Go Business
тренінг

Мотиваційний менеджмент



  • 10200 грн
  • Договірна




Ціль заходу

Підвищення особистої та корпоративної ефективності керівників.

Програма

1. Підходи до мотивації персоналу

  • Життєвий цикл працівника на посаді.
  • Поняття «мотив», «явна» та «прихована» потреба.
  • Змістовні та процесуальні підходи до мотивації.
  • Гігієнічні фактори та стимули.
  • Системний підхід до мотивації персоналу з урахуванням профілю посади.
  • Мотивація залучення, утримання та підвищення ефективності співробітників.
  • Складові профілю посади: формальні вимоги, ціль посади, бізнес-мети на рік, KPI, вимоги з професійних знань, ідеальний профіль компетенцій, мотиваційний профіль.
  • Побудова системи оцінки та розвитку персоналу у компанії.
  • Основні системи матеріального стимулювання: тарифна сітка, грейди, системи бонусів та премій, система опціонів, система «клуб 100».
  • Практикум із побудови профілю посади.

2. Особиста підготовка керівників

  • Особиста система потреб і мотивів, установок, її вплив на оточуючих.
  • Феномен припущення, що самовідтворюється.
  • Принципи самомотивації.
  • Ситуаційне лідерство як метод мотивації персоналу.
  • Методи мотивації персоналу залежно від зрілості підлеглих:
    Інструктування, наставництво, індивідуальне стимулювання, делегування повноважень.
  • Тестування виявлення власного стилю керівництва, виявлення професійних зон зростання.
  • Вправи. Побудова мотиваційного профілю.

3. Нематеріальна мотивація персоналу

  • Мотивація "Я", "Ти", "Справа".
  • Етапи мотиваційної бесіди.
  • Роль уміння слухати. Види слухання: пасивне, активне та емпатичне слухання.
  • Роль вміння спостерігати: невербальна складова у побудові ефективного контакту з підлеглим.
  • Технологія мотивації на основі системи Едварда де Боно Аналіз кейсів.
  • Ділова гра: "важкий підлеглий".
  • Мозковий штурм: «Способи нематеріального стимулювання»

4. Технологія проведення мотивуючого та розвиваючого зворотного зв'язку

  • Види зворотний зв'язок.
  • 2 кроки позитивного зворотного зв'язку, 5 кроків конструктивного зворотного зв'язку.
  • Модель ORID.
  • Модель GROW.
  • Етапи проведення зворотний зв'язок.

Практикум для формування цілей подальшого розвитку в ролі керівника у сфері роботи з людьми.

Ви можете  залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульне навчання
  • Онлайн-консультація.

Додаткова інформація

Результати:

  1. Системний підхід до побудови системи мотивації персоналу;
  2. Вміння розробляти профіль посади з метою прийому, розвитку та мотивації персоналу;
  3. Уміння виявляти приховані та явні потреби співрозмовника для його мотивації до досягнення поставленої мети;
  4. Розширення лінійки прийомів стимулювання персоналу;
  5. Розвиток комунікативної компетентності та емоційного інтелекту учасників тренінгу;
  6. Знайомство з найкращими практиками побудови системи мотивації персоналу зі світового досвіду.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPI

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.