Мaystrenko & partners
тренінг

Як продавати послугу





Цільова аудиторія

Менеджери по роботі з клієнтами, фахівці з продажу, менеджери з розвитку бізнесу, керівники відділів продажів, регіональні менеджери, і всі, кому цікаві продажі.

Ціль заходу

    Нам відомо, що, на відміну від товару, продати послугу складніше. У послузі не завжди очевидно, як помацати її якість? Із чого утворюється ціна? Тому покупці тиснуть частіше, відмовляють, або вимагають знижки більшого розміру, ніж при продажу товару. Як цьому протистояти, і почати заробляти на продажу послуги справедливий прибуток?

В результаті цього навчання Ви:

  • Сформуєте системний підхід до продажу послуг.
  • Навчитеся специфіці продажів саме послуг, того чого не можна заздалегідь. побачити та помацати.
  • Навчитеся продавати комплексні та додаткові послуги.
  • Опануєте системні принципи - як зробити клієнта на ваші послуги постійним.
  • Розвинете спосіб мислення, необхідний для продажу послуг.
  • Опануєте навички «дотискання» рішення клієнтів на нашу користь.
  • Побачите свої зони зростання, а також отримаєте імпульс та інструменти для розвитку.

Програма

Специфіка продажу послуги

  • У чому відмінність продажу послуги від продажу товарів?
  • Закупівля послуги очима клієнта: основні етапи та складності.
  • До чого потрібно бути готовим під час продажу послуг?
  • Які критерії вибору постачальника послуг та як їм відповідати?
  • Воронка продажів послуг та характеристики кожного етапу?
  • Умови вторинних продажів: як зробити клієнта на послугу постійним?

Підготовка до переговорів щодо продажу послуги

  • Что необходимо знать о потенциальном клиенте ДО переговоров, чтобы у нас купили услугу?
  • Закупочный центр корпоративного клиента, как все устроено: «секретарский» барьер, ЛПР, ЛВР, согласовательная цепочка, тендерный комитет.
  • Подготовка и проработка переговорных сценариев и стратегий. Прогнозирование возражений и подготовка к ним.
  • Заготовка аргументов в пользу выбора нашей компании.
  • Подготовка презентации Выгод, от сотрудничества с нами.

Перший контакт із потенційним клієнтом

  • Якщо звернулися до нас (наприклад, з реклами): техніки, сценарії спілкування, мовні модулі

Практикум: «Вхідне звернення».

Якщо дзвонимо ми (холодні дзвінки): прохід «секретарського» бар'єру, як не потрапити в «спам», техніки, сценарії спілкування, мовні модулі

Практикум: «Вихідне звернення. Холодний дзвінок».

Формування потреби та презентація для потенційного клієнта у закупівлі послуги у нас

Що робити, якщо клієнт не користувався раніше послугами, аналогічними нашій? Як сформувати першу потребу у послузі?

  • Техніки ставлення запитань.
  • SPIN - метод.
  • Правила аргументації: що втрачає клієнт, не користуючись нашою послугою?

Що робити, якщо клієнт вже користується послугою, аналогічною нашій, але закуповує її не в нас? Як переорієнтувати клієнта на нас?

  • Як промацати болючі точки та проблемні зони клієнта?
  • SPIN-продажі.
  • Демонстрація потенціалу: що отримає клієнт, придбавши послугу у нас? Що втратить клієнт, не придбавши послугу у нас?
  • Як говорити мовою Вигоди саме для цього клієнта?
  • Які проблеми/завдання вирішить клієнту саме наша послуга?
  • Як показати наші переваги, не применшуючи якостей конкурентів?
  • Як продати комплекс чи додаткові послуги, не відлякавши клієнта своїм натиском?

Практикум: «Формування потреби у послузі».

Робота із запереченнями та дотискання до угоди під час продажу послуги

  • Типові заперечення клієнтів під час продажу послуги, і що за ними стоїть.
  • Як відрізнити справжнє заперечення від хибного?
  • Як реагувати, якщо заперечення звучить із емоційно-негативним відтінком?
  • Алгоритми відповіді на заперечення.
  • Техніки дотискання угоди.
  • Як підштовхнути клієнта до виграшного для вас рішення?

Практикум: «Робота з запереченнями та дотискання угоди під час продажу послуги».

Формування особистого контакту та довгострокових відносин з клієнтами

  • Ким має бути менеджер для клієнта при вибудовуванні особистих довірчих відносин?
  • Які вигоди дає особистий контакт із корпоративними клієнтами та як ними правильно користуватися?
  • Основні ролі менеджера на формування особистого контакту.
  • Як зробити так, щоб клієнт попереджав нас про більш вигідні пропозиції конкурентів або про іншу загрозу припинення співробітництва, що насувається?
  • Системний підхід до підтримки індивідуального контакту.

Практикум: «Створення стратегії формування особистого контакту з клієнтами»

Завершення тренінгу

  • Зворотний зв'язок учасників.
  • Зворотний зв'язок тренера.
  • Рекомендації щодо подальшого розвитку.
  • Список літератури та фільмів для саморозвитку.
  • Отримання сертифікатів.

Додаткова інформація

     В результаті тренінгу учасники отримають для своєї специфіки - готові фрази, що продають, мовні модулі, скрипти, стратегії переговорів, стандарти, чек-листи, - які сформують за допомогою тренера, на підставі викладеного матеріалу, прикладів з робочого зошита, а також вивчених технік і методів .

    Тренінг максимально адаптується під специфіку організації. Усі вправи будуються на робочих кейсах працівників.

За узгодженням проводиться дотренінгова діагностика, а також післятренінговий супровід.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.