Продажі великим клієнтам: інструменти взаємодії з людьми, які приймають рішення
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Підвищити ефективність продажів за допомогою інструментів прийняття рішень та планування етапів продажів для менеджерів, які укладають угоди з великими стратегічними клієнтами, в яких на рішення про купівлю товару чи послуги впливають кілька людей, а цикл продажів складається з кількох зустрічей.
Програма
Вступ
Визначення продажу
- Передумови створення стратегії у продажу
- Специфіка стратегічного продажу.
- Чотири ключові елементи стратегічного продажу
Елемент 1. Агенти впливу.
- Визначення
- Ролі «агентів впливу» «Економіст»
- «Споживач»
- "Технік"
- «Консультант»
- Характеристики ролей «Агентів впливу»
- Кейс визначення агентів впливу
- Вибір робочих кейсів.
- Визначення агентів впливу реальної ситуації.
- Підготовка плану дій, що лежать в основі цієї поведінки.
Елемент 2. «Червоні прапорці»
- Визначення
- Суть методуВиявлення слабких сторін - «Червоні прапорці»
- Сильні сторони - "Арсенал"
- Розміщення "Червоних прапорців" по кожному "Агенту впливу"
- Огляд основних моментів попереднього дня.
- Складання списку «Арсеналу».
Елемент 3. "Стан клієнта"
- Опис станів: «Зростання»
- "Проблема"
- "Штиль"
- «Самовпевність»
- Визначення ймовірності продажу для кожного стану
- Стану для кожного «Агента впливу»
Елемент 4. «Результати та Виграші»
- Визначення
- Приклади результатів та виграшів для: «Економіста»
- "Техніка"
- «Споживача»
- «Консультанта»
- Способи визначення виграшів кожного «Агента впливу».
Додаткова інформація
Методи навчання:
- Інформаційні блоки
- Моделювання стратегічних сесій.
- Ділові ігри зі зворотним зв'язком.
- Рольові ігри із відеоаналізом.
- Аналіз робочих ситуацій із зворотним зв'язком.
- Тестування на закріплення знань.
Завдання тренінгу:
- Формування навичок, які підтримують довгий продаж.
- Формування навичок планування та пошуку інформації про клієнта.
- Створення в учасників тренінгу навичок формування та розвитку потреб клієнта.
- Вироблення здібностей до усвідомленого розуміння смислів, які транслює клієнт (формування вміння «чути» клієнта).
- Навчання учасників тренінгу роботі з запереченнями та сумнівами в рамках консультаційного стилю.
Тренінг покликаний дати інструменти, що дозволяють:
- Освоїти навички виявлення та розвитку потреб клієнта, що призводять до покупки ваших продуктів та послуг.
- Отримати уявлення про власний стиль продажу та розробити власний план удосконалення навичок.
- Розробити план продажу реального клієнта, який зв'яже потреби з конкурентними перевагами вашого продукту або послуги.
- Отримати інструменти керування вашими продажами.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.