Go Business
тренінг

Лідерство проти керування. Психологія впливу



  • 10600 грн
  • Договірна




Програма

Основні функції управління. Типові проблеми керівників компаній

  • Сучасний погляд основні функції управління.
  • Проблеми управління, типові керівників підприємств (зовнішні, організаційні, особистісні)
  • Профіль компетенції успішного співробітника. Аналіз можливості впливу керівника підвищення компетентності своїх підлеглих

Ефективна комунікація в управлінні

  • Чинники, що впливають на якість «вертикальної» комунікації
  • Типові проблеми, що виникають у процесі постановки завдання підлеглого співробітника
  • Організація передачі. Способи перевірки точності розуміння задачі
  • «Бар'єри комунікації»: куди і чому «зникає» інформація у процесі ділового спілкування
  • Принципи та методи ділової комунікації

Мотивуюча постановка завдань як основний інструмент організації діяльності

  • Процесний підхід у створенні діяльності. Критерії добре поставленого завдання. Ознаки погано поставленого завдання
  • Алгоритм мотивуючої постановки задачі. Рекомендації постановнику та виконавцю завдання
  • Особливості управління співробітником - виконавцем

Робота у команді. Адміністративне та лідерське управління

  • Чинники, що впливають результативність командної роботи
  • Адміністративне управління: керівництво людьми із застосуванням управлінських повноважень
  • Лідерське управління: як керувати людьми, не використовуючи функціональних повноважень керівника
  • Ситуативне керівництво як найуспішніший підхід у практичному управлінні

Стилі управління як визначальний фактор нематеріальної мотивації працівників

  • Трикутник стилів (орієнтація: завдання – співробітники – керівник)
  • Сутність та характерні особливості стилів управління. Переваги та недоліки кожного зі стилів
  • Вплив специфіки бізнесу на ефективність використання кожного стилю

Типологія працівників

  • Типологія працівників в залежності від їх кваліфікації та мотивації
  • Ситуативне керування. Використання різних стилів керівництва залежно від специфіки ситуації та типології працівників

Секрети мотивації. Ефективні методи діагностики мотивації та прихованої мотивації підлеглих працівників

  • Мотивація «від» і «к»: прагнення досягнення чи уникнення невдач
  • "Теорія справедливості" Адамса: закони "мотиваційної відносності"
  • Піраміда потреб. Що мотивує співробітників різних типів
  • Мотиваційне інтерв'ю – спосіб виявлення мотивації підлеглих співробітників
  • Виявлення «прихованого мотиву» підлеглого за допомогою аналізу його поведінки та слів

Особливості впливу рольової поведінки на управління підлеглими працівниками

  • Рольові стереотипи поведінки керівників та підлеглих співробітників
  • Особливості та характеристики «особистісних» ролей з транзактного аналізу Еріка Берна
  • Причини виникнення та способи вирішення конфліктів в організації

Особливості управління співробітником - "професіоналом". Методи переконання та аргументації

  • Зміна сприйняття співрозмовника за допомогою уточнюючих питань та активного слухання : типологія питань: відкриті, закриті, альтернативні
  • Техніки активного слухання: техніка луна, перефразування, резюмування , розвиток ідеї
  • Алгоритм переконання як основний інструмент керівника — демократа
  • Спосіб перехоплення та утримання ініціативи. «Чарівні питання»

Поняття та ознаки професійного стресу

  • Що таке burnout (синдром професійного вигоряння) Динаміка стресу по Гансу Сільє
  • Ознаки професійного вигоряння: психологічні, фізіологічні та поведінкові ознаки
  • Суть професійного вигоряння, як процесу «загасаючого горіння»
  • Чинники, що впливають виникнення стану професійного вигоряння. Визначення принципів роботи з причинами професійного вигоряння
  • Приклади профілактики та роботи з окремими факторами

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

В результаті навчання ви:

  • навчитеся застосовувати різні стилі управління, виходячи з ситуації, що склалася і поставлених цілей і завдань
  • зможете оцінити свій власний стиль керівництва з погляду його ефективності
  • покращіть навички проведення нарад, використовуючи свої виступи на них, як дієвий інструмент ­впливу та проведення управлінських рішень
  • навчитеся точно доносити та приймати інформацію в рамках ділового спілкування, покращіть навички переконливої аргументації
  • зможете впливати на підлеглих і вимагати від них виконання поставлених цілей
  • мотивувати своїх співробітників на досягнення вищого результату
  • навчитеся переконувати підлеглих у необхідності виконання непопулярних управлінських рішень
  • навчитеся планувати свою діяльність, визначати черговість робіт, розставляти пріоритети.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPI

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.