Мотиваційний менеджмент
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Підвищення особистої та корпоративної ефективності керівників.
Програма
1. Підходи до мотивації персоналу
- Життєвий цикл працівника на посаді.
- Поняття «мотив», «явна» та «прихована» потреба.
- Змістовні та процесуальні підходи до мотивації.
- Гігієнічні фактори та стимули.
- Системний підхід до мотивації персоналу з урахуванням профілю посади.
- Мотивація залучення, утримання та підвищення ефективності співробітників.
- Складові профілю посади: формальні вимоги, ціль посади, бізнес-мети на рік, KPI, вимоги з професійних знань, ідеальний профіль компетенцій, мотиваційний профіль.
- Побудова системи оцінки та розвитку персоналу у компанії.
- Основні системи матеріального стимулювання: тарифна сітка, грейди, системи бонусів та премій, система опціонів, система «клуб 100».
- Практикум із побудови профілю посади.
2. Особиста підготовка керівників
- Особиста система потреб і мотивів, установок, її вплив на оточуючих.
- Феномен припущення, що самовідтворюється.
- Принципи самомотивації.
- Ситуаційне лідерство як метод мотивації персоналу.
- Методи мотивації персоналу залежно від зрілості підлеглих:
Інструктування, наставництво, індивідуальне стимулювання, делегування повноважень. - Тестування виявлення власного стилю керівництва, виявлення професійних зон зростання.
- Вправи. Побудова мотиваційного профілю.
3. Нематеріальна мотивація персоналу
- Мотивація "Я", "Ти", "Справа".
- Етапи мотиваційної бесіди.
- Роль уміння слухати. Види слухання: пасивне, активне та емпатичне слухання.
- Роль вміння спостерігати: невербальна складова у побудові ефективного контакту з підлеглим.
- Технологія мотивації на основі системи Едварда де Боно Аналіз кейсів.
- Ділова гра: "важкий підлеглий".
- Мозковий штурм: «Способи нематеріального стимулювання»
4. Технологія проведення мотивуючого та розвиваючого зворотного зв'язку
- Види зворотний зв'язок.
- 2 кроки позитивного зворотного зв'язку, 5 кроків конструктивного зворотного зв'язку.
- Модель ORID.
- Модель GROW.
- Етапи проведення зворотний зв'язок.
Практикум для формування цілей подальшого розвитку в ролі керівника у сфері роботи з людьми.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульне навчання
- Онлайн-консультація.
Додаткова інформація
Результати:
- Системний підхід до побудови системи мотивації персоналу;
- Вміння розробляти профіль посади з метою прийому, розвитку та мотивації персоналу;
- Уміння виявляти приховані та явні потреби співрозмовника для його мотивації до досягнення поставленої мети;
- Розширення лінійки прийомів стимулювання персоналу;
- Розвиток комунікативної компетентності та емоційного інтелекту учасників тренінгу;
- Знайомство з найкращими практиками побудови системи мотивації персоналу зі світового досвіду.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPI
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.