Продажі без заперечень, з адаптацією
- 9 годин
- Після закінчення видається Сертифікат учасника
- Zhulai Consulting
- zhulai-consulting.com.ua
- Жулай Андрій
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Менеджери з продажу
- Торгові представники
- Менеджери по роботі з клієнтами
- Менеджери Call center
- Продавці-консультанти
- Керівники відділів продажу.
Ціль заходу
- Підвищення результативності відділу продажу
- Підвищення рівня переговорних навичок менеджерів з продажу
- Розбір помилок, які заважають досягати бажаних результатів
- Підвищення рівня конверсії кожного етапу переговорів з клієнтами
- Освоєння методики "Продаж без заперечень"
- Відпрацювання сценарію переговорів, що допомагає продавати.
Програма
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії!
Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів:
Етап №1 – проведення експрес-аудиту відділу продажу (аналіз поточного стану, виявлення слабких місць у роботі відділу продажу, які заважають отримувати бажані результати)
Етап №2 – адаптація програми тренінгу під потреби вашої компанії, згідно даних експрес-аудиту
Етап №3 - проведення тренінгу-інтенсиву з відпрацюванням знань на практиці
Етап №4 - Бонус! Посттренінгова онлайн зустріч у Zoom з відділом продажу та розбір питань (1,5 години - через 7 днів після навчання)
Формат навчання:
- Корпоративне навчання офлайн (з виїздом до компанії) 1-2 дні (залежить від програми)
- Корпоративне навчання онлайн (1-2 дні)
- Індивідуальне/групове навчання онлайн (графік обговорюється)
Програма тренінгу (буде адаптована під Ваші потреби):
Модуль №1: Навчання (4 години):
Блок №1: Важливі правила продажу
- 6 критеріїв для менеджера, які допомагають продавати
- 4 критерії для клієнта, які допомагають купувати
Блок №2: Як продавати так, щоб клієнт не заперечував
- Як запобігати виникненню заперечень клієнтів
- Ваги цінності, як індикатор клієнта готовності купити
- Воронка заперечень. Мистецтво передбачати заперечення клієнтів
Блок №3: Сценарій переговорів, який продає
- Етап "Привітання". Розбір критеріїв, завдань, правил
- Етап "Програмування". Розбір критеріїв, завдань, правил, сценаріїв
- Етап "Виявлення потреб". Розбір критеріїв, завдань, правил, сценаріїв
- Етап "Резюмування". Розбір критеріїв, завдань, правил
- Етап "Презентація". Розбір методик, правил, завдань (новий погляд на презентацію)
- Етап "Отримання зворотнього зв'язку". Розбір методик, правил, завдань
- Етап "Переговори про ціну". Розбір методик, правил, "підводного каміння"
- Етап "Обробка заперечень"
- Розбір нових технік, на які клієнти не мають "імунітету" з адаптацією під заперечення клієнтів вашої компанії
- Розбір формули обробки заперечень
- Розбір поширених помилок під час обробки заперечень
- Етап "Закриття на угоду/Домовленість про наступний крок". Розбір методик, тригерів
Блок №4: Як продавати без знижок?
Модуль №2: Практичне відпрацювання отриманих знань (5 годин)
- Рольові ігри
- Робота з кейсами
- Групова робота та розбори переговорів з оцінкою
- Індивідуальні вправи
Кожен учасник тренінгу отримує:
- Роздатковий матеріал (методичка)
- Іменний сертифікат із печаткою про проходження курсу
- Готовий сценарій переговорів, який продає
У вартість входить:
- Експрес-аудит
- Проведення тренінгу
Сплачується замовником додатково:
- Оренда приміщення та обладнання для проведення тренінгу (проєктор, фліпчарт, тощо), якщо тренінг проводитиметься поза офісом замовника
- Організація кава-брейків та харчування для учасників
10% вартості тренінгу ми передаємо на підтримку ЗСУ
Чому нас обирають наші клієнти:
-
20-ти річний досвід у продажах
-
5 років эфективного коучингу
-
26 успішно реалізованих проєктів
-
Навчено більше 700 учнів
-
Прослухано більше 100 000 дзвінків менеджерів з продажу за 4 роки
-
Збільшення виручки клієнта до 50% від впровадження програми
- Ми практики! 80% нашого часу ми працюємо з клієнтами в проєктах до результату, використовуючи комплексний підхід розвитку відділів продажу
- Ми виконуємо нашу роботу з задоволенням!
Крім програм навчання з продажу ми:
1. Проводимо тренінги з "Особистісного зростання"
2. Проводимо тренінги з "Особистої ефективності"
3. Проводимо Стратегічні та тактичні сесії
4. Впроваджуємо CRM системи та IP телефонію
5. Займаємось систематизацією роботи відділу продажів
6. Консультуємо з цих питань
Ми обов'язково підберемо найкраще і найефективніше рішення для вашої команди! Ви будете задоволені результатами!
Додаткова інформація
Для отримання більш детальної інформації звертайтесь:
- Тел.: [відкрити контакти]
- Тел.: [відкрити контакти]
- Viber/Телеграм/WatsApp: [відкрити контакти]
- Электрона пошта: [відкрити контакти]
Буду радий знайомству з вами!
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також ЗВО/ВНЗ в Миколаєві, коледжі в Миколаєві, курси в Миколаєві, репетиторів в Миколаєві, роботу в Миколаєві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.