Ліцей №93 Подільського району м. Києва
-
Київ
· пров. Межовий, 7, 04215
На мапі - school93.jimbo.com
- Директор — Миронюк Інна Миколаївна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Про школу
Рейтинг школи
Відгуки
87Син навчається в 6-А класі. Навчання почали з першого класу. Задоволена організацією навчального процесу. Вчителі інформатики - молоді чоловіки із сучасним цікавим баченням комунікації з учнями, професійні педагоги з врівноваженою психікою. З цікавістю спостерігаю як реагують діти. Минулого року уроки були 50/50 онлайн/офлайн, тому бачила, як завзято діти в zoom обговорювали з вчителем користь від ШІ і тп. Були, на мій погляд, цікаві завдання типу створення макету рекламної вивіски. У вчителя математики класний мотивуючий підхід із методикою заохочення у вигляді бонусних балів, які діти заробляють, а потім розпоряджаються ними на свій розсуд. Вчитель англійської на звʼязку з учнями у вайбері 24/7. Фізкультура - це динамічні ігри на будь-який смак (футбол, волейбол, доджбол і тд) після розминки. Фінансових стягувань, примусових зборів коштів не спостерігала за всі роки навчання сина.
Не рекомендую булінг, має місце як серед вчителів так і серед учнів, , уроки онлайн форматі проводились через раз у 2023 році, більшість давали на самостійне вивчення, кошти збираються на кабінети.
Не можна збирати скупчення дітей, а проходила лінійка, на вулиці діти виконували завдання і знову скупчення дітей.Життя нічому не навчило? І знову збираємо гроші ....
Не рекомедю!!!!!!!!((((( Даже не питайте((((((
Дивіться також усі школи в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, дитячі садки в Києві, роботу в Києві.
Схожі школи
Печерська Мiжнародна школа
- I-III ступенів
- Ліцей
- Загальна можлива кількість місць: 500
Ліко-школа
- Ліцей
СЗШ №156
- I-III ступенів
- Школа
- Інклюзивні класи
Фестиваль "З Україною в серці", який пройшов у школі 25 жовтня, має підкреслювати українську культурну спадщину, патріотизм і гордість за свою країну, а вишиванка, як один із символів цієї спадщини, несе глибокий сенс. В цей же день і учні з батьками, з різних класів, святкували Геловін, свято мертвих. Водночас, це свято— це іноземна традиція, яка не має жодного зв’язку з українською історією чи культурою. Розмальовки до свята мертвих і загальна атмосфера Геловіна можуть здаватися недоречними в контексті події, яка мала б фокусуватися на українській культурі. Поєднання таких різних елементів може призвести до розмивання національної самобутності, особливо в часи, коли українська культура потребує зміцнення. Це викликає питання: чи доречно інтегрувати західні комерційні традиції в українські культурні заходи, які мають на меті зберегти й підкреслити саме українські цінності?