Go Business
тренінг

Управління асортиментом: категорії, аналітика, закупівлі



  • 6200 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    17.01.2025
    05.02.2025


Цільова аудиторія

  • Власники бізнесу
  • Керівники
  • Фахівці відділів продажу
  • Спеціалісти відділів закупівель.

Ціль заходу

  • Сформувати в учасників глобальне розуміння ринку
  • Зробити всебічну експертизу ланцюжка формування цінності та ціни
  • Задати вектор оптимізації товарно-ціннісної пропозиції.

Програма

Аналіз купівельної поведінки та ринків

  • Тренди купівельної поведінки
  • Перспективні ринки та асортиментні тренди на них
  • Цілі та завдання категорійного менеджменту

Стратегічні цілі категорійного менеджменту

  • Стратегії роздрібної компанії: галузеві, продуктові, цінові
  • Аналіз цільової групи
  • Аналіз каналів продажів
  • Аналіз конкурентних переваг
  • Аналіз ефективності асортименту

Посторіння асортиментних класифікаторів

  • Виділення асортиментних груп
  • Виділення категорій товарів на основі споживчих властивостей товарів
  • Методика побудови сучасних асортиментних матриць та класифікаторів.
  • Помилки при побудові класифікаторів
  • Асортиментні матриці для різних форматів роздрібних магазинів

Аналіз асортименту та категорій

  • Категоризація на основі ABC/XYZ-аналізу
  • Факторний аналіз асортиментних трендів
  • Margin - sales -аналіз як дієвий механізм реалізації фінансових цілей
  • M-монітор-аналіз як засіб оцінки ефективності використання торгових площ

Методи оптимізації асортименту

  • Ширина асортименту
  • Глибина асортименту
  • PL та брендування продукти
  • Стандарти та правила управління асортиментом: введення-виведення товарів, новинки та ексклюзив, підзамовні позиції
  • Управління асортиментним портфелем

Організація системи закупівель

  • Методи прогнозування продажів
  • Складання плану постачання
  • Управління поставками, документування домовленостей
  • Відповідальність постачальника за дотримання договірних умов
  • Оцінка постачальника та перспективності роботи з ним
  • Правила ефективних переговорів з потенційними та діючими постачальниками
  • Практичні поради учасникам. Відповіді на запитання.

Методи розвитку споживчої лояльності

  • Лояльність споживача та її вплив на показники продажів
  • Методи стимулювання продажів - акції, знижки, бонуси, спеціальні пропозиції
  • Прийоми залучення постачальника до підвищення продажів
  • Формування маркетингових планів
  • Обробка претензій та рекламацій

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Завдання впровадження Категорійного Менеджменту в будь-якій компанії - володіння повномасштабною картиною продажів товарів, вивчення крос- категорійних взаємозв'язків у розрізі різних каналів збуту, що дозволяє компанії:

  • ставити тренди не тільки для своєї категорії, а й загалом для асортиментної матриці ритейлера ;
  • використовувати кінцеві результати аналітики підтримки оптимального товарного запасу у точці продажів;
  • детально вивчати вплив споживчих властивостей на кінцеве споживання через заміщення товарів аналогів;
  • створювати єдину освітню базу для всього товарно-супровідного ланцюжка та контролювати всі етапи формування доданої цінності та ціни.

Семінар побудований на базі практичних моделей, які успішно реалізовані в компаніях-лідерах.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Бізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.