Agile. Методи гнучкого управління проєктами
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертификат
- ТОТ, центр бізнес-технологій
- www.tot.com.ua
- Ольга Пестрецова-Блоцька
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Кому: проєктним менеджерам і командам, тім-лідам, бізнес-аналітикам, розробникам, системним аналітикам, продакт оунерам (product owners), QA-менеджерам (управління якістю), керівникам IT департаментів, скрам-майстрам, власникам бізнесу.
Ціль заходу
Тренінг "Agile. Методи гнучкого управління проєктами" спрямований навчитися використовувати методологію та інструменти Agile на практиці для отримання максимальної ефективності в проєктах, досягнення запланованих результатів і відповідності потребам бізнесу.
Програма
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти філософію та принципи Agile, можливості його застосування у різних сферах діяльності компанії
-
використовувати методологію Agile як основу забезпечення успіху проєкту
-
визначати та розподіляти ролі та відповідальність у проєкті
-
виявляти цінні економічні рішення та потреби бізнесу за допомогою інструментарію бізнес-аналізу Agile
-
вибудовувати комунікацію в команді, проводити фасилітацію, управляти складними ситуаціями всередині команди
-
виявляти зони ризику впровадження методології Agile для максимально ефективного застосування на вашому підприємстві
1. Agile як філософія ведення проєктів, спосіб мислення і методологія сучасного підходу в реалізації проєктів
- «Плинність» – властивість сучасних процесів
- Проєктний менеджмент. Порівняння існуючих методологій ведення проєктів. Вибір методу(-ів) ведення проєктів, доцільного(-их) для підприємства
- Agile-процеси в поточній діяльності компанії. Як використовувати Agile в різних областях діяльності компаній і для реалізації проєктів у різних областях
- Гнучкі організаційні структури
2. Основи Agile методології
- Структура термінології: AgilePM / DSDM, Kanban, Lean, Scrum. «Міфи» Agile
- Філософія, цінності, принципи та практики Agile
- Процеси AgilePM: 6 етапів життєвого циклу
- Ролі та відповідальності AgilePM. Структура взаємодії ролей в AgilePM
- Оцінка та планування в Agile. Система планування, прогнозування та бюджетування в Agile
- Цикли зворотного зв’язку як альтернатива прогнозуванню і контролю
- Продукти AgilePM: бізнес-продукти, менеджмент-продукти, продукти рішень. Продуктовий підхід як альтернатива процесного підходу
- Timebox як основа планування AgilePM – незмінні час, бюджет і якість, вимоги як керований змінюваний параметр
3. Методологія AgilePM. Забезпечення успіху проєктів Agile
- Ролі, процеси, принципи, інструменти й артефакти
- Команда розробки – самоорганізована і крос-функціональна
- Пріоритезація вимог в Agile
- Бізнес-кейси і User Story Map – основа клієнтоорієнтованого підходу
- Формування матриці користувачів і клієнтів, ключові характеристики, побудова ціннісних взаємозв’язків
- Вимоги та оцінка. Абсолютне та відносне оцінювання. Planning Poker
- Концепції планування, контролю й тестування. Планування Timebox
- Структура і формат Timebox. Burn-down Chart
- Семінари з фасилітації та моделювання
- Ризик і якість
- Розподіл відповідальності й управління обсягом робіт з впровадження Agile. Поєднання інкрементального й ітеративного підходу
- Шаблони впровадження та управління змінами
- Артефакти – як досягати їх прозорості й ефективно працювати з ними
4. Бізнес-аналіз Agile
- Стратегічний аналіз, моделювання стратегічних факторів і драйверів
- Моделювання бізнес-можливостей
- Відображення процесів і потоку створення цінності (ланцюжки створення вартості)
- Картування навичок і компетенцій
- Переосмислення / реінжиніринг процесу
- Визначення даних та ідентифікація подій
- Зв'язок між різними діловими й технічними дисциплінами
- Розробка вимог
- Виявлення і визначення економічних і цінних рішень для потреб бізнесу
- Роль бізнес-аналітика як бізнес-архітектора, що підтримує програми та проєкти
5. Роль лідера в гнучкій організації. Інструменти лідера
- Класифікація лідерів
- Чітка комунікація (ефективна вербальна і невербальна (візуальна) комунікація)
- Командний брифінг
- Фасилітація (управління груповою динамікою)
- «Чарівні» питання коучингу
- Основний інструмент мотивації – зворотний зв'язок
- Медіація (управління складними ситуаціями всередині команд)
6. Практичне впровадження Agile в проєкти компанії
- Виявлення зон ризику впровадження методології Agile
- Принципи формування максимально ефективних команд
- Стан потоку і крос-функціональність команди
- Мотивація команди для ефективного впровадження гнучких методів управління
- Повсякденна робота команди: планування, демонстрація, ранкові stand-up і ретроспективи, time-box; оцінка ступеня залучення колективу
- Залученість, самоорганізація і відповідальність командної роботи
Додаткова інформація
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з управління проєктами
-
приклади опису бізнес-процесу управління проєктами
-
приклади стандартів і регламентів управління проєктами
Інші тренінги у категоріях:IT, програмування, розробкаБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.