Категорійний менеджмент. Нові технології управління асортиментом
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Категорійним менеджерам роздрібних, оптових та виробничих компаній, фахівцям з ціноутворення та асортименту, мерчендайзерам та маркетологам, керівникам та власникам компаній.
Ціль заходу
- Вивчити основні інструменти категорійного менеджера;
- Розглянути цінові та асортиментні тренди на ринку;
- Освоїти стратегії ціноутворення та способи формування цін;
- Підвищити рентабельність свого бізнесу,
- Навчитися ефективно взаємодіяти з постачальниками та оптимізувати витрати на постачання та логістику;
- Познайомтися з ідеями для розширення бізнесу.
Програма
Категорійний менеджмент як система
- Можливості категорійного менеджменту для забезпечення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу
- Категорійний менеджмент у компанії: особливості організації підрозділу, вимоги до системи управління, крос-функціональна взаємодія
- Мапа компетенцій Категорійного менеджера. KPI категорійного менеджера
- Система категорійного менеджменту: стратегічні та тактичні дії, основні види аналізів та звітів
- Основні інструменти категорійного менеджера (стратегія компанії та портрет цільового клієнта, стратегія ціноутворення, асортиментна матриця, планограма залу та план полиці, програма управління лояльністю)
- Особливості категорійного менеджменту для різних типів ринків та споживачів: FMCG, B2B, B2C, HoReCa
Галузеві тенденції та аналіз ринків
- Тенденції купівельної поведінки на різних ринках: що змінилося у мотивації прийняття рішення про купівлю, як покупець обирає товар, які джерела інформації використовує
- Цінові та асортиментні тренди на ринках
- Джерела маркетингової інформації для категорійного менеджера
Практикум «Аналіз купівельної поведінки»
Структурування асортименту та формування категорій
- Класифікація асортименту: сучасні підходи та типові помилки при побудові класифікаторів (каталогів)
- Споживчі властивості товарів, що входять до асортименту, їх взаємодія та вплив на думку покупця
- Виділення категорій товарів та визначення ролі категорії
- Побудова асортиментної матриці - ширина та глибина асортименту
Практикум "Формування (корекція) асортиментної матриці категорії"
Тактичні дії при керуванні асортиментом
- 12 точок контролю для категорійного менеджера
- Оптимізація асортименту: правила введення-виведення товарів з асортименту, новинки в асортименті.
- Корекція асортименту в залежності від різних факторів, що впливають
- Управління асортиментом з урахуванням життєвого циклу категорій та товарів
- Управління поличним простором ( планограма залу, план полиці, мерчендайзинг )
Практикум «Аналіз ефективності зонування торгового простору на прикладі промислового та споживчого рішення»
Організація системи закупівлі
- Вимога до постачальника з урахуванням стратегії категорії
- Чек-лист для проведення договірної кампанії
- Інструменти категорійного менеджера під час роботи з постачальниками (бонусний план, рейтинг постачальника, шаблон договору, ринкові дані)
Система прийняття рішень щодо асортименту
- Аналітичні інструменти категорійного менеджменту: IT-система та вимоги до неї, система звітів, візуалізація даних
- Показники для аналізу ефективності асортименту та продажів
- Основні види аналізу: ABC/XYZ-аналізи (в т.ч. с обміщений )
- LFL аналіз.
- Margin - sales -аналіз: засіб оптимізації цін
- M-монітор-аналіз (розподіл площі між категоріями)
Практикум "Проведення аналізу ефективності категорії"
Управління цінами та прибутком
- Стратегії ціноутворення та способи формування цін
- Помилки при управлінні цінами та їх наслідки у практичних прикладах
- Інструменти категорійного менеджера для управління прибутком (еластичність, чутливість споживача до ціни)
- Збільшення продажів без зниження цін
- Планування знижок та розпродажів. Що таке contribution або як правильно розрахувати зниження ціни
Практикум "Встановлення ціни на товар"
Акції та програми лояльності
- Що таке лояльність споживача, як її порахувати
- Що стимулює покупця - знижки або бонуси
- Помилки розробки програм лояльності, джерела втрати прибутку
- Види стимулюючих прийомів
- Промо-план для різних типів ринків
Практикум «Розробка умов та механізму проведення стимулюючої акції»
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPI
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар