ТОТ, центр бізнес-технологій
тренінг

Agile. Методи гнучкого управління проєктами



  • 10700 грн -7%
  • для одного учасника



Цільова аудиторія

Кому: проєктним менеджерам і командам, тім-лідам, бізнес-аналітикам, розробникам, системним аналітикам, продакт оунерам (product owners), QA-менеджерам (управління якістю), керівникам IT департаментів,  скрам-майстрам, власникам бізнесу.

Ціль заходу

Тренінг "Agile. Методи гнучкого управління проєктами" спрямований навчитися використовувати методологію та інструменти Agile на практиці для отримання максимальної ефективності в проєктах, досягнення запланованих результатів і відповідності потребам бізнесу.

Програма

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • розуміти філософію та принципи Agile, можливості його застосування у різних сферах діяльності компанії

  • використовувати методологію Agile як основу забезпечення успіху проєкту

  • визначати та розподіляти ролі та відповідальність у проєкті

  • виявляти цінні економічні рішення та потреби бізнесу за допомогою інструментарію бізнес-аналізу Agile

  • вибудовувати комунікацію в команді, проводити фасилітацію, управляти складними ситуаціями всередині команди

  • виявляти зони ризику впровадження методології Agile для максимально ефективного застосування на вашому підприємстві

Програма

1. Agile як філософія ведення проєктів, спосіб мислення і методологія сучасного підходу в реалізації проєктів

  • «Плинність» – властивість сучасних процесів
  • Проєктний менеджмент. Порівняння існуючих методологій ведення проєктів. Вибір методу(-ів) ведення проєктів, доцільного(-их) для підприємства
  • Agile-процеси в поточній діяльності компанії. Як використовувати Agile в різних областях діяльності компаній і для реалізації проєктів у різних областях
  • Гнучкі організаційні структури

2. Основи Agile методології

  • Структура термінології: AgilePM / DSDM, Kanban, Lean, Scrum. «Міфи» Agile
  • Філософія, цінності, принципи та практики Agile
  • Процеси AgilePM: 6 етапів життєвого циклу
  • Ролі та відповідальності AgilePM. Структура взаємодії ролей в AgilePM
  • Оцінка та планування в Agile. Система планування, прогнозування та бюджетування в Agile
  • Цикли зворотного зв’язку як альтернатива прогнозуванню і контролю
  • Продукти AgilePM: бізнес-продукти, менеджмент-продукти, продукти рішень. Продуктовий підхід як альтернатива процесного підходу
  • Timebox як основа планування AgilePM – незмінні час, бюджет і якість, вимоги як керований змінюваний параметр

3. Методологія AgilePM. Забезпечення успіху проєктів Agile

  • Ролі, процеси, принципи, інструменти й артефакти
  • Команда розробки – самоорганізована і крос-функціональна
  • Пріоритезація вимог в Agile
  • Бізнес-кейси і User Story Map – основа клієнтоорієнтованого підходу
  • Формування матриці користувачів і клієнтів, ключові характеристики, побудова ціннісних взаємозв’язків
  • Вимоги та оцінка. Абсолютне та відносне оцінювання. Planning Poker
  • Концепції планування, контролю й тестування. Планування Timebox
  • Структура і формат Timebox. Burn-down Chart
  • Семінари з фасилітації та моделювання
  • Ризик і якість
  • Розподіл відповідальності й управління обсягом робіт з впровадження Agile. Поєднання інкрементального й ітеративного підходу
  • Шаблони впровадження та управління змінами
  • Артефакти – як досягати їх прозорості й ефективно працювати з ними

4. Бізнес-аналіз Agile

  • Стратегічний аналіз, моделювання стратегічних факторів і драйверів
  • Моделювання бізнес-можливостей
  • Відображення процесів і потоку створення цінності (ланцюжки створення вартості)
  • Картування навичок і компетенцій
  • Переосмислення / реінжиніринг процесу
  • Визначення даних та ідентифікація подій
  • Зв'язок між різними діловими й технічними дисциплінами
  • Розробка вимог
  • Виявлення і визначення економічних і цінних рішень для потреб бізнесу
  • Роль бізнес-аналітика як бізнес-архітектора, що підтримує програми та проєкти

5. Роль лідера в гнучкій організації. Інструменти лідера

  • Класифікація лідерів
  • Чітка комунікація (ефективна вербальна і невербальна (візуальна) комунікація)
  • Командний брифінг
  • Фасилітація (управління груповою динамікою)
  • «Чарівні» питання коучингу
  • Основний інструмент мотивації – зворотний зв'язок
  • Медіація (управління складними ситуаціями всередині команд)

6. Практичне впровадження Agile в проєкти компанії

  • Виявлення зон ризику впровадження методології Agile
  • Принципи формування максимально ефективних команд
  • Стан потоку і крос-функціональність команди
  • Мотивація команди для ефективного впровадження гнучких методів управління
  • Повсякденна робота команди: планування, демонстрація, ранкові stand-up і ретроспективи, time-box; оцінка ступеня залучення колективу
  • Залученість, самоорганізація і відповідальність командної роботи

Додаткова інформація

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з управління проєктами

  • приклади опису бізнес-процесу управління проєктами

  • приклади стандартів і регламентів управління проєктами


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:IT, програмування, розробкаБізнес планування, аналітика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.