Smart Consulting
тренінг

Емоційний інтелект у продажах





Цільова аудиторія

Менеджери з продажу та всі, хто за родом професійної діяльності спілкується з клієнтами.

Ціль заходу

Навчитися використовувати Емоційний інтелект у комунікаціях з клієнтами та освоїти методи його розвитку.

Програма

Суть питання - Емоційний Інтелект у продажах - це вміння володіти собою, розуміти інших і впливати на них.

Перші кроки – усунення суб'єктивних перешкод, що заважають якісній комунікації з клієнтами.

Вміння слухати та чути – розвиток емпатії та гнучкості мислення.

Тонус-менеджмент - методика включення ресурсного стану та розвиток впевненості в собі.

Технологія впливу – управління емоційними станами співрозмовника.

Стрес-менеджмент та методи саморегуляції.

Як це працює у продажах - Емоційний інтелект під час встановлення контакту, виявлення потреб, презентації та закриття угоди, а також у роботі із запереченнями.

Навички, що розвиваються: усвідомленість, емпатія, активне і сутнісне слухання, асертивність, вміння впливати, емоційна стресостійкість.

Методологія: міні - лекції, вправи, рольове моделювання, коучинг.

Додаткова інформація

Тривалість: 16 годин (2 тренінгові дні).

Кількість учасників: до 15 осіб.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Time management, управління часомПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.