Коучинг та наставництво, два підходи у роботі керівників
- 12 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Керівники будь-якого рівня, менеджери середньої ланки – справжні (майбутні) керівники структурних підрозділів, фахівці з роботи з персоналом, власники бізнесу, директори компаній.
Програма
Побудова ефективної роботи у колективі:
- Принципи розвитку людей організації. Закономірності та винятки.
- На якому етапі і за яких умов ми можемо очікувати високих результатів від співробітника.
- Аналіз свого колективу.
- В чому відмінність наставництва та коучингу . Використання різних стилів керівництва в залежності від рівня кваліфікації та лояльності працівників.
- Як прискорити професійний розвиток працівника?
- Що робити, якщо підлеглий не виконує поставлених завдань?
Наставництво як стиль управління:
- Цілі наставництва. У яких випадках потрібна система наставництва.
- Права, обов'язки, відповідальність керівника-наставника.
- Типові помилки керівників-наставників.
- Знання, навички, компетенції людини-наставника.
Інструменти наставництва:
- Принципи навчання дорослих.
- Чому ми говоримо, а "нас не чують". Дивляться, "але не бачать".
- Чому обов'язково треба пройти усі 5 етапів, інакше результату не буде.
- Скільки разів необхідно повторювати процес формування стійких навичок.
- Як говорити зі співробітником "одною мовою".
- Доносимо інформацію до співробітників без збоїв та трансформації.
- Постановка цілей та завдань з Smart /Диско.
- Функції зворотний зв'язок. Заохочення бажаної поведінки. Обмеження небажаної поведінки.
Формування навичок у співробітника:
- Навчання дій. Алгоритм навчання.
- Окремі частини - Комплекс дій/цілісна дія - Стійка навичка.
- Показ/ демонстрація як робити, принцип "роби як я"
- Демонстрація + коментарі - орієнтуємо на результат
- Попереджаємо про "тонкощі, складнощі, можливі труднощі, нюанси, та ін.".
- Випереджальний контроль, навіщо потрібний і коли застосовуємо.
- Коли та як переводити співробітника на наступний рівень.
Як передати працівникові відповідальність за результат?
- Коуч -менеджмент, як технологія та мотивуючий стиль управління.
- У яких випадках застосуємо коучинг у повсякденній роботі керівника: постановка завдань, що мотивують бесіди, делегування, зворотне делегування та інше.
- Бар'єри відповідальності. Або чомусь співробітники не беруть на себе відповідальність.
- Орієнтація на результат = управління діяльністю.
- Типові проблеми та помилки у передачі відповідальності за результат.
- 3 типи маніпуляцій з боку працівників. Як зупинити?
- Як швидко повернути маніпулюючого співробітника до ділової взаємодії?
- Найкраща схема реагування на проблеми співробітників.
- Техніка подолання опору працівників, робота з відмовками.
Коучинг . Система Grow :
- Коуч -менеджмент, 5 кроків коучінга .
- Структура коуч -сесії, бесіди
- Постановка цілі. Пояснення питання.
- Опис проблеми, обговорення причин проблеми.
- Можливості та варіанти рішення. Що особливо важливо враховувати цьому етапі.
- Розробка плану действий. Хто відповідає?
- Рішення та рішучість, у чому відмінності. Або чому співробітники виконують 70–80% дій та не доводять завдання до результату.
- Як допомогти співробітнику прийняти відповідальність за 100% результат.
- Планування подальших кроків, точки контролю.
Інструменти коучінга :
- 5 навичок керівника для проведення ефективної коуч -сесії/бесіди.
- Типи та приклади питань на кожному етапі.
- Активне слухання.
- Коучингова модель PARLA для зворотного зв'язку.
- Вміння відокремити свою "проекцію та перенесення".
- Мотивуючий діалог. Знання типології людей як можливість вибудовувати ефективну комунікацію.
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Опис тренінгу
Наставництво та коучинг - не нові види діяльності. Повіками вони використовувалися неформально. Новизна полягає в ступеня використання їх можливостей для задоволення все більшої потреби в навчанні новому новими способами, Ерік Парслоу та Моніка Рей , 1999р.
Досвідчені керівники знають, що на різних рівнях розвитку навичок та мотивації співробітників, до них необхідно застосовувати різні стилі взаємодії.
Перший підхід – наставництво.
Наставництво — це такий різновид взаємодії двох людей, за якої більш досвідчена людина, майстер своєї справи, передає свій досвід досягнення високих результатів, знання про те, як завдання було виконано і як діяти .
"Я навчу тебе тому, що вмію робити сам, роби як я, і ти досягнеш таких самих результатів" - девіз наставника.
Другий підхід - коучинг .
Коучинг як стиль управління заснований на теорії, що наше уявлення про людей формує їх поведінку . Існує дві теорії поведінки людей. Прибічники теорії Х переконані у цьому, що підлеглі пасивні і ледачі, вважають за краще бути веденими і чинити опір змінам. Прибічники теорії У переконані у цьому, що важливим завданням менеджменту є влаштування таких організаційних умов, у яких люди могли б домагатися своїх цілей, спрямовуючи свої зусилля для організації.
Люди здатні до самотивації . Завдання менеджера — створити такі умови роботи, в яких і через які самомотивація може знайти своє вираження.
Коучинг , з англ. To coach - спрямовувати, тренувати, надихати (Оксфордський словник).
Коучинг :
- Забезпечує більш інтенсивну та результативну роботу персоналу
- Підвищує відданість персоналу
- Ключові елементи коучингу : усвідомлення + відповідальність.
Наш тренінг розкриває особливості та інструменти кожного стилю, допомагає зрозуміти яких співробітників і в якому випадку застосовувати відповідний стиль управління.
Цілі тренінгу:
- Ознайомитись з 2 практичними інструментами (наставництво та коучинг ) для підвищення результативності роботи, які можна реалізувати відразу після тренінгу.
- Зробити аналіз свого колективу.
- За підсумками тренінгу сформувати план дій для покращення/зміни поточної ситуації.
За результатами тренінгу учасники зможуть:
- Досягати більших результатів за менший проміжок часу.
- Навчаться використовувати різні стилі керівництва.
- Освоїти коуч – технології при взаємодії зі співробітниками.
- Дізнатися як зробити так, щоб ваші співробітники працювали "на результат".
- Краще розуміти та використовувати сильні сторони своєї особистості та перетворювати їх на сильний ресурс керівника.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторство
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.