Lean-менеджмент
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для власників, топ-менеджерів, керівників підрозділів та відділів незалежно від сфер бізнесу.
Ціль заходу
Істотне підвищення ефективності бізнесу через застосування практик оптимізації процесів та побудови системи безперервних покращень.
Програма
Модуль 1. Основні принципи Lean .
Необхідність переходу від «масового виробництва» до «раціонального»
- Короткий екскурс до еволюції виробничих систем.
- Сучасні системи управління.
- 21століття: результативність і популярність Lean .
Ключові поняття Lean
- Клієнтоорієнтованість (цінність для споживача, замовника).
- Гемба .
- Потік (на відміну від процесу!).
- Муда (типи, 3М).
- Безперервне вдосконалення.
Ділова гра «Побудова клієнтоорієнтованих процесів»
- Визначення цінності: інструменти; практика.
- Побачити потік створення цінності: - інструменти; практика.
- Що заважає зробити потік безперервним: - класифікація втрат; інструменти; практика.
- Витягування: інструменти; практика.
- Безперервне вдосконалення: інструменти; практика.
Модуль 2. Базові інструменти
Розуміння того, що відбувається
- VSM (картування потоку створення цінності): суть; принципи роботи; типові помилки освоєння методу.
- 3M/ФРД (муда, фотографія робочого дня): суть; принципи роботи; типові помилки освоєння методу.
Організація робочого простору
- 5S: суть, правила; що ховається за простотою порядку на робочому місці; типові помилки освоєння методу.
- візуальний менеджмент: типи (символи, покажчики, індикація); розмітка; інформаційні дошки (створення, наповнення, підтримка).
- Стандартизація: суть; планування; синхронізація етапів, операцій процесу; нормативи виконання робіт; регламенти, технологічні карти.
Оперативне керування
- Канбан : типи, цілі; особливості застосування.
- Аsaichi («ранковий ринок») : суть методу, принципи роботи. Типові помилки освоєння методу.
Розгортання lean
- Цілі
- Lean як невід'ємна частина цілей підприємства/компанії: програма навчання;
- Організація пілотного проекту;
- Ролі учасників проекту;
- Етапи проекту;
- Lean менеджер.
- Стратегія Lean підприємства на найближчі 5-10 років.
Модуль 3. Система безперервних покращень. кайдзен
Організація кайдзен -руху
- Суть руху, цілі.
- Основні етапи організації руху.
- Алгоритм подачі кайдзен -пропозицій.
- База даних кайдзен -пропозицій.
- Розробка положення про кайдзен -мотивацію.
- Джерела тем для кайдзен . Планування робіт.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Ощадливе виробництво, управління ризиками
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.