Категорійний менеджмент
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Спеціалісти з продажу,
- Фахівці із закупівель ,
- Фахівці з організації логістичних операцій.
Ціль заходу
Істотно підвищити прибуток компанії через використання сучасних інструментів кадегорійного менеджменту.
Програма
Ринкові тренди та перспективи
- Тенденції купівельної поведінки — що змінилося у мотивації ухвалення рішення про купівлю, як покупець обирає товар, які джерела інформації використовує
- Цінові тренди на ринках
- Асортиментні тренди на ринках
- Перспективні асортиментні напрямки, чим вигідно торгувати в найближчому майбутньому
- Завдання категорійного менеджменту для підтримки галузевих змін
Структурування асортименту та формування категорій
- Класифікація асортименту: сучасні підходи до побудови класифікаторів
- Споживчі властивості товарів, що входять до асортименту, їх взаємодія та вплив на думку покупця
- Типові помилки при побудові класифікаторів
- Виділення категорій товарів
- Формати магазинів. Корекція асортименту в залежності від формату
Тактика керування асортиментом
- Побудова асортиментної матриці - ширина та глибина асортименту
- Оптимізація асортименту: правила введення-виведення товарів з асортименту, новинки в асортименті
- Збір інформації та визначення перспективності наявності конкретної категорії в асортиментному портфелі компанії, життєвий цикл продукту
Аналіз та оптимізація. Система прийняття рішень щодо асортименту
- ABC/XYZ-аналіз за декількома показниками: плюси та мінуси, специфіка, найбільш поширені помилки, умови ефективності та достовірності
- Аналіз розвитку асортименту за товарними категоріями та товарами, що їх формують. Виділення та аналіз факторів, що впливають на напрямок розвитку
- Margin - sales -аналіз: засіб оптимізації цін
- LFM-аналіз: виявлення товарів генераторів лояльності/грошових потоків
- M-монітор-аналіз (розподіл площі між категоріями)
Управління цінами та прибутком
- Стратегії ціноутворення та способи формування цін
- Помилки при управлінні цінами та їх наслідки у практичних прикладах
- Збільшення продажів без зниження цін
- Планування знижок та розпродажів. Що таке contribution або як правильно розрахувати зниження ціни
Організаційні основи категорійного менеджменту
- Види організаційної структури
- Взаємодія із суміжними підрозділами
- Професійні компетенції та особистісні особливості категорійного менеджера
- Посадові обов'язки категорійного менеджера та точки контролю ефективності його роботи
- Регламентація бізнес-процесів категорійного менеджменту
- Матеріальне стимулювання спеціаліста з асортименту, приклади ефективних систем оплати праці
- Імідж категорійного менеджера як джерело впливу на постачальників
Практичні поради учасникам. Відповіді на запитання.
Ви можете залишити з а я в к у
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульне навчання
Додаткова інформація
Привернення уваги покупців залишається одним із найсерйозніших завдань роздрібного бізнесу.
Як розробити діючу систему мерчендайзингу , стимулювати продажі, створити конкурентну перевагу магазину та впливати на поведінку споживачів ви дізнаєтесь на нашому семінарі.
Семінар заснований на досвіді роботи з роздрібними мережами, дистрибюторами та їх постачальниками. Матеріали семінару враховують актуальну ситуацію на споживчому ринку, зміну купівельної поведінки та асортиментні тренди.
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIЗакупівлі, тендери
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.