Інтерв'ю за компетенціями. Передача технології
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Фахівці HR-служби, керівники компаній та структурних підрозділів, що беруть участь у підборі та оцінці персоналу.
Ціль заходу
Вивчити модель компетенцій як ефективний інструмент підбору, оцінки та розвитку персоналу, як правильно підготувати та провести інтерв'ю з компетенцій під потреби замовника. Відпрацювати практичні навички.
Програма
Модель компетенцій як основа оцінки, прийняття рішень та складання плану розвитку співробітника
- Структура компетенції
- Можливості використання моделі компетенцій (підбір, оцінка, розвиток персоналу, робота з кадровим резервом)
- Індикатори та робота з ними
- Варіанти шкал моделі компетенцій
- Угруповання компетенцій
- Профіль посади та його побудова на основі моделі компетенцій
Основні принципи інтерв'ю з компетенцій
- Коли та в яких цілях використовується
- Переваги та обмеження методу
- Інтерв'ю з компетенцій у порівнянні з іншими методами оцінки
- Завдання, які вирішує цей вид інтерв'ю
Структура методу
- Підготовка до інтерв'ю (організаційні та інформаційні питання)
- Встановлення контакту з оцінюваним
- Власне інтерв'ю
- Завершення оцінної бесіди
- Опрацювання результатів
- Складання звіту за підсумками оцінки
- Зворотній зв'язок замовнику та співробітнику
Питання та інтерпретація відповідей
- Принципи побудови питань на основі опису компетенцій та індикаторів
- Проективні питання
- Ситуаційні питання
- Методики " Parla ", " Star "
- Принципи інтерпретації відповідей
Створення питань до інтерв'ю з компетенцій
- Підбір компетенцій на конкретну посаду
- Створення питань до обраної моделі компетенцій
- Опис позитивних та негативних індикаторів для інтерпретації відповідей.
- Відпрацювання навичок проведення інтерв'ю із створених питань
Створення звіту та зворотний зв'язок
- Правила написання звітів
- Звіти для замовника та для оцінюваного: особливості, відмінності
- Варіанти звітів за підсумками оцінки
- Відпрацювання навичок написання звіту з інтерв'ю
- Принципи зворотного зв'язку за підсумками проведеної оцінки
- Відпрацювання навичок зворотного зв'язку на прикладах створених звітів
Особливості методу
- Типові помилки під час проведення інтерв'ю з компетенцій та його нейтралізація.
- Робота з різними видами реакцію оцінку.
Зверніть увагу!
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Очікувані результати учасників
- чітке уявлення учасників щодо особливостей проведення інтерв'ю з компетенцій;
- навички складання питань до інтерв'ю;
- навички проведення інтерв'ю з компетенцій та інтерпретації результатів;
- навички створення звіту за результатами оцінки та надання зворотного зв'язку.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоHR, менеджер з персоналу, рекрутинг
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар