
Інструменти особистої ефективності у продажах
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
фахівці, які працюють у продажах (продавці, менеджери по роботі з клієнтами, співробітники кол-центрів, торгові представники, супервайзери, регіональні та територіальні менеджери тощо)
Ціль заходу
- Мобілізація додаткових ресурсів команди для досягнення стратегічних завдань компанії.
- Підвищення відповідальності співробітників за власний розвиток та навчання.
- Проаналізувати існуючі моделі взаємодії із клієнтами. Оцінити їх ефективність.
- Визначити проблеми у комунікації та навчитися усувати їх.
Програма
Чинники, що визначають результати людини
- Вплив внутрішніх та зовнішніх факторів на ефективність діяльності;
- Усвідомлюваний (20%) і неусвідомлюваний (80%) потенціал людини;
- Цінності людини, як основні її ПАРАМЕТРИ;
- Вихід за рамки власної компетентності, як необхідна умова для значного поліпшення особистих результатів. Рухаюча сила дискомфорту;
- Комплекси, стереотипи та звички як обмежуючі фактори;
- Функціональні та нефункціональні звички та стереотипи;
- Технології формування «корисних» звичок та установок;
- Рівні зрілості – вплив на результат і формула зростання.
Функції «відділу продажів»* у структурі підприємства.
- Що таке продаж, в чому відмінність активного продажу від пасивної реалізації товару;
- Додаткова вартість - кому віддають перевагу клієнти?
- Чотири види заробітку: Інформація, Емоції, Здоров'я, Фінанси.
- Закони грошей - залучення та втрати фінансових потоків;
- Довгострокове та короткострокове планування на підставі цінностей компанії (рік, квартал, місяць, тиждень, день);
Цілеспрямованість та фокусування
- Світ причин/Відсутність фокусу на головному;
- Цілі, що мотивують;
- Самодисципліна – сила волі;
- Механізми перетворення «проблем» на «завдання»;
- Індикатори досягнення цілей; контроль виконання цілей;
- Самомотивація у досягненні цілей.
Комунікативна компетентність – одна з найважливіших навичок майбутнього
- вплив стилю поведінки на досягнення результату;
- "Конкуренція" або "Співпраця" - стратегія "Варвара" або "Героя";
- "Мова проблем" або "мова рішень" як стандарт корпоративної взаємодії;
- Амортизація у вирішенні конфліктних та спірних питань;
- Значення вербального та невербального сприйняття у комунікації;
- Маніпуляції з боку партнерів (клієнтів) та способи цивілізованого протистояння
- Вплив у ділових комунікаціях.
Додаткова інформація
Результати проекту:
У рамках програми учасники оволодіють навичками необхідними для успішної та гармонійної діяльності у XXI столітті, освоять інструменти та технології досягнення нових результатів, як у своїй діяльності, так і в житті в цілому.
Методики роботи:
- Тренінг організований у змішаній формі: інформаційні блоки чергуються із практичними вправами (40/60).
- Учасники тренінгу активно взаємодіють як один з одним, і з тренером.
- Методи, що використовуються у тренінгу: Інтерактивні міні-лекції, робота в малих групах, рольова гра, «мозковий штурм», кейси, індивідуальні завдання,
- Синемалогія.
Синемалогія – одна з найцікавіших і найглибших форм навчання.
Це практика спільного перегляду та обговорення спеціально відібраного фільму. Складається з етапів:
- Спільний перегляд фільму, тематично спрямованого на певну мету
- обговорення у групі, де важливо висловити свої спостереження щодо фільму та вислухати інших
- побачити ситуацію з різних кутів огляду, вийти за рамки власного «шаблонного» сприйняття
- тренінговий матеріал посилює користь від фільму
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиПсихологія, емоційний інтелектДистрибуція, мерчендайзинг
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.