Безпека підприємства
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Ціль заходу
- Вивчити сучасні прийоми управління системами безпеки компанії.
- Проаналізувати проблеми безпеки бізнесу та підготувати алгоритми їх вирішень.
- Розробити документи, які дозволять забезпечувати належний рівень безпеки.
- Організовувати результативне функціонування систем безпеки в організації.
Програма
Економічна безпека компанії
Система аналізу та управління економічними ризиками в компанії
- Види економічних ризиків. Зовнішні та внутрішні ризики
- Створення системи аналізу та управління економічними ризиками
- Методики оцінки та вимірювання ризиків
- Аналіз загроз та оцінка їхнього рівня
- Моніторинг ризиків. Радари та матриці управління ризиками
- Прогнозування основних видів ризику
- Методи управління економічними ризиками, що застосовуються. Методи мінімізації та методи відшкодування втрат. Методи попередження та методи ухилення від ризику. Методи локалізації та методи розподілу ризику
Практикум: Розробка моделі загроз компанії. Побудова радара зовнішніх та внутрішніх ризиків»
Аналіз надійності контрагентів та безпеки комерційних пропозицій
- Основні завдання конкурентної розвідки.
- Методи збирання інформації. Систематизація роботи зі збору інформації про контрагента. Інформація, що надається самим контрагентом.
- Одержання офіційної інформації із державних інформаційних ресурсів. Огляд офіційних сайтів державних органів та представлених на них інформаційних ресурсів.
- Алгоритм визначення надійності контрагентів - юридичних та фізичних осіб. Формування матриці перевірки організації залежно від суми угоди, передоплати та інших умов
- Аналіз безпеки комерційних пропозицій та договорів. Вивчення ініціаторів проекту, їх інтересів та ділової репутації. Верифікація представників. Вивчення механізму одержання прибутку. Аналіз першого контакту.
Стягнення дебіторської заборгованості
- Концепція дебіторської заборгованості.
- Види дебіторської заборгованості.
- Система та процедури роботи з дебіторською заборгованістю
- Порядок інкасації дебіторської заборгованості
- Порядок взаємовідносин служби економічної безпеки із правовим підрозділом компанії з юридичного супроводу стягнення заборгованості.
- Іміджеві прийоми впливу, що застосовуються під час роботи з боржниками. Законні методи формування негативного іміджу підприємства-боржника.
Боротьба з корпоративними шахрайствами
Корпоративне шахрайство
- Шахрайство як різновид злочину проти власності. Поняття та ознаки шахрайства. Відмінність шахрайства від інших злочинів проти власності
- Модель шахрая. Шахраї та їх мотивація.
- Види корпоративного шахрайства. Основні прийоми та методи корпоративного шахрайства.
- Поняття трикутника шахрайства (тиск зовнішніх обставин, можливість здійснювати шахрайство та можливість виправдовувати шахрайські дії)
- Типові сценарії корпоративного шахрайства із боку найманих працівників. Типові сценарії корпоративного шахрайства із боку керівників. Ознаки корпоративного шахрайства з боку найманих працівників та керівників
- Програма дій боротьби з шахрайством (попередження, виявлення, розслідування). Основні способи усунення можливостей корпоративного шахрайства
Практикум: «Розгляд різних методів корпоративного шахрайства»
Відкати
- Поняття "відкат" у сучасних ринкових відносинах. Класифікація відкатів
- Типологія « відкатоодержувачів »
- Організація боротьби із відкатами. Психологічні прийоми. Кадрова перевірка потенційних « відкатоодержувачів »
- Створення корпоративного кодексу, що включає правила корпоративної етики
- Формалізація внутрішніх правил, що описують процедуру проведення закупівель
Практикум: «Як виявити відкатоодержувача »
Внутрішній контроль
- Організація системи внутрішнього контролю
- Організаційні та контрольні заходи щодо попередження корпоративного шахрайства
- Кадрові заходи щодо попередження корпоративного шахрайства (перевірка прийому співробітників, формування корпоративної культури, мотивація персоналу тощо.)
- Комплаєнс як принцип ведення бізнесу відповідно до застосовного законодавства, правил, кодексів та стандартів, встановлених компетентною владою, професійними асоціаціями та внутрішніми документами установи
- Принципи організації комплаєнсу
Практикум: «Організація процесу комплаєнсу на підприємстві»
Протидія рейдерству та грінмейлу. Захист Комерційної таємниці підприємства
- Стадії рейдерського захоплення та методи протидії
- Що та ке Грінмейл та як захистити свій бізнес
- Порядок створення режиму комерційної таємниці у компанії. Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю компанії
- Обмеження доступу до інформації, що становить комерційну таємницю компанії
- Практикум: «Процедура створення переліку відомостей, що становлять комерційну таємницю компанії».
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Охорона праці, санітарні норми
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.