Управління проектами для команд
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Власникам, керівникам підприємств, керівникам проектів, начальникам служб, співробітникам, які беруть участь у проектній роботі.
Ціль заходу
Збільшення кількості проектів, які успішно реалізуються у намічені терміни в рамках виділеного бюджету. Створення єдиного понятійного апарату з питань управління проектами та проектної роботи.
Програма
1. Що таке проект? Особливості управління проектами
- Відмінність проекту з інших форм організації діяльності
- Типи проектів. Життєвий цикл проекту.
- Критичні чинники успіху проекту: час, якість, вартість.
- Типові помилки керівника під час роботи з проектами.
- Практика: Діагностика типових підходів при проектуванні та реалізації проектів учасниками тренінгу, вправа «Затор» – діагностика командних навичок управління проектами, віртуальний проект «Стройка дома»
2. Проект та процес проектування. Типові проблеми керівника.
- Помножуй негативні фактори твого проекту на два. Справи позитивні навпіл. (З досвіду управління проектами)
Проблема №1. Цілі проекту не реалістичні
- Аналіз проекту. Види ресурсів проекту.
- 5 крокова технологія прийняття рішення.
- Практика: SWOT-аналіз проекту. Оцінка ресурсів під час планування. Метод витрат та переваг. Вправа «Мета проекту» – учасники в командах по 4 особи з 3 ідей формують мету проекту, перевіряючи її за критеріями: проактивність, вимірність, визначеність, прив'язка до мети вищого рівня, досяжність, прийнятність та презентують її Замовникам.
Кожна команда протягом тренінгу працює над 1-2 проектами на основі реального матеріалу компанії. Наприклад: "Зростання продажів", "Збільшення числа клієнтів", "Введення нового продукту", "Зниження шлюбу", та ін.
Проблема №2. Проект не має графіка та системи «точок контролю», не визначено межі проекту.
- Послідовність планування
- Структура виконуваних завдань та структура виконуваних робіт
- Як розставити точки контролю у проекті
- Межі проекту
Практика: Побудова дерева цілей – структурна декомпозиція цілей; Моделювання проекту – визначення складу робіт, взаємозв'язків, ієрархії завдань; сітковий графік, складання графіка Гантта. Вправа «Кордони та фази проекту» – учасники в командах по 4 особи працюють над визначенням меж проекту та його зв'язку із зовнішніми умовами, визначенням фаз та їх результатів. Обговорення та презентація.
Проблема №3. Реалізація проекту затягується.
- Точки та зони контролю проекту – чому не дотримуються термінів?
- Принципи пошуку часу – зменшення обсягів роботи та підвищення ефективності.
- 6 кроків делегування.
- Гнучке та жорстке планування.
Практика: навичка делегування, технологія пошуку часу, оптимізація мережевого графіка проекту, створення контрольної дошки проектів. Вправа "Календарний план" – команди розробляють календарний план проекту з контрольними точками. Презентація планів.
Проблема №4. Ігнорування основних ризиків.
- Як розрахувати «критичний шлях» проекту?
- Перевірка плану та критичного шляху.
- Ризики. Типи ризиків. Оцінка ризику. Робота із ризиками.
Практика: Тренування створення критичного шляху, оцінка ризиків, створення механізмів управління ризиками проектів. Вправа «Ризики проекту» – учасники аналізують обмеження та припущення проекту, визначають ризики та свої дії з управління ризиками.
Проблема №5. Ціль проекту змінюється, але проект залишається незмінним.
- Роль менеджера проекту різних етапах.
- Зміни плану проекту.
Практика: відпрацювання кейсу. Вправа «Переговори із Замовником проекту» – учасник відпрацьовують переговори, під час яких аргументують необхідність змін проекту. Експерти оцінюють майстерність учасників.
Проблема №6. Не вдалося налагодити взаємодію всередині команди (з суміжниками).
- Як створити ефективну проектну команду?
- Як рольовий розклад команди впливає результати проекту?
- Як провести збори команди?
- Управління командою проекту. Стилі керування.
- Як управляти учасниками команди, які не знаходяться у прямому підпорядкуванні?
- Вибір оптимального способу комунікації.
Практика: проведення наради, робота з суміжником, вибір моделі спілкування в команді, вибір стилю управління. За підсумками оцінюють свої ролі, які вони грали у команді. Тестування учасників
Проблема №7. Команда не вірить у успіх і налаштована неконструктивно.
- Управління конфліктами
- Технологія зворотнього зв'язку
- 3 методи впливу: силовий, мотиваційний, залучення – що вибрати?
- Коучинг команди – як інструмент групової мотивації
Практика: Вибір методів управління конфліктами, навчання технології 4-х крокової моделі зворотного зв'язку. Вправа «Визнач тип конфлікту» – учасники визначають тип конфлікту, обирають шлях його вирішення. Вправа «Збори» підбиття проміжних підсумків проекту – проведення зборів команди у стилі коучинг.
Додаткова інформація
Інформація для роздумів (за даними дослідження Standish Group “Chaos report”):
- лише 16% проектів укладається у строки та бюджети;
- у середньому на 188% перевищується бюджет;
- у середньому на 222% перевищуються терміни;
- цілі та зміст лише 61% проектів залишаються незмінними.
За результатами тренінгу учасники:
- Отримають уявлення про особливості управління проектами.
- Дізнаються про технології управління проектами.
- Відпрацюють основні практичні вміння розробки, управління командою та результатами проекту.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоProject management, управління проектами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.