Комунальний заклад Харківський ліцей №55 Харківської міської ради
-
Харків
· вул. Валентинівська, 13-д, 61168
На мапі - school55.klasna.com
- Директор — Дементьєва Ірина Павлівна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Про школу
Рейтинг школи 2024
Відгуки
203Випустились, але до організації сімейного навчання є питання. Все за законом: заяви, план, семестрові діагностичні. Але щодо ставлення... Вчитель для діток, які за кордоном проводила ввечері під час 1-2 години на тиждень додаткових занять; ввечері переважно під час вихідних. Ідея гарна, але... за один урок опанувати математику та українську фізично як це? Я розумію, що вчитель взагалі не зобов'язаний із сімейниками вовтузитись, тому і за це - дякуємо. В той же час, батьки паралельного класу ділились чудовим досвідом: їхня вчителька (Світлана Володимирівна) записувала уроки і надсилала запис відсутнім учням! Це - супер! Діти могли не тільки увімкнути записи у зручний час, а й передивитись пояснення; мало того, вони мали задоволення наче "бути присутніми на уроках, брати участь в дискусіях, відповідати на питання вчителя, робити відмітки на екрані..." - це величезна емоційна і соціальна підтримка. Та й батькам радість, - адже не всі можуть пояснити матеріал.
Кто-то считает, что уровень школы упал. На самом деле упал уровень образования в целом, только незачем винить в этом школу или дистанционный формат обучения. Кто хочет учиться, тот учится. В дистанционном образовании даже есть преимущество, ибо здесь каждый ребенок сидит условно за первой партой и хорошо видит всю информацию, отображенную на доске (мониторе). Теперь нет необходимости беспокоиться о том, что ребенок забыл записать в дневник домашнее задание, - его легко найти в классруме. Проблема в организованности детей. Многим трудно сосредоточиться. В прошлом году посчастливилось попасть на онлайн-урок математики Почуевой Елены Анатольевны. Сужу не только с точки зрения мамы ученика, но и с учетом более двадцати лет научно-педагогического стажа. Визуализация, подача информации, взаимодействие с учениками - кто захочет, тот разберется. В старших классах 9 уроков математики и 5 уроков украинского в неделю - вполне достаточно, чтобы успешно сдать НМТ и поступить в университет.
Тетрадь должна быть обязательно в строгом стиле, иначе не далеко пойдешь. Но учит правда хорошо. На дист. обучении тоже строгая, но терпимо. Троненко Н.Г. - шикарный учитель. Зайцева С.М. - тоже очень хорошая и видно, что горит физикой, сама кайфует от задач и тд. Физрук - Кондратский А.В. - классный мужик. Кись О.В. - максимально добрая, максимально хорошая, обожаю. Пидченко О.И. - английский, благодаря ей, знаю хорошо. Ермолаева Г.С. (французкий) - тоже шикарный учитель. Директор прикольная. Вообщем, школа хорошая, учитель учителям рознь. Хочешь выжить в школе - не выделяйся, будь умничкой. Были нотки унижения, похвалы. Короче кнут и пряник. Школа норм.
Ну что ж, я прожил в этой школе все этапы: обычное обучение, карантин, мирное время, войну. И что могу сказать. Есть разные учителя. Есть прям зайки, а есть нет. Шел на золото а мне учитель просто своими изменениями в заданиях (о которых никак не предупреждала) испортила мне табель, на компромисс идти не хотела. В младших классах все было шикарно, учитель Воронина(Быкова) Юлия Владимировна прям душка. Обожал ее всем сердцем, лучший учитель. 5-9 классы учился у Щиголь Т.Н. Как професионал бесподобна, но даже если ты ангел - кому-то не понравиться шелест твоих крыльев. Хотелось бы больше внеурочной организации. Всеми поездками нашего класса по большей части занималась Смирнова Л.В. - класс.рук. соседнего класса, но она в свою очередь противоположность Щиголь.
Дивіться також усі школи в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, тренінги в Харкові, дитячі садки в Харкові, роботу в Харкові.
Схожі школи
Школа «Ранок»
- Ліцей
- Загальна можлива кількість місць: 300
ХГ №123
- Гімназія
- Профіль: економічний
- Загальна можлива кількість місць: 1320
ХЛ №142
- I-III ступенів
- Ліцей
- Профілі: математичний, української філології
- Загальна можлива кількість місць: 1176
Ми вже два роки живемо за кордоном, і моя дитина досі згадує українську школу, як страшний сон. Вона відмінно пише тести, але мовчить на уроках через невпевненість. Нам порадили звернутися до психолога, і ми дізналися, що проблема тягнеться з рідної школи. Кілька разів, коли дитина намагалася відповісти, її неправильні відповіді висміяли, через що вона отримала травму. Тепер ми змушені витрачати кошти на психолога (50 євро за прийом), аби допомогти їй подолати цей страх. Що ж ви робите? Моя дитина вже краще розуміє англійську на німецькому, хоча приїхала без знання мови. Ви ж матері, вчителі, які формують майбутнє покоління. Чому замість підтримки ви сієте страх і невпевненість? Прошу звернути увагу на цей випадок і замислитися над своїм підходом до дітей. Ваше завдання — допомагати, а не ламати.