Офіс менеджер, секретар



  • 150 грн 


Про курс

Навчання за програмою: Офіс менеджер, секретар, помічник керівника, рецепшионіст, кадровик.

Це сучасні професії, які потрбують від кандидата відповідність наступним вимогам:

  1. Володіння пакетом MS Office на рівні досвідченого користувача
  2. Знання основ ділової етики, діловодства, кадрового обліку та інструментів адміністрування життедіяльності офісу

Після проходження навчання Ви зможете впевненно засвідчити в своєму рєзюме та на співбесіді, що в повній мірі відповідаєте цим вимогам.

В програмі курсу є наступні блоки (2 заняття по 2 години):
1. Пакет "Користувач ПК та MS Office"

  • Користувач ПК та Outlook, Internet, Word
  • Користувач Excel
  • Користувач Power Point
  • Користувач MS Office 365

2. Основи управління офісом (2 заняття по 1,5 години):

  • Організація та супровід зустрічей
  • Забеспечення офісу
  • Супровід діяльності керівника
  • Кадровий облік (приймання на роботу, звільнення, переведення, відпуска, графік роботи та інш.)
  • діловодство

3. Практика (1 година):

Додатково можливе навчання роботі з Google Docs, Google Sheets
та 1С 8 Підприємство

Вартість навчання:

  • Ідівідуально: 250 грн/година, або повний курс - 2000 грн (4 заняття по 2 години)
  • Група: 3-5 особ - 1400 грн/за одну особу (4 заняття по 2 години)
  • Група: від 6 особ - 1000 грн/за одну особу (4 заняття по 2 години)

Можливо формування особистого плану навчання.
Викладачі курсу - це досвідченні фахівці-практики з успішним досвідом викладацької діяльності у корпоративних та індівідуальних навчальних програмах.

Місце проведення групових занять: район м.Кловська
Індівідуальні заняття можливо проводити на території учня або на нетральній території.

Категорії курсів


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі репетиторів в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.