Ефективне наставництво. Як управляти групою
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Вдосконалення навичок управління групами, оволодіння ефективними технологіями наставництва.
Програма
Наставництво
- Цілі наставництва.
- Хтось може бути наставником.
- Функції, компетенції, обов'язки наставника
- Самоменеджмент : розподіл часу, оптимальний баланс професійних обов'язків та наставництва.
Розвиток комунікативних умінь наставника
- Навички «активного слухання»
- Навички постановки питань
- Навички подолання заперечень та сумнівів
- Навички впливу та переконання.
Ефективна організація командної роботи
- Формула ефективності роботи команди.
- Цілі і завдання. Принципи формування команди.
- Розподіл ролей у команді.
- Вироблення правил та норм роботи всередині команди.
Управління групової динамікою
- Види груп. Переваги групової роботи.
- Етапи розвитку групи, стадії групової динаміки.
- Створення атмосфери розвитку: інструменти.
- Підвищення «тонусу групи»:
- вибір форми активності,
- види управління груповою динамікою (льодоли, енерджайзери тощо)
- прийоми оперативного мотивування працівників.
Зворотній зв'язок (ОС) як інструмент розвитку підлеглих
- Як правильно давати зворотний зв'язок Наслідки відсутності зворотний зв'язок.
- Конструктивний та неконструктивний зворотний зв'язок
- Відпрацювання техніки «зворотного зв'язку»
- ОС по відношенню до дій співробітників у ситуаціях похвали та осуду
Спільний пошук вирішення завдань у групі:
- Технології організації обговорення, пошуку рішення та вибору найбільш ефективного з них.
- Знайомство з основними прийомами прийняття рішень ( "мозковий штурм", "мультиплікативний захист", "модель Карнегі", "Адвокат диявола" тощо).
- Роль фасилітатора в управлінні групою, яка самостійно шукає рішення.
- Способи мотивування учасників групи задля досягнення ефективного результату.
Навички проведення лекцій та презентацій.
- Успішна самопрезентація : секрети та прийоми (вербальні та невербальні)
- Презентація:
- основні способи підтримки уваги, працездатності та запам'ятовування у слухачів
- вимоги до структури презентації, мови та поведінки виступаючого.
- Визначення індивідуальних ресурсів підвищення ефективності проведення презентацій.
- Інтерактивне навчання: технологія побудови конструктивного діалогу
- Способи та прийоми впливу на думку співробітників: як переконати та повести за собою.
Конфліктні ситуації у групі
- Стилі управління роботою групи як і різні стилі сприймаються учасниками.
- Опір: причини виникнення, симптоми, технології роботи.
- Що робити, якщо учасники пручаються змінам.
- «Важкі» учасники та прийоми ефективної роботи з ними: критики, негативники , лжеексперти , «болото» та ін.
- Методи керування емоційними реакціями учасників. Як зрозуміти стан учасника
- Види агресивної поведінки. Принципи реагування на агресію групи.
Класифікація можливих проблем наставника під час групової роботи.
- Профілактика можливих помилок.
- Корекція поведінки наставника під час управління групою.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
В результаті навчання учасники тренінгу:
- Познайомляться з ефективними технологіями та інструментами наставництва
- Відпрацюють способи подолання психологічних бар'єрів у спілкуванні з тими, кого навчають
- Навчаться давати конструктивний зворотний зв'язок
- Опанують інструменти особистої ефективності.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоЛідерство, тімбілдинг
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.