як із «Ні» витягнути максимум інформації та переконати клієнта на «Так»?
  • Як виявляти та працювати з хибними запереченнями?
  • Як емоційне заперечення перевести в раціональне (таке що можна подолати) заперечення?
  • Правила обговорення суперечностей.
  • Алгоритм роботи з запереченнями щодо ціни, оплати та інших умов угоди.
  • Як зберегти/відстояти максимальну маржу угоди у конкретних переговорах?
  • Надання аргументів щодо «захисту» ціни.

Практикум: «Відпрацювання заперечення за ціною та інших умов угоди».

Скрипти, ефективні фрази та мовні модулі для обробки популярних та специфічних заперечень (2-5 обробок на кожне заперечення – на тренінгу адаптується під специфіку учасників та генеруються нові).

Обробка заперечень:

  • "У вас дорого (дешево)"
  • "Нічого не потрібно", "Все є"
  • “Не на часі”
  • "Працюємо з іншими"
  • "Є постачальники"
  • "Нас все влаштовує"
  • "Ми подумаємо"
  • "Ми про вас знаємо - у вас погана якість"
  • "Вишліть пропозицію на пошту"
  • "Залишіть контакти", "Якщо нам знадобиться, то ми самі передзвонимо"
  • "Ми з вами вже працювали, обпеклися"
  • "Тендер/Торги/Аукціон"
  • «Криза»
  • "Якщо ви такі круті, то чому ви нас шукаєте, а не навпаки?"
  • «Передзвоніть/заїдьте після Війни/Карантину/Нового року/Великодня/Травневих» тощо.

Практикум: «Формування власних скриптів».

Практикум: «Відпрацювання популярних заперечень».

Жорсткі переговори

      Робота з важкими запереченнями, конфліктами та маніпуляціями

  • Що робити, якщо заперечення супроводжується високим емоційним напруженням?
  • Як реагувати на подразнення, підвищення голосу, образу та інші прояви?
  • Маніпулятивні види та способи впливу на менеджера, які використовуються під час переговорів.
  • Відкриті та приховані маніпуляції, та способи протидії їм.
  • Принципи жорстких переговорів.
  • Алгоритм протидії жорстким переговорам.
  • Якщо напали на Вас: конструктивний сценарій або ескалація конфліктів.
  • Технології протистояння маніпуляціям та тиску клієнта.
  • Зняття бар'єрів та емоційної напруги.
  • Алгоритм дій, якщо заперечення перетворюється на конфлікт.
  • Маніпуляції у переговорах. На що я «ведуся»? Як і на чому мене роблять?
  • Що таке кранчі у переговорах?
  • Види переговорних кранчів і як їм протистояти?

Практикум: «Протистояння маніпуляціям у переговорах».

           ТОП маніпуляцій досвідчених закупників і як їм протистояти?

  • тиск авторитетом;
  • демонстрація байдужості до пропозиції;
  • вимога найкращих умов;
  • блеф;
  • промацування нижньої межі торгу;
  • вимога неможливого;
  • тиск конкурентними пропозиціями;
  • знецінення продукту/компанії/менеджера;
  • звинувачення у некомпетентності;
  • хороший та поганий поліцейський;
  • створення дефіциту часу на прийняття рішення / брак місця на полиці / та інші дефіцити.
  • та інші маніпуляції.

Практикум: «Протистояння маніпуляціям в закупівлях».

Закриття угоди. Як «дотиснути» рішення клієнта на нашу користь?

  • Чому не всі менеджери можуть/люблять здійснювати етап «Закриття угоди»?
  • Як сформувати культуру «дотискання» у компанії?
  • Принцип ABC (Always be closed)
  • Як правильно «дотиснути», підштовхнути клієнта до вигідного рішення?
  • Види та способи закриття угоди.
  • Техніки неявного психологічного впливу на рішення клієнта.

Техніки «дотискання»:

  • «Пряме завершення»;
  • «Вибір без вибору»;
  • «Припустимо»;
  • «Підсумування домовленостей»;
  • "Створення дефіциту";
  • "Демо-версія";
  • «Спочатку скажи НІ, щоб потім отримати ТАК»;
  • Інші техніки.

Технології підбиття підсумків переговорів та фіксації досягнутих домовленостей.

Завершення переговорів та планування наступних комунікацій із клієнтом

Якщо клієнт у переговорах сказав - Так:

  • Як довести угоду до реального відвантаження (або надання послуги) чи передоплати?
  • Як посилити свої позиції, щоб клієнт не передумав? Банк прогресу.
  • Як побудувати ефективну систему післяпродажної комунікації?

Якщо клієнт відмовив у співпраці і сказав – НІ:

  • Як завершити комунікацію із подальшим продовженням переговорів про співпрацю.
  • Що слід зробити при відмові? Банк альтернативних дій.
  • Як зацікавити клієнта у подальшому спілкуванні?
  • Як реалізувати стратегію «Чекати на помилку конкурента»?

Завершення тренінгу

  • Зворотній зв'язок учасників.
  • Зворотній зв'язок тренера.
  • Рекомендації щодо подальшого розвитку.
  • Список літератури та фільмів для саморозвитку.
  • Вручення сертифікатів.

Додаткова інформація

В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки – готові фрази, мовні модулі, скрипти, стратегії переговорів, стандарти, чек-листи, які сформують за допомогою тренера, на основі матеріалу, що викладається, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів.

     Тренінг максимально адаптується до специфіки організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах учасників.

     За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика та корекція програми, а також післятренінговий супровід, контроль застосування отриманих знань та закріплення навичок учасників.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити
Владислава,05.11.2024, 11:20
Добрий день! Підкажіть з ким можна поспілкуватись щодо деталей тренінгу? Цікавлять такі питання: - які техніки будуть розглядатись для роботи із запереченнями; - які інтерактиви будуть використані для закріплення знань; - чи буде тренінг актуальний для тренерів з навчання персоналу.

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.