Управління ризиками у практичному менеджменті
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Відвідавши семінар, ви навчитеся ефективно розробляти стратегію розвитку своєї компанії з побудовою надійної системи ризик-менеджменту , ви зможете контролювати та коригувати її за потреби.
Програма
Основні поняття та визначення ризик-менеджменту
- Невизначеність та ризик: чим вони відрізняються?
- Джерела та класифікація ризиків. Фактори ризику: зовнішні та внутрішні ризики
- Загальноекономічні та політичні ризики
- Стратегічні, операційні та проектні ризики
- Ризики бізнес-процесів
- Ризики, пов'язані з інформацією для прийняття рішень
- Огляд стандартів управління ризиками
Система ризик-менеджменту
- Система управління ризику. 5 етапів ризик-менеджменту
- Методи та способи виявлення та ідентифікації ризиків
- Декомпозиція ризиків від рівня підприємства до рівня підрозділу
- Класифікатор ризиків. Формування бази даних із ризиків. Реєстр ризику
Практикуми:
- Опис та обговорення прикладу ризиків конкретного підприємства
- Наскрізний кейс по всьому семінару «Керування ризиками»
Оцінка ризиків на підприємстві
- Двофакторна характеристика ризику. Співвідношення ймовірності та шкоди
- Побудова оцінних шкал. Прості (якісні) та складні (оцифровані) шкали
- Покроковий алгоритм побудови матриці (карти) ризиків
- Приклади матриць ризиків конкретних компаній малого, середнього та великого бізнесу кількох галузей
- Нормування та строго ранжування ризиків: від незначного (допустимого) до катастрофічного. Допустимі рівні ризику
- Показники, що випливають із матриці ризиків
Практикум «Розробка кількох варіантів матриці ризиків „ наскрізного ” бізнес-кейсу»
Реагування на ризик
- Принципи та підходи. Стратегія управління ризиками
- Чотири способи реагування (обробки) ризику, відмова від ризику
- зниження ризику
- передача / трансфер ризику
- прийняття ризику
- Критерії вибору способу обробки ризику співвідношення ефект-витрати
- Розробка заходів щодо зниження ризиків
Практикум «Обговорення та розробка заходу щодо обробки ризику „наскрізного“ бізнес-кейсу »
Побудова моделі управління ризиками
- Основні кроки побудови моделі управління ризиками
- Організаційна структура управління ризиками та розподіл ризиків за рівнями управління компанією
- Роль підрозділів внутрішнього контролю та аудиту
- Інструменти розвитку культури управління ризиками
Практикум "Розробка процедури контролю ризиків у компанії"
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
На всіх стадіях розробки та реалізації стратегій розвитку підприємства доводиться стикатися з різними видами ризиків, що утворюють невизначеність розвитку.
В результаті навчання ви:
- структуруєте знання щодо класифікації ризиків
- отримайте практичні навички ідентифікації та систематизації ризиків
- оволодієте основними навичками оцінки операційних та фінансових ризиків
- зрозумієте, як реагувати на ризики та знижувати їх.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIОщадливе виробництво, управління ризиками
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.