Технології зростання
тренiнг

Інструменти особистої ефективності у продажах





Цільова аудиторія

фахівці, які працюють у продажах (продавці, менеджери по роботі з клієнтами, співробітники кол-центрів, торгові представники, супервайзери, регіональні та територіальні менеджери тощо)

Ціль заходу

  • Мобілізація додаткових ресурсів команди для досягнення стратегічних завдань компанії.
  • Підвищення відповідальності співробітників за власний розвиток та навчання.
  • Проаналізувати існуючі моделі взаємодії із клієнтами. Оцінити їх ефективність.
  • Визначити проблеми у комунікації та навчитися усувати їх.

Програма

Чинники, що визначають результати людини

  • Вплив внутрішніх та зовнішніх факторів на ефективність діяльності;
  • Усвідомлюваний (20%) і неусвідомлюваний (80%) потенціал людини;
  • Цінності людини, як основні її ПАРАМЕТРИ;
  • Вихід за рамки власної компетентності, як необхідна умова для значного поліпшення особистих результатів. Рухаюча сила дискомфорту;
  • Комплекси, стереотипи та звички  як обмежуючі фактори;
  • Функціональні та нефункціональні звички та стереотипи;
  • Технології формування «корисних» звичок та установок;
  • Рівні зрілості – вплив на результат і формула зростання.

Функції «відділу продажів»* у структурі підприємства.

  • Що таке продаж, в чому відмінність активного продажу від пасивної реалізації товару;
  • Додаткова вартість - кому віддають перевагу клієнти?
  • Чотири види заробітку: Інформація, Емоції, Здоров'я, Фінанси.
  • Закони грошей - залучення та втрати фінансових потоків;
  • Довгострокове та короткострокове планування на підставі цінностей компанії (рік, квартал, місяць, тиждень, день);

Цілеспрямованість та фокусування

  • Світ причин/Відсутність фокусу на головному;
  • Цілі, що мотивують;
  • Самодисципліна – сила волі;
  • Механізми перетворення «проблем» на «завдання»;
  • Індикатори досягнення цілей; контроль виконання цілей;
  • Самомотивація у досягненні цілей.

Комунікативна компетентність – одна з найважливіших навичок майбутнього

  • вплив стилю поведінки на досягнення результату;
  • "Конкуренція" або "Співпраця" - стратегія "Варвара" або "Героя";
  • "Мова проблем" або "мова рішень"  як стандарт корпоративної взаємодії;
  • Амортизація у вирішенні конфліктних та спірних питань;
  • Значення вербального та невербального сприйняття у комунікації;
  • Маніпуляції з боку партнерів (клієнтів) та способи цивілізованого протистояння
  • Вплив   у ділових комунікаціях.

Додаткова інформація

Результати проекту:

У рамках програми учасники оволодіють навичками необхідними для успішної та гармонійної діяльності у XXI столітті, освоять інструменти та технології досягнення нових результатів, як у своїй діяльності, так і в житті в цілому.

Методики роботи:

  • Тренінг організований у змішаній формі: інформаційні блоки чергуються із практичними вправами (40/60).
  • Учасники тренінгу активно взаємодіють як один з одним, і з тренером.
  • Методи, що використовуються у тренінгу: Інтерактивні міні-лекції, робота в малих групах, рольова гра, «мозковий штурм», кейси, індивідуальні завдання,
  • Синемалогія.

Синемалогія – одна з найцікавіших і найглибших форм навчання.

Це практика спільного перегляду та обговорення спеціально відібраного фільму. Складається з етапів:

  • Спільний перегляд фільму, тематично спрямованого на певну мету
  • обговорення у групі, де важливо висловити свої спостереження щодо фільму та вислухати інших
  • побачити ситуацію з різних кутів огляду, вийти за рамки власного «шаблонного» сприйняття
  • тренінговий матеріал  посилює користь від фільму

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтамиПсихологія, емоційний інтелектДистрибуція, мерчендайзинг

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.