Go Business
тренінг

Коучинг та наставництво, два підходи у роботі керівників



  • 10200 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    17.04.202518.04.2025
    06.05.202507.05.2025
    29.05.202530.05.2025


Цільова аудиторія

Керівники будь-якого рівня, менеджери середньої ланки – справжні (майбутні) керівники структурних підрозділів, фахівці з роботи з персоналом, власники бізнесу, директори компаній.

Програма

Побудова ефективної роботи у колективі:

  • Принципи розвитку людей організації. Закономірності та винятки.
  • На якому етапі і за яких умов ми можемо очікувати високих результатів від співробітника.
  • Аналіз свого колективу.
  • В чому відмінність наставництва та коучингу . Використання різних стилів керівництва в залежності від рівня кваліфікації та лояльності працівників.
  • Як прискорити професійний розвиток працівника?
  • Що робити, якщо підлеглий не виконує поставлених завдань?

Наставництво як стиль управління:

  • Цілі наставництва. У яких випадках потрібна система наставництва.
  • Права, обов'язки, відповідальність керівника-наставника.
  • Типові помилки керівників-наставників.
  • Знання, навички, компетенції людини-наставника.

Інструменти наставництва:

  • Принципи навчання дорослих.
  • Чому ми говоримо, а "нас не чують". Дивляться, "але не бачать".
  • Чому обов'язково треба пройти усі 5 етапів, інакше результату не буде.
  • Скільки разів необхідно повторювати процес формування стійких навичок.
  • Як говорити зі співробітником "одною мовою".
  • Доносимо інформацію до співробітників без збоїв та трансформації.
  • Постановка цілей та завдань з Smart /Диско.
  • Функції зворотний зв'язок. Заохочення бажаної поведінки. Обмеження небажаної поведінки.

Формування навичок у співробітника:

  • Навчання дій. Алгоритм навчання.
  • Окремі частини - Комплекс дій/цілісна дія - Стійка навичка.
  • Показ/ демонстрація як робити, принцип "роби як я"
  • Демонстрація + коментарі - орієнтуємо на результат
  • Попереджаємо про "тонкощі, складнощі, можливі труднощі, нюанси, та ін.".
  • Випереджальний контроль, навіщо потрібний і коли застосовуємо.
  • Коли та як переводити співробітника на наступний рівень.

Як передати працівникові відповідальність за результат?

  • Коуч -менеджмент, як технологія та мотивуючий стиль управління.
  • У яких випадках застосуємо коучинг у повсякденній роботі керівника: постановка завдань, що мотивують бесіди, делегування, зворотне делегування та інше.
  • Бар'єри відповідальності. Або чомусь співробітники не беруть на себе відповідальність.
  • Орієнтація на результат = управління діяльністю.
  • Типові проблеми та помилки у передачі відповідальності за результат.
  • 3 типи маніпуляцій з боку працівників. Як зупинити?
  • Як швидко повернути маніпулюючого співробітника до ділової взаємодії?
  • Найкраща схема реагування на проблеми співробітників.
  • Техніка подолання опору працівників, робота з відмовками.

Коучинг . Система Grow :

  • Коуч -менеджмент, 5 кроків коучінга .
  • Структура коуч -сесії, бесіди
  • Постановка цілі. Пояснення питання.
  • Опис проблеми, обговорення причин проблеми.
  • Можливості та варіанти рішення. Що особливо важливо враховувати цьому етапі.
  • Розробка плану действий. Хто відповідає?
  • Рішення та рішучість, у чому відмінності. Або чому співробітники виконують 70–80% дій та не доводять завдання до результату.
  • Як допомогти співробітнику прийняти відповідальність за 100% результат.
  • Планування подальших кроків, точки контролю.

Інструменти коучінга :

  • 5 навичок керівника для проведення ефективної коуч -сесії/бесіди.
  • Типи та приклади питань на кожному етапі.
  • Активне слухання.
  • Коучингова модель PARLA для зворотного зв'язку.
  • Вміння відокремити свою "проекцію та перенесення".
  • Мотивуючий діалог. Знання типології людей як можливість вибудовувати ефективну комунікацію.

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Опис тренінгу

Наставництво та коучинг - не нові види діяльності. Повіками вони використовувалися неформально. Новизна полягає в ступеня використання їх можливостей для задоволення все більшої потреби в навчанні новому новими способами, Ерік Парслоу та Моніка Рей , 1999р.

Досвідчені керівники знають, що на різних рівнях розвитку навичок та мотивації співробітників, до них необхідно застосовувати різні стилі взаємодії.

Перший підхід – наставництво.

Наставництво — це такий різновид взаємодії двох людей, за якої більш досвідчена людина, майстер своєї справи, передає свій досвід досягнення високих результатів, знання про те, як завдання було виконано і як діяти .

"Я навчу тебе тому, що вмію робити сам, роби як я, і ти досягнеш таких самих результатів" - девіз наставника.

Другий підхід - коучинг .

Коучинг як стиль управління заснований на теорії, що наше уявлення про людей формує їх поведінку . Існує дві теорії поведінки людей. Прибічники теорії Х переконані у цьому, що підлеглі пасивні і ледачі, вважають за краще бути веденими і чинити опір змінам. Прибічники теорії У переконані у цьому, що важливим завданням менеджменту є влаштування таких організаційних умов, у яких люди могли б домагатися своїх цілей, спрямовуючи свої зусилля для організації.

Люди здатні до самотивації . Завдання менеджера — створити такі умови роботи, в яких і через які самомотивація може знайти своє вираження.

Коучинг , з англ. To coach - спрямовувати, тренувати, надихати (Оксфордський словник).

Коучинг :

  • Забезпечує більш інтенсивну та результативну роботу персоналу
  • Підвищує відданість персоналу
  • Ключові елементи коучингу : усвідомлення + відповідальність.

Наш тренінг розкриває особливості та інструменти кожного стилю, допомагає зрозуміти яких співробітників і в якому випадку застосовувати відповідний стиль управління.

Цілі тренінгу:

  • Ознайомитись з 2 практичними інструментами (наставництво та коучинг ) для підвищення результативності роботи, які можна реалізувати відразу після тренінгу.
  • Зробити аналіз свого колективу.
  • За підсумками тренінгу сформувати план дій для покращення/зміни поточної ситуації.

За результатами тренінгу учасники зможуть:

  • Досягати більших результатів за менший проміжок часу.
  • Навчаться використовувати різні стилі керівництва.
  • Освоїти коуч – технології при взаємодії зі співробітниками.
  • Дізнатися як зробити так, щоб ваші співробітники працювали "на результат".
  • Краще розуміти та використовувати сильні сторони своєї особистості та перетворювати їх на сильний ресурс керівника.


Гарячі тренінги

курс

Діалектично-біхевіоральна психотерапія

Академія КПТ з Оксаною Марциняк-Дорош, 18000 грн

Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторство

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.

Гарячі тренінги

курс

Діалектично-біхевіоральна психотерапія

Академія КПТ з Оксаною Марциняк-Дорош, 18000 грн