Візит до лікаря. Аптечний візіт. RX/OTC. Медичний представник, базові навички
- Після закінчення видається Сертифікат
- Мушковський Ілля, ПП
- imconsulting.com.ua
- Ілля
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Медичні представники, зацікавлені у виконанні планів, досягнення цілей, розширення бази лікарей та аптек.
Ціль заходу
Навчити медичних представників результативного алгоритму візиту до лікаря та аптекі. Підняти мотивацію та селс-орієнтацію.
Дати набір ефективних технік.
Зробити роботу медичного представника цікавою та приносить результат.
Програма
Аптечний візіт
Планування та підготовка:
- Ціль на день: визначення мети за SMART. Як розрахувати та як коригувати ціль на день. Як порахувати план на день задля досягнення місячного плану. Як розподілити денний план на клієнтів
Практична частина: кейс «постав ціль на день, з урахуванням поточного виконання плану»
- План на клієнта: як розподілити загальний план клієнтам. Як розрахувати індивідуальний план на клієнта з урахуванням потенціалу, історії та проміжних завдань.
Практична частина: кейс «розподіли денний план на аптеки з урахуванням потенціалу аптек»
Початок візиту:
- Зовнішній огляд: район, тип аптеки, фасад.
Практична частина: Визначення типу та потенціалу аптеки за реальними фото.
- Внутрішній аналіз: конкуренти, вітрина, черга, наявність та товарний запас препаратів. Аналіз викладення на відповідність стандартам.
Практична частина: аналіз та висновки реальних фото вітрини.
- Входження в контакт: як привернути до себе незнайому людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію, здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.
Практична частина: розташуй до себе співрозмовника.
- Стартова інформація: що необхідно з'ясувати у провізора перед підходом до завідуючої. Необхідний інформаційний набір та приклади питань.
Практична частина: спілкування з провізором на початку візиту, з'ясування стартової інформації.
Робота із завідуючою:
- Виявлення потреб: типи та роль потреб завідувача та аптеки, пріоритети у потребах, виявлення побоювань.
Практична частина: створення списку основних потреб завідувачки аптеки – мозковий штурм. Практичне завдання «вияви потребу».
- Презентація: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.
Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».
- Маркетинг: як змусити акційні пропозиції працювати збільшення продажів, правила продажу ідеї.
- Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень. Типові заперечення завідувачки. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання заперечень із використанням різних технік
- Укладання угоди: як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки пропозиції. Підведення до угоди та фіксація домовленостей.
Великий практикум: рольова гра «переговори із завідуючою про закупівлю, викладення та товарний запас».
Візіт до лікаря / лікарняний візіт. RX / OTC.
- Ціль на день: як порахувати план на день для досягнення місячного плану. Як розрахувати індивідуальний план на лікаря з урахуванням потенціалу, історії та проміжних завдань.
Практична частина: кейс «розрахуй план з урахуванням поточного виконання та розподіли на сьогоднішні візити».
- Підготовка: інструменти та матеріали: визначення необхідного набору інструментів та матеріалів для роботи на візитах. Внутрішній настрій – вплив психологічного настрою на результат. Як налаштувати себе на ефективну роботу. Зовнішній вигляд – роль зовнішнього вигляду у роботі медичного представника.
- Попередні дії в ЛПЗ: розклад, реєстратура, черга. Джерела та способи отримання інформації.
- Візит у лікарняну аптеку: цілі візиту. Вітрина, черга, наявність та залишки препаратів компанії. Конкуренти. Спілкування із провізором. Домовленості із завідувачкою.
Практична частина: проведи візит до аптеки. Здобуй інформацію та отримай домовленості.
- Привітання та знайомство: правила привітаня лікаря. Поширені помилки.
- Входження до контакту: як привернути до себе незнайому людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію, здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.
Практична частина: розташуй до себе співрозмовника.
- Типи та роль питань у переговорах: роль питань у переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з лікарем на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань. СПІН - ланцюжки питань для актуалізації прихованих потреб
Практична частина: прописання ланцюжка питань для кожного етапу переговорів із лікарем.
- Виявлення потенціалу та потреб: типи та роль потреб лікаря, пріоритети у потребах, виявлення побоювань.
Практична частина: створення переліку основних очікувань лікаря від компанії, товару, представника – мозковий штурм. Практичне завдання «виявіть потребу» на прикладах лікарів, взятих із практики.
- Презентація та пропозиція: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб лікаря. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.
Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «Складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».
- Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
- Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання заперечень із використанням різних технік.
- Укладання угоди: як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки м'якого дотискання лікаря. Підведення до угоди та фіксація домовленостей.
Практична частина: домовись про певну кількість призначень за два тижні, використовуючи одну з відповідних технік укладання угоди.
- Фіксація контактів та результатів: які дані необхідно фіксувати після візиту до торгової точки та для чого.
- Аналіз результатів: як і навіщо аналізувати результати. Аналіз як можливість розвитку. Постановка цілей на прикладах візиту до торгової точки.
- Повторний візит до аптеки: цілі візиту. Домовленість про закупівлю, товарний запас та рекомендації. Навчання рекомендації.
Практична частина: Проведення повторного візиту до аптеки.
Додаткова інформація
- Можливе онлайн навчання. Індівідуальне, або групою від 5 учасників. Пишіть у вайбер / телеграм
- Учасники отримають практичні навички встановлення цілей на день, на візіт до лікаря, або аптекі. Зможуть визначати пріоритетність візитів.
- Навчаться проводити ефективний візит до лікарняної аптеки. Зможуть отримувати максимальну вигоду зі співпраці з лікарняними аптеками.
- Дізнаються про корисні підготовчі дії до ЛПУ перед візитом.
- Навчаться завойовувати прихильність лікаря.
- Дізнаються та зможуть застосовувати різні техніки виявлення потреб, ефективної презентації, подолання заперечень та укладання угоди на прикладах лікарського візиту.
- Навчаться самостійно аналізувати та прогнозувати результати.
Методики, що використовуються на тренінгу:
- Подання теорії (слайди+обговорення).
- Практичні кейси - 70% часу (які індивідуально розробляються на основі робочих ситуацій замовника).
- Синемалогія (розбір технік на прикладах).
- Відеозйомка виконання кейсів та самоаналіз учасників тренінгу.
Інші тренінги у категоріях:Медицина, фармацевтика
Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар