HR-Мanagement. Corporate development program
- 86 годин
- Після закінчення видається Сертифікат, сертифікат європейський Unicert®
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Фахівцям-початківцям і всім, хто хоче освоїти професію HR
- HR-менеджерам і спеціалістам з персоналу – тим, хто прагне розширити свої знання та навички в управлінні персоналом і хоче опанувати сучасні методики роботи з HR-процесами.
- Керівникам та менеджерам різних рівнів – Людям, які бажають підвищити свою компетентність у питаннях управління людськими ресурсами і покращити ефективність своєї команди.
- Підприємцям та власникам бізнесу – Особам, які хочуть побудувати сильний HR-бренд, створити ефективну корпоративну культуру і забезпечити благополуччя своїх співробітників для довгострокового успіху бізнесу.
Ціль заходу
На цьому курсі ви зможете:
- Поглянути на HR з нової перспективи – Зрозуміти стратегічну важливість HR-менеджменту у бізнесі.
- Освоїти сучасні методики та інструменти – Вивчити новітні підходи у підборі, мотивації та розвитку персоналу.
- Розвивати HR-бренд компанії – Дізнатися, як створити і підтримувати сильний HR-бренд на ринку праці.
- Підвищити благополуччя співробітників – Ознайомитися з практиками, що сприяють поліпшенню робочих умов і добробуту персоналу.
- Вдосконалити культуру управління персоналом – Навчитися створювати позитивну корпоративну культуру і ефективно управляти людськими ресурсами.
Приходьте на наш курс і ви отримаєте можливість дивитися на HR зовсім іншими очима, розкриваючи його стратегічний потенціал для розвитку вашої компанії.
Програма
Авторський курс Марії Шевченка
Введення в курс Основи HR – менеджменту
- Принципи управління персоналом
- Хто такий HR менеджер? HR-спеціаліст, HR-менеджер, HR-директор, HR-партнер – різниця понять
- Нюанси роботи HR на ринку України
- Принципи роботи в HR сфері на міжнародному ринку
- Цілі HR – менеджменту
- Що має знати HR
- Функціональні обов’язки
- Роль HR у структурі компанії
- Статус та ефективність служби управління персоналом
- Служба управління персоналом: функції, завдання, структура
- Регламентуюча документація
- Взаємодія служби управління персоналом з іншими підрозділами
I. Основи управління персоналом
- Життєвий цикл компанії. Кадрова політика на різних стадіях розвитку компанії
- Стратегічне управління. Типи кадрової стратегії. Як вибрати потрібну?
- Основні HR процеси у компанії
- Управління чисельністю персоналу
- Оптимізація персоналу
Практична частина. Практичні завдання з управління чисельністю персоналу
ІІ. Стилі управління та технології прийняття управлінських рішень
- П’ять етапів управління. Основні функції керівника
- Стилі управління. Різні підходи до управління у менеджменті.
- Самооцінка стилів керівництва
- Моделі прийняття рішень
- Техніки прийняття рішень
- Помилки під час прийняття рішень
- П’ять кроків до прийняття правильного рішення
Практична частина. Практичні завдання з техніки прийняття рішень
ІІІ. Сучасні технології пошуку та підбору персоналу
- Визначення критеріїв для вакантної посади.
- Складання моделі компетенцій
- Створення профілю посади
- Методи пошуку персоналу
- Як скласти ефективну вакансію
- Організація процедури підбору (оцінки) претендентів
- Підготовка до співбесіди. Аналіз резюме
- Телефонне інтерв’ю.
- Ефективна співбесіда. Правила проведення інтерв’ю
- Основні вимоги до інтерв’юера
- Типи питань та їх функція
- Прийоми активного слухання та їх використання у процесі співбесіди
- Види співбесіди
- П’ять стилів співбесіди
- Методи оцінки кандидатів
- Проведення оцінки з використанням метапрограм
- Критерії професійного підбору
- Аналіз відповідей кандидата
- Правила роботи з кандидатами після співбесіди
- Складання характеристики на кандидата
Практична частина. Практичні завдання, рольові ігри, дискусійний клуб: обговорення відеофрагментів.
IV. Адаптація персоналу
- Цілі та структура процесу адаптації персоналу
- Основні завдання адаптації
- Етапи адаптації нового працівника
- Система оцінки проходження адаптаційного періоду
- Розробка та впровадження програми адаптації
- Випробувальний термін – основні правила та алгоритм вступу на посаду
- Контроль за проходженням випробувального терміну
- Розробка нормативних документів
- Основи Well-being менеджменту
Практична частина. Практичні завдання.
V. Мотивація персоналу
- Концепція мотивації. Класифікація теорій мотивації.
- Методи мотивації
- Методи діагностики мотиваційної галузі
- Основні напрямки та характеристики мотивації
- Індивідуальна та корпоративна мотивація
- Нематеріальна та матеріальна мотивація
- Як створити мотивуюче робоче місце
- Оцінка задоволеності роботою
- Робота та особисте життя: як допомогти поєднати їх
- Створення та впровадження програм мотивації
- Мотивація у спілкуванні зі співробітниками
- Мотиваційний профіль співробітника
- Індивідуальна карта мотиваторів співробітника
- Вирішення проблемних ситуацій
- Схеми мотивації залежно від посадової позиції
- 30 способів підвищити мотивацію працівників за 30 днів
- Робота зі співробітниками, що звільняються
Практична частина. Практичні завдання; дискусійний клуб: обговорення відеофрагментів; рольові ігри
VI. Побудова Системи Навчання Та Розвитку Персоналу
- Визначення потреби у навчанні та розвитку персоналу
- Способи розробки та впровадження процесів навчання та розвитку персоналу в компанії
- Способи оцінки результатів навчання та їх використання у подальшій роботі
- Вибір методів розвитку
- Контроль результатів навчання. Методики оцінки ефективності системи навчання.
- Методика оцінки ефективності навчання Дональда Кіркпатріка;
- Методика Джека Філіпса;
- Цільовий підхід Ральфа Тайлера
- Системна модель Стафлебіма (CIPP)
- Оцінювальна модель CIRO
- Модель оцінки ефективності навчання Блума;
- Оцінка ефективності навчання у рамках загальної системи оцінки ефективності компанії – управління з цілей, BSC, KPI.
- Формування кадрового резерву
- Корпоративний навчальний центр
Практична частина. Практичні завдання щодо складання плану розвитку персоналу, ділові ігри, розбір практичних ситуацій, пов’язаних із проблемами навчання та розвитку персоналу.
VII. Оцінка Та Атестація Персоналу. Розробка Та Впровадження Бізнес-Процесу
- Методи оцінки – Оцінка фахівців – Оцінка ефективності роботи керівників
- Атестація
- Основи оцінки з компетенцій
- Формула розрахунку результативності працівника. Кількісні та якісні критерії оцінки роботи
- Документаційне забезпечення процесів оцінки та атестації персоналу
Практична частина. Практичні завдання, рольові ігри
VIII. Корпоративна Культура та Корпоративний стиль Компанії. Внутрішня комунікація.
- Корпоративний стиль, принципи створення корпоративного стилю
- Основні складові корпоративної культури
- Механізми передачі корпоративної культури
- Корпоративний Кодекс, основні правила створення та впровадження в компанії
- Заходи та прийоми щодо зміцнення корпоративної культури
- Цінності організації. Методи виміру та розвитку цінностей
Побудова внутрішніх комунікацій
- Внутрішні комунікації як частина корпоративної культури
- Аналіз стану внутрішніх комунікацій у компанії
- Системний підхід до побудови внутрішніх комунікацій
Практична частина. Практичні завдання.
IX. Підвищення особистої ефективності менеджера
- Визначення та розстановка цілей і пріоритетів
- Психологія досягнення цілей
- Основи тайм-менеджменту. Організація робочого часу – Самоорганізація
- Делегування
- Основи конфліктології.
Практична частина. Практичні завдання, ділові ігри, дискусійний клуб
X. Основи кадрового діловодства
- 1. Класифікація документів
- Національний стандарт України – Склад реквізитів – Вимоги щодо складання документів
- 2. Документація з особового складу
- 3. Алгоритм побудови системи кадрового діловодства:
- Прийом на роботу, випробувальний термін, переклади та переміщення
- Оформлення відпусток
- Оформлення відряджень
- Заохочення та стягнення
- Звільнення
- Алгоритм ведення військового обліку в організації
- Ведення та зберігання трудових книжок
- Систематизація та зберігання документів у структурних підрозділах.
- Алгоритм складання номенклатури справ
- Підготовка та передача справ до архіву.
Практична частина. Практичні завдання, ділові ігри
Підсумкове заняття. Підбиття підсумків та захист проекту.
Після закінчення курсу Ви маєте можливість додатково скласти сертифікаційний іспит та отримати міжнародний сертифікат CPHRM (Certificate Professional in HR-Management).Сертифікат CPHRM видається міжнародною сертифікаційною агенцією Baltum Büroo OÜ.
Додаткова інформація
Програма курсу акредитована Американською Асоціацією Якості онлайн-навчання.
Курс призначений для тих, хто прагне підвищити свою кваліфікацію або опанувати навички управління персоналом в організації. Він включає як теоретичні знання, так і практичні навички, необхідні для ефективного управління персоналом в компанії.
У процесі навчання передбачені практичні завдання та проекти, що допомагають студентам застосовувати теоретичні знання на практиці.
Тривалість курсу складає 94 академічні години (3,5 місяці), з яких 75 академічних годин – це навчальні заняття, і 19 академічних годин – самостійна робота з підготовки екзаменаційного проекту.
Вартість курсу залежить від обраного пакету.
У вартість навчання входить:
- Авторський навчальний та роздатковий матеріал.
- Посттренінгова консультаційна підтримка.
Цей курс надасть вам усі необхідні знання та навички для успішної кар’єри у сфері управління персоналом
Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.
Після закінчення видається сертифікат Міжнародної Школи Менеджменту HR-MASTER (англ/укр.мовами).
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIHR, менеджер з персоналу, рекрутингБізнес освіта, MBA
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.