Технології зростання
тренинг

Продавець магазина формату "біля дому", невеликих супермаркетів





Цільова аудиторія

Продавці, консультанти - ті, хто працює з роздрібним клієнтом, які постійно або вперше заходять до магазину 

Ціль заходу

підвищити рівень продажів та рівень спілкування з клієнтами

Програма

1. Блок №1. Психологія споживача

  • Психологія споживача 
  • Механізм та мотиви покупки 
  • Імпульсивна покупка 
  • Довіра 
  • Стандарти зовнішнього вигляду та вимоги до продавця 


2. Блок №2. Викладка товару

  • Стандарти викладки (по кожному з відділів) 
  • Методи та прийоми, що підвищують продажі (по кожному з відділів) 
  • Асортимент товарів 
  • Товарна група 
  • Демонстрація товару 
  • Місце продажу 
  • Рівень очей 
  • Прикасова зона

Практикум:

  • Робота продавців з контрольними листами викладки у торговій залі 
  • Тест

3. Блок №3. Знання продукту

  • Харктеристики 
  • Переваги 
  • Вигоди 
  • Порівняння продуктів 
  • «Смачна презентація» 
  • Дегустація 
  • Правила збереження продуктів на полицях – основні точки контролю (ротація, fifo, стандарти якості) 

Практикум:

  • Робота продавців з контрольними листами підготовки відділу до роботи 
  • Вправа «Смачна презентація»

4. Блок №4. Навики продажу

  • Ініціатива продавця 
  • Критерії вибору 
  • Робота з запереченнями 
  • Правило додаткової пропозиції

Практикум: 

  • Вправа «Робота з запереченнями» 
  • Відпрацювання типових складних ситуацій в роботі продавця


5. Блок №5. Навики обслуговування

  • Привітання, задача першого контакту 
  • Основні кроки обслуговування та ключові завдання кожного кроку 
  • Типи покупців та особливості роботи з кожним із них 
  • Робота з «холодними», «теплими», «гарячими» типами відвідувачами 
  • 8 типових «проколів» у обслуговуванні

Додаткова інформація

Практикум: 

  • Перегляд та аналіз відео матеріалу про обслуговування 
  • Вправа «типи покупців»

По завершенню навчання замовник отримає у користування: 

  • Стандарти роботи з покупцями: обслуговування та продажу 
  • Контрольні листи 
  • Роздатковий матеріал для учасників 
+ консультація з питань замовлення продукції та стимулювання торгового персоналу.


Супровід учасників після завершення навчання:

1. Доступність тренера в режимі e-mail та телефонному режимі (час за домовленістю) 

2. За взаємною згодою можливе продовження навчання за іншими програмами або за цією ж програмою – поглиблення знань та навичок


Сделать запрос по корпоративному тренингу на эту  тему:

[відкрити контакти](067) 504 37 67, [відкрити контакти](050) 445-37 04[відкрити контакти][email protected]

 

Все корпоративные тренинги и семинары Агентства "Технологии роста" для сегмента розница (тренинги для магазинов, тренинги для супермаркетов, торговых центров,  тренинги для сетевых магазинов, тренинги для шоу-румов) СМОТРИТЕ ЗДЕСЬ.

 

Все открытые тренинги и семинары Агентства "Технологии роста" (более 40 программ) можно увидеть, перейдя по ссылке


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.