Управління асортиментом: категорії, аналітика, закупівлі
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- sites.google.com/view/go-business-ukr
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Власники бізнесу
- Керівники
- Фахівці відділів продажу
- Спеціалісти відділів закупівель.
Ціль заходу
- Сформувати в учасників глобальне розуміння ринку
- Зробити всебічну експертизу ланцюжка формування цінності та ціни
- Задати вектор оптимізації товарно-ціннісної пропозиції.
Програма
Аналіз купівельної поведінки та ринків
- Тренди купівельної поведінки
- Перспективні ринки та асортиментні тренди на них
- Цілі та завдання категорійного менеджменту
Стратегічні цілі категорійного менеджменту
- Стратегії роздрібної компанії: галузеві, продуктові, цінові
- Аналіз цільової групи
- Аналіз каналів продажів
- Аналіз конкурентних переваг
- Аналіз ефективності асортименту
Посторіння асортиментних класифікаторів
- Виділення асортиментних груп
- Виділення категорій товарів на основі споживчих властивостей товарів
- Методика побудови сучасних асортиментних матриць та класифікаторів.
- Помилки при побудові класифікаторів
- Асортиментні матриці для різних форматів роздрібних магазинів
Аналіз асортименту та категорій
- Категоризація на основі ABC/XYZ-аналізу
- Факторний аналіз асортиментних трендів
- Margin - sales -аналіз як дієвий механізм реалізації фінансових цілей
- M-монітор-аналіз як засіб оцінки ефективності використання торгових площ
Методи оптимізації асортименту
- Ширина асортименту
- Глибина асортименту
- PL та брендування продукти
- Стандарти та правила управління асортиментом: введення-виведення товарів, новинки та ексклюзив, підзамовні позиції
- Управління асортиментним портфелем
Організація системи закупівель
- Методи прогнозування продажів
- Складання плану постачання
- Управління поставками, документування домовленостей
- Відповідальність постачальника за дотримання договірних умов
- Оцінка постачальника та перспективності роботи з ним
- Правила ефективних переговорів з потенційними та діючими постачальниками
- Практичні поради учасникам. Відповіді на запитання.
Методи розвитку споживчої лояльності
- Лояльність споживача та її вплив на показники продажів
- Методи стимулювання продажів - акції, знижки, бонуси, спеціальні пропозиції
- Прийоми залучення постачальника до підвищення продажів
- Формування маркетингових планів
- Обробка претензій та рекламацій
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Завдання впровадження Категорійного Менеджменту в будь-якій компанії - володіння повномасштабною картиною продажів товарів, вивчення крос- категорійних взаємозв'язків у розрізі різних каналів збуту, що дозволяє компанії:
- ставити тренди не тільки для своєї категорії, а й загалом для асортиментної матриці ритейлера ;
- використовувати кінцеві результати аналітики підтримки оптимального товарного запасу у точці продажів;
- детально вивчати вплив споживчих властивостей на кінцеве споживання через заміщення товарів аналогів;
- створювати єдину освітню базу для всього товарно-супровідного ланцюжка та контролювати всі етапи формування доданої цінності та ціни.
Семінар побудований на базі практичних моделей, які успішно реалізовані в компаніях-лідерах.
Інші тренінги у категоріях:Бізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.