Лідерство проти керування. Психологія впливу
- 12 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Програма
Основні функції управління. Типові проблеми керівників компаній
- Сучасний погляд основні функції управління.
- Проблеми управління, типові керівників підприємств (зовнішні, організаційні, особистісні)
- Профіль компетенції успішного співробітника. Аналіз можливості впливу керівника підвищення компетентності своїх підлеглих
Ефективна комунікація в управлінні
- Чинники, що впливають на якість «вертикальної» комунікації
- Типові проблеми, що виникають у процесі постановки завдання підлеглого співробітника
- Організація передачі. Способи перевірки точності розуміння задачі
- «Бар'єри комунікації»: куди і чому «зникає» інформація у процесі ділового спілкування
- Принципи та методи ділової комунікації
Мотивуюча постановка завдань як основний інструмент організації діяльності
- Процесний підхід у створенні діяльності. Критерії добре поставленого завдання. Ознаки погано поставленого завдання
- Алгоритм мотивуючої постановки задачі. Рекомендації постановнику та виконавцю завдання
- Особливості управління співробітником - виконавцем
Робота у команді. Адміністративне та лідерське управління
- Чинники, що впливають результативність командної роботи
- Адміністративне управління: керівництво людьми із застосуванням управлінських повноважень
- Лідерське управління: як керувати людьми, не використовуючи функціональних повноважень керівника
- Ситуативне керівництво як найуспішніший підхід у практичному управлінні
Стилі управління як визначальний фактор нематеріальної мотивації працівників
- Трикутник стилів (орієнтація: завдання – співробітники – керівник)
- Сутність та характерні особливості стилів управління. Переваги та недоліки кожного зі стилів
- Вплив специфіки бізнесу на ефективність використання кожного стилю
Типологія працівників
- Типологія працівників в залежності від їх кваліфікації та мотивації
- Ситуативне керування. Використання різних стилів керівництва залежно від специфіки ситуації та типології працівників
Секрети мотивації. Ефективні методи діагностики мотивації та прихованої мотивації підлеглих працівників
- Мотивація «від» і «к»: прагнення досягнення чи уникнення невдач
- "Теорія справедливості" Адамса: закони "мотиваційної відносності"
- Піраміда потреб. Що мотивує співробітників різних типів
- Мотиваційне інтерв'ю – спосіб виявлення мотивації підлеглих співробітників
- Виявлення «прихованого мотиву» підлеглого за допомогою аналізу його поведінки та слів
Особливості впливу рольової поведінки на управління підлеглими працівниками
- Рольові стереотипи поведінки керівників та підлеглих співробітників
- Особливості та характеристики «особистісних» ролей з транзактного аналізу Еріка Берна
- Причини виникнення та способи вирішення конфліктів в організації
Особливості управління співробітником - "професіоналом". Методи переконання та аргументації
- Зміна сприйняття співрозмовника за допомогою уточнюючих питань та активного слухання : типологія питань: відкриті, закриті, альтернативні
- Техніки активного слухання: техніка луна, перефразування, резюмування , розвиток ідеї
- Алгоритм переконання як основний інструмент керівника — демократа
- Спосіб перехоплення та утримання ініціативи. «Чарівні питання»
Поняття та ознаки професійного стресу
- Що таке burnout (синдром професійного вигоряння) Динаміка стресу по Гансу Сільє
- Ознаки професійного вигоряння: психологічні, фізіологічні та поведінкові ознаки
- Суть професійного вигоряння, як процесу «загасаючого горіння»
- Чинники, що впливають виникнення стану професійного вигоряння. Визначення принципів роботи з причинами професійного вигоряння
- Приклади профілактики та роботи з окремими факторами
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
В результаті навчання ви:
- навчитеся застосовувати різні стилі управління, виходячи з ситуації, що склалася і поставлених цілей і завдань
- зможете оцінити свій власний стиль керівництва з погляду його ефективності
- покращіть навички проведення нарад, використовуючи свої виступи на них, як дієвий інструмент впливу та проведення управлінських рішень
- навчитеся точно доносити та приймати інформацію в рамках ділового спілкування, покращіть навички переконливої аргументації
- зможете впливати на підлеглих і вимагати від них виконання поставлених цілей
- мотивувати своїх співробітників на досягнення вищого результату
- навчитеся переконувати підлеглих у необхідності виконання непопулярних управлінських рішень
- навчитеся планувати свою діяльність, визначати черговість робіт, розставляти пріоритети.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPI
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.