HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Побудова системи кадрового діловодства. Основні правила для успішної роботи



  • 10600 грн
  • Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.


  • Онлайн
    22.04.202523.04.2025

Цільова аудиторія

Тренінг буде актуальним:

  • спеціалістам відділу кадрів
  • інспекторам та керівникам відділу кадрів
  • менеджерам з персоналу, HR-керівникам

Ціль заходу

Помилки у кадровому діловодстві завжди ведуть за собою низку негативних наслідків для компанії. Це можуть бути складні конфлікти або трудові суперечки з найманими співробітниками, штрафи від перевіряючих і контролюючих органів, спірні моменти в кадровій документації і т.д. На тренінгу ви дізнаєтесь, як ефективно вести кадрове діловодство у компанії.

Програма

Алгоритм Побудови Системи Кадрового Діловодства

  • Склад та види документів. Документи, обов’язкові ведення в організаціях, незалежно від своїх організаційно – правових форм (локально-нормативні акти, штатний розпис, графік відпусток).
  • Система реєстрації документів; ведення реєстраційних форм. Оформлення довідково-інформаційних документів (довідок, доповідних, листів, пояснювальних, заяв, актів тощо).
  1. Підготовка та оформлення службових документів. Вимоги до оформлення документів.
  2. Класифікатор професій. Огляд змін до класифікатора професій.

Правила Ведення, Складання Кадрової Документації, Вирішення Проблемних Ситуацій, Розбір Нюансів Законодавства

  1. Прийом працювати, випробувальний термін.
  2. Захист персональних даних. Все, що потрібно знати кадровику.
  3. Переклади та переміщення. Особливості та відмінності.
  4. Відпустки. Види відпусток. Особливості надання та оформлення.
  5. Оформлення відряджень.
  6. Заохочення та стягнення. Алгоритм надання.
  7. Звільнення. Особливості звільнень з ініціативи працівника та роботодавця.
  8. Алгоритм ведення військового обліку в організації,
  9. Ведення та зберігання трудових книжок. Типові помилки при заповненні трудових книжок та правила їх виправлення,
  10. Систематизація та зберігання документів у структурних підрозділах. Алгоритм складання номенклатури справ.
  11. Підготовка та передача справ до архіву.
  12. Соціальне страхування. Види, законодавчі норми.
  13. Практичні аспекти оформлення листків непрацездатності.
  14. Практичні аспекти оформлення пенсії.
  15. Оцінка та атестація персоналу.
  16. Звітність відділу кадрів.

Додаткова інформація

Навчання проходить у групі – до 5 осіб. Тому, в результаті тренінгу, Ви можете отримати конкретні інструменти для роботи саме для Вашого бізнесу!

Тривалість тренінгу: 2 дні, 16 акад. годин

У вартість навчання входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали,  післятренінгова консультаційна підтримка.

По завершенні видається сертифікат.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВМенеджмент, управління, KPI

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.