Функціональне тренерство, наставництво, навчання на робочому місці
- 12 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Функціональні тренери.
- Спеціалісти відділу персоналу.
- Керівники різних рівнів, фахівці та наставники.
Програма
Модуль 1. Функціональне тренерство
Місце функціонального навчання у сучасній компанії
- Системний підхід до організації процесу навчання у компанії. Замовники навчання у компанії.
- Місце функціонального тренінгу у системі корпоративного навчання.
- Ролі, завдання та компетенції функціонального тренера.
Розробка навчальної програми
- Аналіз потреб у навчанні. Що таке результати навчання. Постановка цілей та завдань функціонального навчання.
- Визначення теми навчання та збирання інформації.
- Підбір методів навчання: розминка, фасилітація , модерація , групова дискусія, мозковий штурм, вправа, рольова гра, ділова гра, кейси, відео та аудіо-фрагменти. Вплив цілей та завдань функціонального тренінгу, особливостей групи, що навчаються на вибір методів навчання та їх черговість; роль функціонального тренера у використанні методу
- Підготовка навчального посібника та презентації.
- Підбір та використання засобів навчання:
- Особливості роботи з дошкою. Можливості та обмеження.
- Використання наочних посібників, схем, діаграм, графіків. Помилки використання.
- Використання мультимедійних засобів у навчанні. Робота із слайдами. Що повинен знати та вміти функціональний тренер.
- Поділ всього заняття на блоки: розкадрування програми навчання.
- Організаційна та матеріально-технічна підготовка.
- Розробка системи оцінки результатів навчання:
- Показники ефективності навчання. Визначення критеріїв оцінки навчання.
- Методи оцінки результатів навчання.
Практикум: Розробка функціонального тренінгу.
Проведення навчання
- Особливості навчання дорослих. Особливості мотивації. Особливості психологічних функцій.
- Чому люди сплять на навчанні?
- Властивості уваги, пам'ять та інші психофізіологічні особливості учнів .
- Сприйняття інформації. Як працює закон: Сказав – не означає «почули». Почули — значить «зрозуміли», а зрозуміли — значить «правильно зрозуміли».
- Прийоми, що підвищують увагу учнів .
- Використання прикладів (посилання на випадки, відомі аудиторії; приклади з життя відомих людей; використання контрастних чи барвистих порівнянь).
- Невербальні засоби на аудиторію.
- Типологія учасників навчання та методи роботи з кожним типом.
- Робота із «складними» учасниками.
- Структура проведення навчального заняття. Прийоми та методи для підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу:
- Вступна частина.
- Основна частина: виклад матеріалу.
- Підбиття підсумків заняття.
- Висновок.
- Оцінка результатів навчання.
Практикум: Створення власної навчальної програми.
Модуль 2. Наставництво, навчання на робочому місці.
Ефективне наставництво.
- Система наставництва у компанії.
- Роль наставництва
- Цілі та принципи наставництва.
- За що відповідає наставник?
- Система дій наставника, спрямованих формування основних функціональних навичок.
- Система дій з адаптації нового співробітника до корпоративної культури, норм і правил поведінки у компанії та підрозділі.
- Специфіка наставництва.
- Особливості навчання дорослих.
- Чому стажери нас «не чують»? Властивості уваги, пам'ять та інші психофізіологічні особливості учнів . На що можна вплинути? Теорія компетентності та її використання у процесі наставництва.
- Комунікація як інструмент наставництва.
- Значення позитивної та конструктивної позиції наставника у процесі спілкування.
- Донесення інформації до стажистів.
- Алгоритм ефективної комунікації.
- Постановка цілей та завдань стажистам.
- Виробничі завдання та метод smart .
- Основні помилки наставника на етапі постановки завдань.
- Формування навичок у стажерів.
- Механізм формування навичок.
- Навчання дією. Алгоритм навчання.
- Елементна дія - Комплексна дія - Стійка навичка.
- Як робити – демонстрація / «роби як я»
- Якого результату прагнути – демонстрація / коментарі
- Що важливо враховувати / нюанси / небезпеки — коментарі
- Контроль та професійний зворотний зв'язок у наставництві.
- Що має контролювати наставник? П'ять кроків ефективного контролю.
- Цілі та принципи зворотного зв'язку. Елементи розвиваючої зворотний зв'язок. Критика. Як давати негативний зворотний зв'язок?
Практикум: Проведення частини власної навчальної програми.
Особливості проведення «польового навчання»
- Поняття «польове навчання».
- Постановка цілей «польового навчання». Розробка плану проведення навчання «у полі».
- 6 кроків «польового навчання».
- Чек-лист як форма оцінки рівня розвитку навички. Приклади чек-листів щодо «польового навчання».
- Підводні камені та проблеми застосування «польового навчання».
Практикум: організація навчання на робочому місці.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Функціональні тренери – співробітники компанії, експерти, які довели свою ефективність, вони дуже добре розуміють деталі та особливості свого процесу у своїй компанії. Вони проводять внутрішнє навчання для підлеглих і колег з тих тем, які відповідають їх спеціалізації та завданням у компанії, наприклад, фінансисти — за основними фінансовими показниками та бюджетуванням, IT-фахівці — з програмного забезпечення та технологій, виробничники — з виробничих процесів та техніки безпеки , маркетологи – з продукту, презентації та роботи на виставці, збутовики – з продажу, переговорів та CRM, call -центр – з обслуговування клієнтів. Вони також можуть навчати клієнтів та партнерів продукту та технологіям своєї Компанії.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторство
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.