Продавець магазина формату "біля дому", невеликих супермаркетів
- 16 годин
- Після закінчення видається сертификат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольская Елена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Продавці, консультанти - ті, хто працює з роздрібним клієнтом, які постійно або вперше заходять до магазину
Ціль заходу
підвищити рівень продажів та рівень спілкування з клієнтами
Програма
1. Блок №1. Психологія споживача
- Психологія споживача
- Механізм та мотиви покупки
- Імпульсивна покупка
- Довіра
- Стандарти зовнішнього вигляду та вимоги до продавця
2. Блок №2. Викладка товару
- Стандарти викладки (по кожному з відділів)
- Методи та прийоми, що підвищують продажі (по кожному з відділів)
- Асортимент товарів
- Товарна група
- Демонстрація товару
- Місце продажу
- Рівень очей
- Прикасова зона
Практикум:
- Робота продавців з контрольними листами викладки у торговій залі
- Тест
3. Блок №3. Знання продукту
- Харктеристики
- Переваги
- Вигоди
- Порівняння продуктів
- «Смачна презентація»
- Дегустація
- Правила збереження продуктів на полицях – основні точки контролю (ротація, fifo, стандарти якості)
Практикум:
- Робота продавців з контрольними листами підготовки відділу до роботи
- Вправа «Смачна презентація»
4. Блок №4. Навики продажу
- Ініціатива продавця
- Критерії вибору
- Робота з запереченнями
- Правило додаткової пропозиції
Практикум:
- Вправа «Робота з запереченнями»
- Відпрацювання типових складних ситуацій в роботі продавця
5. Блок №5. Навики обслуговування
- Привітання, задача першого контакту
- Основні кроки обслуговування та ключові завдання кожного кроку
- Типи покупців та особливості роботи з кожним із них
- Робота з «холодними», «теплими», «гарячими» типами відвідувачами
- 8 типових «проколів» у обслуговуванні
Додаткова інформація
Практикум:
- Перегляд та аналіз відео матеріалу про обслуговування
- Вправа «типи покупців»
По завершенню навчання замовник отримає у користування:
- Стандарти роботи з покупцями: обслуговування та продажу
- Контрольні листи
- Роздатковий матеріал для учасників
Супровід учасників після завершення навчання:
1. Доступність тренера в режимі e-mail та телефонному режимі (час за домовленістю)
2. За взаємною згодою можливе продовження навчання за іншими програмами або за цією ж програмою – поглиблення знань та навичок
Сделать запрос по корпоративному тренингу на эту тему:
[відкрити контакти] , [відкрити контакти] , [відкрити контакти]
Все корпоративные тренинги и семинары Агентства "Технологии роста" для сегмента розница (тренинги для магазинов, тренинги для супермаркетов, торговых центров, тренинги для сетевых магазинов, тренинги для шоу-румов) СМОТРИТЕ ЗДЕСЬ.
Все открытые тренинги и семинары Агентства "Технологии роста" (более 40 программ) можно увидеть, перейдя по ссылке
Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.