Практична психологія
- Демура Олена Василівна
- Середня школа, студенти, дорослі, пенсіонери
- Дніпро
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Про курс
Мета курсу – здобуття навичок розуміння себе та оточуючих людей, підвищення рівня комунікабельності, постановки та досягнення цілей, уміння справлятися з психологічними маніпуляціями, отримувати радість спілкування з сім'єю, знаходити порозуміння з дітьми.
Під час навчання ви навчитеся:
- розуміти себе та інших людей: особистість, темперамент, характер, мотиви, поведінка, вчинки, емоції;
- вибудовувати успішну комунікацію;
- будувати ефективні стосунки з іншими людьми (у сім'ї, на роботі, у бізнесі);
- бачити шляхи реалізації потенціалу своєї особистості;
- аналізувати та усвідомлено керувати своїм життям;
- бути здоровим і почуватися комфортно і у фізичному та психологічному сенсі.
Програма курсу побудована максимально гнучко для того, щоб зуміти відповісти на різні потреби аудиторії, чи то професійне застосування знань у сфері менеджменту, роботи з персоналом, чи особисті потреби самоаналізу та розвитку, прагнення загальної гармонізації особистості та особистісних взаємин.
Об'єм курсу: 75 академічних годин, 25 занять по 120 хв., 2 рази на тиждень.
За бажанням аудиторії можемо розглядати й інший розклад занять.
Заняття побудовані за принципом гнучкого поєднання інтерактивних лекцій та психологічних вправ, ігор, технік групової терапії, арт-терапії, пісочної терапії, психоаналізу, психодрами, а також домашніх завдань ;-).
Центрування на особистості учасників групи: акцент на питання та завдання, з якими прийшла людина на курси.
Час проведення: робочі та вихідні дні, денний та вечірній час - за погодженням з учасниками групи.
Оплата:
Групові заняття:
- 1 заняття – 650 грн.
- Абонемент на місяць (8 занять) - 5000 грн.
- Повний курс –15300грн.
Основи загальної психології.
Заняття №1.
- Введення у загальну психологію.
- Донаукова психологія.
- Психологія як наука про свідомість.
- Психологія як наука про поведінку.
- Проективна рисункова методика «Людини».
Заняття №2.
- Введення у загальну психологію.
- Концепція психіки.
- Сучасний стан психологічної науки.
- Місце психології у системі наук, основні галузі та розділи.
- Основні теоретичні напрями психології.
- Психотехнічна вправа «Вірш про себе».
Заняття №3.
- Сучасний стан психологічної науки.
-
Методи психології.
-
Система понять сучасної психології
-
Темпінг - тест: дослідження сили нервової системи.
- Домашнє завдання: Поведінковий портрет.
Заняття №4.
- Свідомість як форма психічного відображення.
-
Виникнення та розвитку психіки.
-
Суспільно-історична природа людської свідомості.
-
Характеристики свідомості.
-
Змінені стани свідомості.
- Проектна рисункова методика «Дерево».
Заняття №5.
- Свідомість як форма психічного відображення.
- Неусвідомлювані психічні процеси.
- Психологія особистості.
- Поняття «індивід», «особистість», «індивідуальність» у психології.
- Психотехнічна вправа «100 відповідей».
Заняття №6.
- Психологія особистості.
- Визначення особистості психології. Теорії особистості.
- Структура особистості.
- Методика «Мета – картини».
Заняття №7.
- Індивідуально-психологічні особливості особистості.
-
Темперамент – біологічна основа особистості.
-
Визначення типу темпераменту особи: тест Г. Айзенка.
- Домашнє завдання: визначити тип темпераменту.
Заняття №8.
- Індивідуально-психологічні особливості особистості.
-
Характер.
-
Спрямованість, схильність, здібності, таланти.
-
Самооцінка, самосвідомість.
-
Методика визначення акцентуацій характеру К. Леонгарда – Г. Шмішека.
- Соціальна психологія.
Заняття №9.
- Соціальна психологія як наука.
-
Місце соціальної психології у системі сучасних наук.
-
Історія виникнення соціальної психології.
-
Методи соціальної психології.
- Рисункова методика "Настрій" (фарби).
Заняття №10.
- Закономірності спілкування та взаємодії людей.
-
Суспільні відносини та міжособистісні відносини.
-
Спілкування як обміну інформацією, комунікативна сторона спілкування: засоби
-
комунікації, мова, невербальна комунікація.
- Комплексна оцінка переважаючого настрою людини: методика «Самопочуття – Активність – Настрій».
Заняття №11.
- Закономірності спілкування та взаємодії людей.
-
Мова. Особливості вербальної комунікації: культурні та гендерні відмінності, офіційна мова, сленг, жаргон.
-
Невербальна комунікація: міміка, жести, поза, голос, рухи, організація простору та часу спілкування, ознаки нещирості.
-
Вправа "Вплив на співрозмовника за допомогою голосу".
Домашнє завдання: написати есе «Моє спілкування: Я та інші, я та мої близькі люди».
Заняття №12.
- Закономірності спілкування та взаємодії людей.
-
Спілкування як взаємодія: інтерактивна сторона спілкування.
-
Спілкування як сприйняття людьми одне одного, перцептивна сторона спілкування: соціальна перцепція, механізми взаєморозуміння, сприйняття себе та інших людей, міжособистісна атракція.
Вправа "Імідж - техніки".
Заняття №13.
- Ділове спілкування.
- Розмова як основна форма ділового спілкування. Типи, структуриура та правила розмови.
-
Учасники бесіди: перше враження, самоподання, стилі спілкування.
-
Питання співрозмовників та його психологічна сутність, парірування зауважень співрозмовників.
- Рисункова методика «Неіснуюча тварина».
Заняття №14.
- Ділове спілкування.
-
Психологічні прийоми впливу партнера.
-
Навички ефективної розмови віч-на-віч.
-
Навички ефективного спілкування через електронну комунікацію.
- Психотехнічна вправа «Хочу, можу, треба...».
Заняття №15.
- Ділове спілкування.
- Культурні відмінності у ефективному спілкуванні.
- Формування якостей успішного співрозмовника: уміння слухати, саморозкриття, зворотний зв'язок.
- Співбесіда прийому працювати.
- Підготовка до співбесіди: супровідний лист, резюме, рекомендації щодо успішного проходження співбесіди.
- Методика Т. Лірі "Характерологічний портрет".
Заняття №16.
- Співбесіда прийому працювати.
- Проведення співбесіди: форма, вступна частина, питання.
- Психологічні особливості громадського виступу.
- Історія ораторського мистецтва.
- Підготовка до виступу.
- Прийоми завоювання увагою аудиторії.
- Риторичні прийоми у публічному виступі.
- Вправа «40 сучасних скоромовок у розвиток дикції та підняття настрою».
- Домашнє завдання: написати казку за заданою методикою.
Заняття №17.
- Суперечка, дискусія, полеміка: походження та психологічні особливості.
- Історія походження суперечки.
- Визначення понять "суперечка", "дискусія", "полеміка". Класифікація видів спору.
- Предмет та культура спору. Позиції полемістів.
- Поведінка та індивідуальні особливості учасників спору. Національні та культурні традиції.
Малювальна методика "Кактус".
Заняття №18.
- Суперечка, дискусія, полеміка: походження та психологічні особливості.
- Шанобливе ставлення до опонента. Витримка та самовладання у суперечці.
- Психологічні прийоми переконання та на учасників спору.
- Питання у суперечці та види відповідей.
- Нечесні прийоми. Дозвольні та недозволені хитрощі.
- Психогеометричний тест Г. Делінгера.
Заняття №19.
- Комунікація та взаємини людей.
- Типи відносин: знайомі, друзі, близькі люди.
- Спілкування різних стадіях взаємовідносин: зародження, стабілізація, згасання.
- Роль електронної комунікації у побудові взаємовідносин: знайомства, листування, зловживання анонімністю, обман, залежність.
- Теорія взаємин.
- Психодіагностика комунікативних та організаторських здібностей, тест КОС.
- Основи психодіагностики.
Заняття №20.
- Введення у психодіагностику.
- Витоки психодіагностики як науки.
- Поняття психодіагностики. Предмет та структура психодіагностики.
- Сфери сучасного застосування психодіагностики
- Рисункова методика "Групове малювання".
- Домашнє завдання.
Заняття №21.
- Введення у психодіагностику.
- Класифікація психодіагностичних процедур.
- Професійно – етичні аспекти психодіагностики.
- Особистісна методика «Тварина, рослина, предмет».
- Введення в психологічне консультування та психотерапію.
Заняття №22.
- Загальне уявлення психологічного консультування.
- Психологічне консультування, психологічна корекція та психотерапія.
- Принципи психологічного консультування. Етичний кодекс психолога, психотерапевта.
- Психогеометрична методика «Намалюй трикутник».
Заняття №23.
- Загальне уявлення психологічного консультування.
- Визначення та цілі психологічного консультування.
- Теорії особистості та практика консультування.
- Структура процесу консультування.
- Психотехнічна вправа «Фільм про моє життя».
Заняття №24.
- Особистість психолога.
- Роль та місце психолога у психологічному консультуванні.
- Вимоги до особистості психолога – модель ефективного консультанта.
- Система цінностей психолога.
- "Моральний кодекс невротика", групова дискусія.
- Домашнє завдання.
Заняття №25.
- Особистість психолога.
- Вплив професійної діяльності особистість психолога.
- Професійна підготовка психологів, психотерапевтів.
- Творчий залік.
Категорії курсів
-
Професійні, підвищення кваліфікації
-
Розвиток дітей
Дивіться також усі репетиторів в Дніпрі, ЗВО/ВНЗ в Дніпрі, коледжі в Дніпрі, курси в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, роботу в Дніпрі.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.