Лідерство та навички управлінської ефективності керівника
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
Освоїти інструменти управління, що відповідають на виклики актуальної бізнес-ситуації та ведуть до успіху.
Програма
День 1
Функціональне та лідерське управління
- Основні функції управління. Цикл управління: «Планування – Постановка завдань – Мотивування – Контроль – Аналіз та прийняття управлінських рішень»
- Модель компетенцій успішного керівника: ключові знання, вміння, навички
- Що робить ваше керування ефективним. Самоаналіз сильних та слабких сторін власного управління
- Функціональне управління: керівництво людьми із застосуванням управлінських повноважень
- Лідерське управління: як керувати людьми, не використовуючи функціональних повноважень керівника
Практикум: Вправа на здатність та вміння учасників застосовувати окремі функції управління у процесі здійснення практичної діяльності.
Стилі управління
- Стилі керування. Трикутник стилів (орієнтація: завдання – співробітники – керівник). Розуміння особливостей, слабких місць та можливих областей застосування кожного стилю управління
- Типологія працівників залежно від їхньої кваліфікації та мотивації: виконавець, стажер, професіонал, майстер
- Ситуативне керування. Використання різних стилів управління залежно від специфіки ситуації та типології працівників
- Організація наставництва. Як передати свій досвід та використовувати потенціал та особливості співробітника
- Рольові позиції керівника та підлеглого. Відстеження "других планів" комунікації зі співробітниками. Ефективні способи цивілізованого впливу на підлеглих
Практикум: Демонстраційна вправа на практичне застосування та вплив різних стилів управління на різні типи працівників.
Планування
- Види планування: стратегічне, тактичне, операційне планування
- Якісна постановка цілей як необхідна умова ефективного планування. Критерії добре поставленого завдання. Ознаки погано поставленого завдання. Характеристики SMART
- Практичні методи тактичного та операційного планування: дерево задач, мережевий аналіз, діаграма Ганта , список ключових подій
Практикум: Ділова гра на практичне застосування різних методів тактичного та операційного планування.
Постановка задачі. Делегування повноважень
- Алгоритм мотивуючої постановки задачі. Карта делегування : кому що доручати. Правильна постановка завдань перед співробітником, залежно від його індивідуальних особливостей та рівня професіоналізму
- Організація передачі. Використання зворотний зв'язок контролю точності розуміння завдання співробітником. Способи перевірки точності розуміння задачі. Рекомендації постановнику та виконавцю завдання
- Ситуації, у яких делегування ефективне (необхідне). Вибір завдань делегування. Завдання, що не підлягають делегуванню
- Основні принципи та правила делегування повноважень. Як делегувати ефективно
- Пастка «зворотного делегування» – як не робити за підлеглих їхню роботу? Принцип «мавпи». Найкраща схема реагування на проблеми співробітників
Практикум: Практичне відпрацювання учасниками різних моделей постановки завдань та делегування повноважень залежно від типу працівника.
2 день.
Контроль підлеглих
- Види та функції контролю: кого та як контролювати. Алгоритм контролю роботи підлеглого
- Аналіз ефективності роботи підлеглих. Точки контролю в управлінні. Вміння формувати критерії контролю, вибирати форми та періодичність контролю залежно від складності завдань та кваліфікації працівників
- На яких етапах роботи підлеглих контроль з боку керівника приносить максимальний ефект
Практикум: Вправа на практичне застосування та вплив різних видів контролю на різні типи працівників.
Моделі та методи прийняття управлінських рішень
- Як відбувається процес ухвалення рішень насправді
- Методи прийняття рішень
- Моделі прийняття та оцінки рішень
- Практикум: Практична робота щодо використання різних методів прийняття рішень.
Секрети мотивації, або що насправді рухає нашими підлеглими
- Що таке мотивація? Структура мотивації. Основні принципи та вектори мотивації до роботи . « Теорія справедливості» Адамса: закони «мотиваційної відносності»
- Піраміда мотивації Абрахама Маслоу . Що мотивує працівників? Цінності та потреби співробітників
- Способи виявлення прихованої мотивації підлеглих
- Вміння визначити провідні мотиви співробітника та впливати на них для вирішення виробничих завдань
- Як побудувати мотивуючу розмову зі співробітником. Мотивування співробітника за допомогою критики та похвали. Уміння цілеспрямовано та усвідомлено використовувати критику та похвалу в керівництві та розвитку співробітників
- Мотивація "від" або "к": Прагнення досягненню або уникнення невдач. Батіг чи пряник, що ефективніше? Що, коли та для кого застосовувати
- Мотивація грошима: можливості та обмеження. Правила преміювання
- Нематеріальні методи заохочення співробітників. Мотиваційні заходи. Точкова мотивація
- Чинники, що викликають демотивацію працівників
Практикум: Тестування та практичне відпрацювання методів діагностики потреб співробітників.
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Лідерство та управлінська ефективність дають у сумі ті якості, які відрізняють успішного керівника від інших. На тренінгу ви структуруєте свої знання з управління підлеглими, освоїте навички управління співробітниками та навчитись керувати людьми, виходити зі складних ситуацій лідером та мотивувати людей на основі власного стилю управління. Цей тренінг буде цікавий як початківцям, так і досвідченим керівникам. Відмінною особливістю програми є її побудова з врахуванням цінностей.
В результаті навчання Ви
- навчитеся ефективно впливати на підлеглих і вимагати від них виконання поставлених цілей
- зможете проаналізувати власний стиль керівництва з погляду його ефективності
- навчитеся грамотно ставити завдання співробітникам та контролювати їх виконання
- дізнаєтесь, як надихати та мотивувати своїх підлеглих
- покращіть навички переконливої аргументації
- дізнаєтесь, як розпізнати маніпуляцію з боку підлеглих та використовувати її для досягнення поставлених завдань
- навчитеся виявляти та блокувати свої «психологічні кнопки», якими користуються підлеглі для досягнення своїх прихованих цілей.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоЛідерство, тімбілдинг
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.