Як продавати послугу
- Після закінчення видається Сертифікат
- Мaystrenko & partners
- maystrenko.biz
- Майстренко Віталий
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери по роботі з клієнтами, фахівці з продажу, менеджери з розвитку бізнесу, керівники відділів продажів, регіональні менеджери, і всі, кому цікаві продажі.
Ціль заходу
Нам відомо, що, на відміну від товару, продати послугу складніше. У послузі не завжди очевидно, як помацати її якість? Із чого утворюється ціна? Тому покупці тиснуть частіше, відмовляють, або вимагають знижки більшого розміру, ніж при продажу товару. Як цьому протистояти, і почати заробляти на продажу послуги справедливий прибуток?
В результаті цього навчання Ви:
- Сформуєте системний підхід до продажу послуг.
- Навчитеся специфіці продажів саме послуг, того чого не можна заздалегідь. побачити та помацати.
- Навчитеся продавати комплексні та додаткові послуги.
- Опануєте системні принципи - як зробити клієнта на ваші послуги постійним.
- Розвинете спосіб мислення, необхідний для продажу послуг.
- Опануєте навички «дотискання» рішення клієнтів на нашу користь.
- Побачите свої зони зростання, а також отримаєте імпульс та інструменти для розвитку.
Програма
Специфіка продажу послуги
- У чому відмінність продажу послуги від продажу товарів?
- Закупівля послуги очима клієнта: основні етапи та складності.
- До чого потрібно бути готовим під час продажу послуг?
- Які критерії вибору постачальника послуг та як їм відповідати?
- Воронка продажів послуг та характеристики кожного етапу?
- Умови вторинних продажів: як зробити клієнта на послугу постійним?
Підготовка до переговорів щодо продажу послуги
- Что необходимо знать о потенциальном клиенте ДО переговоров, чтобы у нас купили услугу?
- Закупочный центр корпоративного клиента, как все устроено: «секретарский» барьер, ЛПР, ЛВР, согласовательная цепочка, тендерный комитет.
- Подготовка и проработка переговорных сценариев и стратегий. Прогнозирование возражений и подготовка к ним.
- Заготовка аргументов в пользу выбора нашей компании.
- Подготовка презентации Выгод, от сотрудничества с нами.
Перший контакт із потенційним клієнтом
- Якщо звернулися до нас (наприклад, з реклами): техніки, сценарії спілкування, мовні модулі
Практикум: «Вхідне звернення».
Якщо дзвонимо ми (холодні дзвінки): прохід «секретарського» бар'єру, як не потрапити в «спам», техніки, сценарії спілкування, мовні модулі
Практикум: «Вихідне звернення. Холодний дзвінок».
Формування потреби та презентація для потенційного клієнта у закупівлі послуги у нас
Що робити, якщо клієнт не користувався раніше послугами, аналогічними нашій? Як сформувати першу потребу у послузі?
- Техніки ставлення запитань.
- SPIN - метод.
- Правила аргументації: що втрачає клієнт, не користуючись нашою послугою?
Що робити, якщо клієнт вже користується послугою, аналогічною нашій, але закуповує її не в нас? Як переорієнтувати клієнта на нас?
- Як промацати болючі точки та проблемні зони клієнта?
- SPIN-продажі.
- Демонстрація потенціалу: що отримає клієнт, придбавши послугу у нас? Що втратить клієнт, не придбавши послугу у нас?
- Як говорити мовою Вигоди саме для цього клієнта?
- Які проблеми/завдання вирішить клієнту саме наша послуга?
- Як показати наші переваги, не применшуючи якостей конкурентів?
- Як продати комплекс чи додаткові послуги, не відлякавши клієнта своїм натиском?
Практикум: «Формування потреби у послузі».
Робота із запереченнями та дотискання до угоди під час продажу послуги
- Типові заперечення клієнтів під час продажу послуги, і що за ними стоїть.
- Як відрізнити справжнє заперечення від хибного?
- Як реагувати, якщо заперечення звучить із емоційно-негативним відтінком?
- Алгоритми відповіді на заперечення.
- Техніки дотискання угоди.
- Як підштовхнути клієнта до виграшного для вас рішення?
Практикум: «Робота з запереченнями та дотискання угоди під час продажу послуги».
Формування особистого контакту та довгострокових відносин з клієнтами
- Ким має бути менеджер для клієнта при вибудовуванні особистих довірчих відносин?
- Які вигоди дає особистий контакт із корпоративними клієнтами та як ними правильно користуватися?
- Основні ролі менеджера на формування особистого контакту.
- Як зробити так, щоб клієнт попереджав нас про більш вигідні пропозиції конкурентів або про іншу загрозу припинення співробітництва, що насувається?
- Системний підхід до підтримки індивідуального контакту.
Практикум: «Створення стратегії формування особистого контакту з клієнтами»
Завершення тренінгу
- Зворотний зв'язок учасників.
- Зворотний зв'язок тренера.
- Рекомендації щодо подальшого розвитку.
- Список літератури та фільмів для саморозвитку.
- Отримання сертифікатів.
Додаткова інформація
В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки - готові фрази, що продають, мовні модулі, скрипти, стратегії переговорів, стандарти, чек-листи, - які сформують за допомогою тренера, на підставі викладеного матеріалу, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів .
Тренінг максимально адаптується під специфіку організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах працівників.
За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика, а також післятренінговий супровід.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.