Телефонний продаж. Мистецтво переконання. Холодні дзвінки
- Після закінчення видається Сертификат
- Мaystrenko & partners
- maystrenko.biz
- Майстренко Віталий
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Продаж по телефону з кожним роком для компаній стає все більш затребуваною опцією. Але телефонні продажі часто мають на увазі холодні дзвінки. Я багато разів спостерігав як ненавчені продавці дзвонять холодною базою, не вміючи це робити, отримують багато відмов, розчаровуються, і швидко звільняються з посади зі словами — «продажі – це не моє». А ваші продавці вміють продавати по телефону?
В результаті цього навчання Ви:
- Оволодієте інструментами та технологіями продажів телефоном.
- Навчитеся усвідомлено впливати на комунікацію через такі сфери як: впевнений поставлений голос, переконлива інтонація, ясна аргументована мова, емоції, що чіпляють.
- Навчитеся формувати скрипти продажів, та ефективно з ними працювати.
- Засвоїте інструменти управління особистою ефективністю, тайм-менеджментом та принципами ефективної роботи в CRM програмах.
- Отримаєте багато практики та готових матеріалів для застосування у вашій діяльності.
- Побачите свої зони зростання, а також отримаєте імпульс та інструменти для розвитку.
Програма
Програма
Специфіка телефонних продажів та холодних дзвінків
- Відмінність очних та телефонних продажів, плюси та мінуси, які слід врахувати.
- Природний опір вторгненню в особистий простір потенційного покупця при холодному дзвінку – як обійти?
- Внутрішні бар'єри продавця: причини та способи їх подолання.
- Основи телемаркетингу. Конверсія. Галузеві норми та окремі випадки конверсії. Що заважає та що допомагає підвищити конверсію?
Практикум: «Дослідження власних обмежуючих упереджень щодо холодних дзвінків».
Мистецтво переконання. Як говорити переконливо, щоб мене слухали та чули?
- Робота із самонастроєм.
- настанова на перемогу. Як налаштовувати себе при холодних дзвінках?
- цілепокладання на день, тиждень, і місяць при телефонних продажах.
Практикум: «Формування Цілі що надихає».
Робота з голосом:
- вправи для постановки переконливого голосу;
- види та типи інтонацій (паралінгвістика);
- усунення непродуктивних характеристик голосу;
- техніки посилення впливу на рішення потенційного клієнта.
Практикум: «Відпрацювання інструментів для постановки переконливого голосу».
Робота з вимовою:
- як зачепити співрозмовника з перших слів? Вербальна складова комунікації;
- техніки, інструменти та прийоми переконливої аргументації (метод Т-А, аргументаційна матриця, метод Сократа, метод авторитетної думки, метод фактів та цифр, аргументація мовою вигід).
Практикум: «Формування переконливих аргументів, що чіпляють».
Робота з емоціями:
- прийоми емоційного впливу: емоційне зараження; використання емоційно заряджених слів (метафори, притчі, афоризми), передача сенсу через історію (storytelling); залучення у дію, особистий приклад, демонстрація потенціалу.
Практикум: «Відпрацювання емоційного впливу».
Специфіка холодних дзвінків
- Психологія холодних дзвінків
- Чому так багато відмов?
- Як тримати удар при відмовах?
- Як скепсис, заперечення та сумніви перетворити на зацікавленість?
- Як збільшити конверсію при холодних дзвінках?
Телефонна комунікація
- Основні етапи телефонної комунікації. Цілі та завдання кожного етапу.
- Створення базового сценарію дзвінка.
- Підготовка до дзвінка. Як зробити телефонну комунікацію ефективнішою? Прогнозування заперечень та підготовка віяла стратегій щодо їх подолання.
- Техніки встановлення контакту. Як створити перше враження та не створити собі проблем? Підстроювання. Початок розмови.
- Прохід "секретарського" бар'єру. Техніки прорив через секретаря.
- Потреби клієнтів. Що потрібно клієнтам: дрилі, отвори, картина на стіні чи емоції від її споглядання? Правильні питання. Способи активного слухання та управління розмовою.
- Презентація речення. Як зробити пропозицію, від якої важко відмовитись?
- Робота з запереченнями, сумнівами та відмовками. Як заперечення клієнта зробити своїми союзниками?
- Закриття угоди. Дотискання, підведення клієнта до вигідного для нас рішення. Пробне закриття.
- Досягнення домовленостей, підбиття підсумків розмови та взяття зобов'язань на майбутнє.
Практикум: «Відпрацювання етапів продажів по телефону».
Сценарії дзвінків, скрипти що продають, ефективні фрази, мовні модулі
- Як правильно працювати зі скриптами?
- Скрипт – стандарт якості комунікації чи обмежувач?
- Принципи та правила формування скриптів продажу.
- Як робити аудит скриптів на результативність?
- Як писати «живі» скрипти?
- Приклади скриптів із різних сфер. Відео-приклади з їх аналізом.
- Як Call-manager може сам писати дієві скрипти та подавати їх керівництву на розгляд та масштабування?
Практикум: «Формування скрипту продажів».
Робота в програмі CRM, розвиток, підвищення особистої ефективності, тайм-менеджмент
- Як роботу в CRM зробити союзником, каталізатором продажу, а не крадієм часу?
- Проактивне/реактивне мислення менеджера.
- Як працювати з чек-листами переговорів для свого розвитку?
- Основи тайм-менеджменту. Пастки мислення під час планування завдань та пріоритетів.
- «Розкрадачі» часу, видимі та невидимі.
- Як і коли краще робити перші дзвінки новим клієнтам?
- Коли краще здійснювати повторні дзвінки, як «дотискати» рішення клієнта на нашу користь?
- Ідеальний робочий день: розподіл нових дзвінків, дзвінків дотиску, робота з клієнтською базою, адміністрування, саморозвиток – як усе збалансувати для максимальних продажів?
- Правила керування особистою ефективністю.
Практикум: «Формування свого ідеального розпорядку дня».
Завершення тренінгу
- Зворотний зв'язок учасників.
- Зворотний зв'язок тренера.
- Рекомендації щодо подальшого розвитку.
- Список літератури та фільмів для саморозвитку.
- Вручення сертифікатів.
Додаткова інформація
В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки - готові фрази що продають, мовні модулі, скрипти, стратегії переговорів, стандарти, чек-листи, - які сформують за допомогою тренера на підставі викладеного матеріалу, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів .
Тренінг максимально адаптується під специфіку організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах учасників.
За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика, а також післятренінговий супровід.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар