Емоційний інтелект у продажах
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Smart Consulting
- smartconsulting.ua
- Оксана Басманова
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери з продажу та всі, хто за родом професійної діяльності спілкується з клієнтами.
Ціль заходу
Навчитися використовувати Емоційний інтелект у комунікаціях з клієнтами та освоїти методи його розвитку.
Програма
Суть питання - Емоційний Інтелект у продажах - це вміння володіти собою, розуміти інших і впливати на них.
Перші кроки – усунення суб'єктивних перешкод, що заважають якісній комунікації з клієнтами.
Вміння слухати та чути – розвиток емпатії та гнучкості мислення.
Тонус-менеджмент - методика включення ресурсного стану та розвиток впевненості в собі.
Технологія впливу – управління емоційними станами співрозмовника.
Стрес-менеджмент та методи саморегуляції.
Як це працює у продажах - Емоційний інтелект під час встановлення контакту, виявлення потреб, презентації та закриття угоди, а також у роботі із запереченнями.
Навички, що розвиваються: усвідомленість, емпатія, активне і сутнісне слухання, асертивність, вміння впливати, емоційна стресостійкість.
Методологія: міні - лекції, вправи, рольове моделювання, коучинг.
Додаткова інформація
Тривалість: 16 годин (2 тренінгові дні).
Кількість учасників: до 15 осіб.
Інші тренінги у категоріях:Time management, управління часомПродажі, кол центр, робота з клієнтамиБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.