тренінг

Дистанційний менеджмент та система крос-функціональної взаємодії



  • 6300 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    15.01.2025
    04.02.2025
    28.02.2025
    18.03.2025

Цільова аудиторія

  • Менеджери команд із розподіленими локаціями;
  • керівники, які мають віддалені бізнеси, філії та співробітників
  • Керівники, які бажають підвищити освоїти сучасні методи управління віддаленими співробітниками для успішної реалізації нових проектів.

Ціль заходу

Набуття учасниками знань, необхідних для дистанційного аналізу діяльності підрозділів, та формування умінь дистанційного управління особистим вкладом працівників у рамках крос-функціональної взаємодії та досягнення певних керівництвом цілей діяльності.

Програма

Ефективне дистанційне керування

  • Вплив зовнішніх факторів на результативність дистанційного керування.
  • Вплив внутрішніх факторів та взаємодії підрозділів на процес дистанційного управління.
  • Особистий внесок співробітника як визначальний результативність досягнення цілей фактор.
  • Завдання керівника при дистанційному управлінні та крос-функціональній взаємодії.

Оцінка готовності бізнесу та керівника до віддаленого менеджменту

  • До чого необхідно бути готовим, перебуваючи в режимі віддаленого управління
  • Оцінка специфічних компетенцій для прогнозування поведінки Як оцінити, чи здатна людина працювати без тотального контролю
  • Вирощування відповідальності та мотивації у віддалених співробітників
  • Формування лояльності та чесності
  • Підготовка/коригування необхідних бізнес-процесів та системи для ефективної віддаленої роботи.

Управління цілей при дистанційному управлінні

  • Система цілей.
  • Взаємодія та планування діяльності.
  • Цілі та стандарти бізнес процесів в організації та підрозділі.
  • Система показників для аналізу ефективності роботи та процесу досягнення цілей.

Відмінність оцінки та прогнозування роботи працівників при дистанційному управлінні

  • Підбір співробітників із оптимальними характеристиками для досягнення цілей компанії.
  • Оцінка компетенцій та цінностей.
  • Декомпозиція цілей та деталізація цілей кожного віддаленого робочого місця.
  • Планування діяльності персоналу.
  • Зміни, створені задля досягнення цілей.
  • Формування системи контрольних показників та контроль процесу досягнення мети.

Стилі керівництва при дистанційному управлінні, делегування повноважень та відповідальності

  • Оцінка компетентності та адаптованості співробітника.
  • Формулювання стандартів та робочих завдань для підлеглого.
  • Здійснення контролю діяльності підлеглого.

Делегування за дистанційного керівництва.

  • Основні управлінські помилки при цілеутворенні
  • Обговорення «Керівник — Співробітник» під час керування на відстані.
  • Моделі може+хоче , може+не хоче, не може+хоче , не може+не хоче
  • Делегування: етапи та правила. Аналіз cases - практичних ситуацій
  • Співвідношення усної та письмових комунікацій при делегуванні у дистанційному менеджменті

Роль комунікації у процесі дистанційного управління персоналом

  • Основне завдання керівника у процесі дистанційного спілкування.
  • Ефективна передача інформації у процесі спілкування.
  • Зворотній зв'язок як елемент ефективної комунікації.
  • Переконливість у донесенні інформації до підлеглого.

Способи дистанційного впливу на емоційну та раціональну складову у поведінці співробітників у процесі спілкування

  • Оцінка поведінкових ролей, що виконуються співробітниками у процесі спілкування.
  • Оцінка потреби у поведінці у відповідь.
  • Застосування методик комунікації у процесі дистанційного спілкування.
  • Цілі кожного з етапів спілкування.
  • Переведення працівника у стан раціонального мислення за допомогою техніки питань.
  • Процес формування ставлення співробітника до питань, що обговорюються.
  • Способи впливу прийняття співробітником рішень у процесі спілкування.

Контроль та мотивація при дистанційному менеджменті

  • Аналіз проблемних ситуацій у поведінці співробітників на « віддаленні »
  • Специфіка нематеріальної мотивації при дистанційному менеджменті (спеціальні мотиваційні заходи та підходи)
  • Типові ситуації демотивації та способи їх подолання
  • Опір, саботаж та інші можливі «провали» у мотивації
  • Види контролю, їх плюси та мінуси, умови вибору.
  • «Ефект присутності», «несподівано -негадано » та інші технології контролю

Принципи "Управління з будь-якої точки"

  • Ключові навички та технології необхідні керівнику для ефективного дистанційного менеджменту
  • Мотиваційна критика та робоча комунікація «на відстані»
  • Організація нарад та спільних заходів при дистанційному менеджменті
  • Події керівника якщо…. - розбір практично різних ситуацій при дистанційному менеджменті, відповіді питання учасників.

Практикум

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Ярослав,29.09.2022, 19:48
Актуальний формат знань у нинішіх умовах

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPI

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.