Go Business
тренінг

Категорійний менеджмент



  • 6500 грн
  • Договірна




Цільова аудиторія

  • Спеціалісти з продажу,
  • Фахівці із закупівель ,
  • Фахівці з організації логістичних операцій.

Ціль заходу

Істотно підвищити прибуток компанії через використання сучасних інструментів кадегорійного менеджменту.

Програма

Ринкові тренди та перспективи

  • Тенденції купівельної поведінки — що змінилося у мотивації ухвалення рішення про купівлю, як покупець обирає товар, які джерела інформації використовує
  • Цінові тренди на ринках
  • Асортиментні тренди на ринках
  • Перспективні асортиментні напрямки, чим вигідно торгувати в найближчому майбутньому
  • Завдання категорійного менеджменту для підтримки галузевих змін

 Структурування асортименту та формування категорій

  • Класифікація асортименту: сучасні підходи до побудови класифікаторів
  • Споживчі властивості товарів, що входять до асортименту, їх взаємодія та вплив на думку покупця
  • Типові помилки при побудові класифікаторів
  • Виділення категорій товарів
  • Формати магазинів. Корекція асортименту в залежності від формату

 Тактика керування асортиментом

  • Побудова асортиментної матриці - ширина та глибина асортименту
  • Оптимізація асортименту: правила введення-виведення товарів з асортименту, новинки в асортименті
  • Збір інформації та визначення перспективності наявності конкретної категорії в асортиментному портфелі компанії, життєвий цикл продукту

 Аналіз та оптимізація. Система прийняття рішень щодо асортименту

  • ABC/XYZ-аналіз за декількома показниками: плюси та мінуси, специфіка, найбільш поширені помилки, умови ефективності та достовірності
  • Аналіз розвитку асортименту за товарними категоріями та товарами, що їх формують. Виділення та аналіз факторів, що впливають на напрямок розвитку
  • Margin - sales -аналіз: засіб оптимізації цін
  • LFM-аналіз: виявлення товарів генераторів лояльності/грошових потоків
  • M-монітор-аналіз (розподіл площі між категоріями)

 Управління цінами та прибутком

  • Стратегії ціноутворення та способи формування цін
  • Помилки при управлінні цінами та їх наслідки у практичних прикладах
  • Збільшення продажів без зниження цін
  • Планування знижок та розпродажів. Що таке contribution або як правильно розрахувати зниження ціни

  Організаційні основи категорійного менеджменту

  • Види організаційної структури
  • Взаємодія із суміжними підрозділами
  • Професійні компетенції та особистісні особливості категорійного менеджера
  • Посадові обов'язки категорійного менеджера та точки контролю ефективності його роботи
  • Регламентація бізнес-процесів категорійного менеджменту
  • Матеріальне стимулювання спеціаліста з асортименту, приклади ефективних систем оплати праці
  • Імідж категорійного менеджера як джерело впливу на постачальників

Практичні поради учасникам. Відповіді на запитання.

Ви можете залишити  з а я в к у

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульне навчання

Додаткова інформація

Привернення уваги покупців залишається одним із найсерйозніших завдань роздрібного бізнесу.

Як розробити діючу систему мерчендайзингу , стимулювати продажі, створити конкурентну перевагу магазину та впливати на поведінку споживачів ви дізнаєтесь на нашому семінарі.

Семінар заснований на досвіді роботи з роздрібними мережами, дистрибюторами та їх постачальниками. Матеріали семінару враховують актуальну ситуацію на споживчому ринку, зміну купівельної поведінки та асортиментні тренди.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIЗакупівлі, тендери

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.