Go Business
тренінг

Коучинг та наставництво, два підходи у роботі керівників



  • 10200 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    16.01.202517.01.2025
    13.02.202514.02.2025
    13.03.202514.03.2025


Цільова аудиторія

Керівники будь-якого рівня, менеджери середньої ланки – справжні (майбутні) керівники структурних підрозділів, фахівці з роботи з персоналом, власники бізнесу, директори компаній.

Програма

Побудова ефективної роботи у колективі:

  • Принципи розвитку людей організації. Закономірності та винятки.
  • На якому етапі і за яких умов ми можемо очікувати високих результатів від співробітника.
  • Аналіз свого колективу.
  • В чому відмінність наставництва та коучингу . Використання різних стилів керівництва в залежності від рівня кваліфікації та лояльності працівників.
  • Як прискорити професійний розвиток працівника?
  • Що робити, якщо підлеглий не виконує поставлених завдань?

Наставництво як стиль управління:

  • Цілі наставництва. У яких випадках потрібна система наставництва.
  • Права, обов'язки, відповідальність керівника-наставника.
  • Типові помилки керівників-наставників.
  • Знання, навички, компетенції людини-наставника.

Інструменти наставництва:

  • Принципи навчання дорослих.
  • Чому ми говоримо, а "нас не чують". Дивляться, "але не бачать".
  • Чому обов'язково треба пройти усі 5 етапів, інакше результату не буде.
  • Скільки разів необхідно повторювати процес формування стійких навичок.
  • Як говорити зі співробітником "одною мовою".
  • Доносимо інформацію до співробітників без збоїв та трансформації.
  • Постановка цілей та завдань з Smart /Диско.
  • Функції зворотний зв'язок. Заохочення бажаної поведінки. Обмеження небажаної поведінки.

Формування навичок у співробітника:

  • Навчання дій. Алгоритм навчання.
  • Окремі частини - Комплекс дій/цілісна дія - Стійка навичка.
  • Показ/ демонстрація як робити, принцип "роби як я"
  • Демонстрація + коментарі - орієнтуємо на результат
  • Попереджаємо про "тонкощі, складнощі, можливі труднощі, нюанси, та ін.".
  • Випереджальний контроль, навіщо потрібний і коли застосовуємо.
  • Коли та як переводити співробітника на наступний рівень.

Як передати працівникові відповідальність за результат?

  • Коуч -менеджмент, як технологія та мотивуючий стиль управління.
  • У яких випадках застосуємо коучинг у повсякденній роботі керівника: постановка завдань, що мотивують бесіди, делегування, зворотне делегування та інше.
  • Бар'єри відповідальності. Або чомусь співробітники не беруть на себе відповідальність.
  • Орієнтація на результат = управління діяльністю.
  • Типові проблеми та помилки у передачі відповідальності за результат.
  • 3 типи маніпуляцій з боку працівників. Як зупинити?
  • Як швидко повернути маніпулюючого співробітника до ділової взаємодії?
  • Найкраща схема реагування на проблеми співробітників.
  • Техніка подолання опору працівників, робота з відмовками.

Коучинг . Система Grow :

  • Коуч -менеджмент, 5 кроків коучінга .
  • Структура коуч -сесії, бесіди
  • Постановка цілі. Пояснення питання.
  • Опис проблеми, обговорення причин проблеми.
  • Можливості та варіанти рішення. Що особливо важливо враховувати цьому етапі.
  • Розробка плану действий. Хто відповідає?
  • Рішення та рішучість, у чому відмінності. Або чому співробітники виконують 70–80% дій та не доводять завдання до результату.
  • Як допомогти співробітнику прийняти відповідальність за 100% результат.
  • Планування подальших кроків, точки контролю.

Інструменти коучінга :

  • 5 навичок керівника для проведення ефективної коуч -сесії/бесіди.
  • Типи та приклади питань на кожному етапі.
  • Активне слухання.
  • Коучингова модель PARLA для зворотного зв'язку.
  • Вміння відокремити свою "проекцію та перенесення".
  • Мотивуючий діалог. Знання типології людей як можливість вибудовувати ефективну комунікацію.

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Опис тренінгу

Наставництво та коучинг - не нові види діяльності. Повіками вони використовувалися неформально. Новизна полягає в ступеня використання їх можливостей для задоволення все більшої потреби в навчанні новому новими способами, Ерік Парслоу та Моніка Рей , 1999р.

Досвідчені керівники знають, що на різних рівнях розвитку навичок та мотивації співробітників, до них необхідно застосовувати різні стилі взаємодії.

Перший підхід – наставництво.

Наставництво — це такий різновид взаємодії двох людей, за якої більш досвідчена людина, майстер своєї справи, передає свій досвід досягнення високих результатів, знання про те, як завдання було виконано і як діяти .

"Я навчу тебе тому, що вмію робити сам, роби як я, і ти досягнеш таких самих результатів" - девіз наставника.

Другий підхід - коучинг .

Коучинг як стиль управління заснований на теорії, що наше уявлення про людей формує їх поведінку . Існує дві теорії поведінки людей. Прибічники теорії Х переконані у цьому, що підлеглі пасивні і ледачі, вважають за краще бути веденими і чинити опір змінам. Прибічники теорії У переконані у цьому, що важливим завданням менеджменту є влаштування таких організаційних умов, у яких люди могли б домагатися своїх цілей, спрямовуючи свої зусилля для організації.

Люди здатні до самотивації . Завдання менеджера — створити такі умови роботи, в яких і через які самомотивація може знайти своє вираження.

Коучинг , з англ. To coach - спрямовувати, тренувати, надихати (Оксфордський словник).

Коучинг :

  • Забезпечує більш інтенсивну та результативну роботу персоналу
  • Підвищує відданість персоналу
  • Ключові елементи коучингу : усвідомлення + відповідальність.

Наш тренінг розкриває особливості та інструменти кожного стилю, допомагає зрозуміти яких співробітників і в якому випадку застосовувати відповідний стиль управління.

Цілі тренінгу:

  • Ознайомитись з 2 практичними інструментами (наставництво та коучинг ) для підвищення результативності роботи, які можна реалізувати відразу після тренінгу.
  • Зробити аналіз свого колективу.
  • За підсумками тренінгу сформувати план дій для покращення/зміни поточної ситуації.

За результатами тренінгу учасники зможуть:

  • Досягати більших результатів за менший проміжок часу.
  • Навчаться використовувати різні стилі керівництва.
  • Освоїти коуч – технології при взаємодії зі співробітниками.
  • Дізнатися як зробити так, щоб ваші співробітники працювали "на результат".
  • Краще розуміти та використовувати сильні сторони своєї особистості та перетворювати їх на сильний ресурс керівника.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторство

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.