тренінг
Орієнтація на клієнта
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери з продажу, продавці, спеціалісти у сфері обслуговування клієнтів.
Програма
Першокласний сервіс
- Якісний сервіс та його складові. Модель "Я - Компанія - Продукт". Індивідуальне практичне завдання.
- Послуги та обслуговування - складові сервісу. Наслідки обслуговування низького рівня. Причини втрати клієнтів. Групове завдання, коротка лекція, рефлексія досвіду.
- Як підтримати найвищий рівень сервісу – ініціативні дії працівників. Мозковий штурм.
Розуміння Клієнтів
- Чого хочуть Клієнти та чого побоюються. Потреби Клієнтів та очікувані дії контактного персоналу. Практичне завдання.
- Негативно налаштований Клієнт: поведінка, слова, справжні мотиви. Демонстрація, рефлексія досвіду, рольові ситуації.
- Типологія Клієнтів за технологією DISC. Як визначити, як підлаштуватися, що робити.
- Міні-лекція, практичні завдання.
Комунікативна компетентність
- Професійні та особистісні компетенції. Впевнена поведінка працівника як складова іміджу Компанії.
- 5 рівнів слухання. Техніки активного слухання. Голос та його якості у сприйнятті співрозмовника. Інтонація в контакті з негативно настроєним Клієнтом. Міні-лекція, практичні завдання.
- Позитивна комунікація. Тренінг позитивного переформулювання.
- Техніки регуляції емоційної напруги у розмові. Поведінка, орієнтована мета. Техніка вербалізації почуттів. Пряма та непряма вербалізація. Експериментування, тренування.
- Помилки у регуляції емоційної напруги та способи їх подолання. Практичне завдання.
- Розробка мовних модулів відповідей персоналу у типових ситуаціях співробітництва з Клієнтами.
Практикум.
Додаткова інформація
Концепція тренінгу базується на:
- Усвідомлення співробітниками цінності сервісу та взаємозалежності від Клієнтів;
розумінні персоналом клієнтів; - Комунікативна компетентність сервісних співробітників.
Основна користь навчання:
- Для Компанії збереження лояльності Клієнтів за рахунок професійної роботи контактного персоналу;
Для учасників:
- Знання про складові якісного обслуговування. Усвідомлення значення своєї поведінки під час обслуговування клієнтів;
- Формування елементів навичок взаємодії з негативно настроєним клієнтом;
- Чіткі алгоритми зниження напруги у діловій комунікації.
- У програмі можливе додаткове відпрацювання технології побудови діалогу з Клієнтами на підставі їх типування за методикою DISC.
Програма розвиває ціннісне ставлення до Клієнтів, навички розуміння їх емоцій та мислення, закладає основи вміння керувати своєю поведінкою у ситуаціях ділової взаємодії.
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.