тренінг

Продажі без заперечень, з адаптацією





Цільова аудиторія

  • Менеджери з продажу
  • Торгові представники
  • Менеджери по роботі з клієнтами
  • Менеджери Call center
  • Продавці-консультанти
  • Керівники відділів продажу.

Ціль заходу

  • Підвищення результативності відділу продажу
  • Підвищення рівня переговорних навичок менеджерів з продажу
  • Розбір помилок, які заважають досягати бажаних результатів
  • Підвищення рівня конверсії кожного етапу переговорів з клієнтами
  • Освоєння методики "Продаж без заперечень"
  • Відпрацювання сценарію переговорів, що допомагає продавати.

Програма

Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії!

Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів:

Етап №1 – проведення експрес-аудиту відділу продажу (аналіз поточного стану, виявлення слабких місць у роботі відділу продажу, які заважають отримувати бажані результати)

Етап №2 – адаптація програми тренінгу під потреби вашої компанії, згідно даних експрес-аудиту

Етап №3 - проведення тренінгу-інтенсиву з відпрацюванням знань на практиці

Етап №4 - Бонус! Посттренінгова онлайн зустріч у Zoom з відділом продажу та розбір питань (1,5 години - через 7 днів після навчання)

Формат навчання:

  • Корпоративне навчання офлайн (з виїздом до компанії) 1-2 дні (залежить від програми)
  • Корпоративне навчання онлайн (1-2 дні)
  • Індивідуальне/групове навчання онлайн (графік обговорюється)

Програма тренінгу (буде адаптована під Ваші потреби):

Модуль №1: Навчання (4 години):

Блок №1: Важливі правила продажу

  • 6 критеріїв для менеджера, які допомагають продавати
  • 4 критерії для клієнта, які допомагають купувати

Блок №2: Як продавати так, щоб клієнт не заперечував

  • Як запобігати виникненню заперечень клієнтів
  • Ваги цінності, як індикатор клієнта готовності купити
  • Воронка заперечень. Мистецтво передбачати заперечення клієнтів

Блок №3: Сценарій переговорів, який продає

  • Етап "Привітання". Розбір критеріїв, завдань, правил
  • Етап "Програмування". Розбір критеріїв, завдань, правил, сценаріїв
  • Етап "Виявлення потреб". Розбір критеріїв, завдань, правил, сценаріїв
  • Етап "Резюмування". Розбір критеріїв, завдань, правил
  • Етап "Презентація". Розбір методик, правил, завдань (новий погляд на презентацію)
  • Етап "Отримання зворотнього зв'язку". Розбір методик, правил, завдань
  • Етап "Переговори про ціну". Розбір методик, правил, "підводного каміння"
  • Етап "Обробка заперечень"
  • Розбір нових технік, на які клієнти не мають "імунітету" з адаптацією під заперечення клієнтів вашої компанії
  • Розбір формули обробки заперечень
  • Розбір поширених помилок під час обробки заперечень
  • Етап "Закриття на угоду/Домовленість про наступний крок". Розбір методик, тригерів

Блок №4: Як продавати без знижок?

Модуль №2: Практичне відпрацювання отриманих знань (5 годин)

  • Рольові ігри
  • Робота з кейсами
  • Групова робота та розбори переговорів з оцінкою
  • Індивідуальні вправи

Кожен учасник тренінгу отримує:

  • Роздатковий матеріал (методичка)
  • Іменний сертифікат із печаткою про проходження курсу
  • Готовий сценарій переговорів, який продає

У вартість входить:

  • Експрес-аудит
  • Проведення тренінгу

Сплачується замовником додатково:

  • Оренда приміщення та обладнання для проведення тренінгу (проєктор, фліпчарт, тощо), якщо тренінг проводитиметься поза офісом замовника
  • Організація кава-брейків та харчування для учасників

10% вартості тренінгу ми передаємо на підтримку ЗСУ

Чому нас обирають наші клієнти:

  • 20-ти річний досвід у продажах

  • 5 років эфективного коучингу

  • 26 успішно реалізованих проєктів

  • Навчено більше 700 учнів

  • Прослухано більше 100 000 дзвінків менеджерів з продажу за 4 роки

  • Збільшення виручки клієнта до 50% від впровадження програми

  • Ми практики! 80% нашого часу ми працюємо з клієнтами в проєктах до результату, використовуючи комплексний підхід розвитку відділів продажу
  • Ми виконуємо нашу роботу з задоволенням!

Крім програм навчання з продажу ми:
1. Проводимо тренінги з "Особистісного зростання"
2. Проводимо тренінги з "Особистої ефективності"
3. Проводимо Стратегічні та тактичні сесії
4. Впроваджуємо CRM системи та IP телефонію
5. Займаємось систематизацією роботи відділу продажів
6. Консультуємо з цих питань

Ми обов'язково підберемо найкраще і найефективніше рішення для вашої команди! Ви будете задоволені результатами!

Додаткова інформація

Для отримання більш детальної інформації звертайтесь:

Буду радий знайомству з вами!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також ЗВО/ВНЗ в Миколаєві, коледжі в Миколаєві, курси в Миколаєві, репетиторів в Миколаєві, роботу в Миколаєві.