Практична психологія



  • 17000 грн  -10%


Про курс

Мета курсу – здобуття навичок розуміння себе та оточуючих людей, підвищення рівня комунікабельності, постановки та досягнення цілей, уміння справлятися з психологічними маніпуляціями, отримувати радість спілкування з сім'єю, знаходити порозуміння з дітьми.

Під час навчання ви навчитеся:

  • розуміти себе та інших людей: особистість, темперамент, характер, мотиви, поведінка, вчинки, емоції;
  • вибудовувати успішну комунікацію;
  • будувати ефективні стосунки з іншими людьми (у сім'ї, на роботі, у бізнесі);
  • бачити шляхи реалізації потенціалу своєї особистості;
  • аналізувати та усвідомлено керувати своїм життям;
  • бути здоровим і почуватися комфортно і у фізичному та психологічному сенсі.

Програма курсу побудована максимально гнучко для того, щоб зуміти відповісти на різні потреби аудиторії, чи то професійне застосування знань у сфері менеджменту, роботи з персоналом, чи особисті потреби самоаналізу та розвитку, прагнення загальної гармонізації особистості та особистісних взаємин.

Об'єм курсу: 75 академічних годин, 25 занять по 120 хв., 2 рази на тиждень.

За бажанням аудиторії можемо розглядати й інший розклад занять.

Заняття побудовані за принципом гнучкого поєднання інтерактивних лекцій та психологічних вправ, ігор, технік групової терапії, арт-терапії, пісочної терапії, психоаналізу, психодрами, а також домашніх завдань ;-).

Центрування на особистості учасників групи: акцент на питання та завдання, з якими прийшла людина на курси.

Час проведення: робочі та вихідні дні, денний та вечірній час - за погодженням з учасниками групи.

Оплата:

Групові заняття:

  • 1 заняття – 650 грн.
  • Абонемент на місяць (8 занять) - 5000 грн.
  • Повний курс –15300грн.

Основи загальної психології.

Заняття №1.

  • Введення у загальну психологію.
  • Донаукова психологія.
  • Психологія як наука про свідомість.
  • Психологія як наука про поведінку.
  • Проективна рисункова методика «Людини».

Заняття №2.

  • Введення у загальну психологію.
  • Концепція психіки.
  • Сучасний стан психологічної науки.
  • Місце психології у системі наук, основні галузі та розділи.
  • Основні теоретичні напрями психології.
  • Психотехнічна вправа «Вірш про себе».

Заняття №3.

  • Сучасний стан психологічної науки.
  • Методи психології.

  • Система понять сучасної психології

  • Темпінг - тест: дослідження сили нервової системи.

  • Домашнє завдання: Поведінковий портрет.

Заняття №4.

  • Свідомість як форма психічного відображення.
  • Виникнення та розвитку психіки.

  • Суспільно-історична природа людської свідомості.

  • Характеристики свідомості.

  • Змінені стани свідомості.

  • Проектна рисункова методика «Дерево».

Заняття №5.

  • Свідомість як форма психічного відображення.
  • Неусвідомлювані психічні процеси.
  • Психологія особистості.
  • Поняття «індивід», «особистість», «індивідуальність» у психології.
  • Психотехнічна вправа «100 відповідей».

Заняття №6.

  • Психологія особистості.
  • Визначення особистості психології. Теорії особистості.
  • Структура особистості.
  • Методика «Мета – картини».

Заняття №7.

  • Індивідуально-психологічні особливості особистості.
  • Темперамент – біологічна основа особистості.

  • Визначення типу темпераменту особи: тест Г. Айзенка.

  • Домашнє завдання: визначити тип темпераменту.

Заняття №8.

  • Індивідуально-психологічні особливості особистості.
  • Характер.

  • Спрямованість, схильність, здібності, таланти.

  • Самооцінка, самосвідомість.

  • Методика визначення акцентуацій характеру К. Леонгарда – Г. Шмішека.

  • Соціальна психологія.

Заняття №9.

  • Соціальна психологія як наука.
  • Місце соціальної психології у системі сучасних наук.

  • Історія виникнення соціальної психології.

  • Методи соціальної психології.

  • Рисункова методика "Настрій" (фарби).

Заняття №10.

  • Закономірності спілкування та взаємодії людей.
  • Суспільні відносини та міжособистісні відносини.

  • Спілкування як обміну інформацією, комунікативна сторона спілкування: засоби

  • комунікації, мова, невербальна комунікація.

  • Комплексна оцінка переважаючого настрою людини: методика «Самопочуття – Активність – Настрій».

Заняття №11.

  • Закономірності спілкування та взаємодії людей.
  • Мова. Особливості вербальної комунікації: культурні та гендерні відмінності, офіційна мова, сленг, жаргон.

  • Невербальна комунікація: міміка, жести, поза, голос, рухи, організація простору та часу спілкування, ознаки нещирості.

  • Вправа "Вплив на співрозмовника за допомогою голосу".

    Домашнє завдання: написати есе «Моє спілкування: Я та інші, я та мої близькі люди».

Заняття №12.

  • Закономірності спілкування та взаємодії людей.
  • Спілкування як взаємодія: інтерактивна сторона спілкування.

  • Спілкування як сприйняття людьми одне одного, перцептивна сторона спілкування: соціальна перцепція, механізми взаєморозуміння, сприйняття себе та інших людей, міжособистісна атракція.

    Вправа "Імідж - техніки".

Заняття №13.

  • Ділове спілкування.
  • Розмова як основна форма ділового спілкування. Типи, структуриура та правила розмови.
  • Учасники бесіди: перше враження, самоподання, стилі спілкування.

  • Питання співрозмовників та його психологічна сутність, парірування зауважень співрозмовників.

  • Рисункова методика «Неіснуюча тварина».

Заняття №14.

  • Ділове спілкування.
  • Психологічні прийоми впливу партнера.

  • Навички ефективної розмови віч-на-віч.

  • Навички ефективного спілкування через електронну комунікацію.

  • Психотехнічна вправа «Хочу, можу, треба...».

Заняття №15.

  • Ділове спілкування.
  • Культурні відмінності у ефективному спілкуванні.
  • Формування якостей успішного співрозмовника: уміння слухати, саморозкриття, зворотний зв'язок.
  • Співбесіда прийому працювати.
  • Підготовка до співбесіди: супровідний лист, резюме, рекомендації щодо успішного проходження співбесіди.
  • Методика Т. Лірі "Характерологічний портрет".

Заняття №16.

  • Співбесіда прийому працювати.
  • Проведення співбесіди: форма, вступна частина, питання.
  • Психологічні особливості громадського виступу.
  • Історія ораторського мистецтва.
  • Підготовка до виступу.
  • Прийоми завоювання увагою аудиторії.
  • Риторичні прийоми у публічному виступі.
  • Вправа «40 сучасних скоромовок у розвиток дикції та підняття настрою».
  • Домашнє завдання: написати казку за заданою методикою.

Заняття №17.

  • Суперечка, дискусія, полеміка: походження та психологічні особливості.
  • Історія походження суперечки.
  • Визначення понять "суперечка", "дискусія", "полеміка". Класифікація видів спору.
  • Предмет та культура спору. Позиції полемістів.
  • Поведінка та індивідуальні особливості учасників спору. Національні та культурні традиції.

Малювальна методика "Кактус".

Заняття №18.

  • Суперечка, дискусія, полеміка: походження та психологічні особливості.
  • Шанобливе ставлення до опонента. Витримка та самовладання у суперечці.
  • Психологічні прийоми переконання та на учасників спору.
  • Питання у суперечці та види відповідей.
  • Нечесні прийоми. Дозвольні та недозволені хитрощі.
  • Психогеометричний тест Г. Делінгера.

Заняття №19.

  • Комунікація та взаємини людей.
  • Типи відносин: знайомі, друзі, близькі люди.
  • Спілкування різних стадіях взаємовідносин: зародження, стабілізація, згасання.
  • Роль електронної комунікації у побудові взаємовідносин: знайомства, листування, зловживання анонімністю, обман, залежність.
  • Теорія взаємин.
  • Психодіагностика комунікативних та організаторських здібностей, тест КОС.
  • Основи психодіагностики.

Заняття №20.

  • Введення у психодіагностику.
  • Витоки психодіагностики як науки.
  • Поняття психодіагностики. Предмет та структура психодіагностики.
  • Сфери сучасного застосування психодіагностики
  • Рисункова методика "Групове малювання".
  • Домашнє завдання.

Заняття №21.

  • Введення у психодіагностику.
  • Класифікація психодіагностичних процедур.
  • Професійно – етичні аспекти психодіагностики.
  • Особистісна методика «Тварина, рослина, предмет».
  • Введення в психологічне консультування та психотерапію.

Заняття №22.

  • Загальне уявлення психологічного консультування.
  • Психологічне консультування, психологічна корекція та психотерапія.
  • Принципи психологічного консультування. Етичний кодекс психолога, психотерапевта.
  • Психогеометрична методика «Намалюй трикутник».

Заняття №23.

  • Загальне уявлення психологічного консультування.
  • Визначення та цілі психологічного консультування.
  • Теорії особистості та практика консультування.
  • Структура процесу консультування.
  • Психотехнічна вправа «Фільм про моє життя».

Заняття №24.

  • Особистість психолога.
  • Роль та місце психолога у психологічному консультуванні.
  • Вимоги до особистості психолога – модель ефективного консультанта.
  • Система цінностей психолога.
  • "Моральний кодекс невротика", групова дискусія.
  • Домашнє завдання.

Заняття №25.

  • Особистість психолога.
  • Вплив професійної діяльності особистість психолога.
  • Професійна підготовка психологів, психотерапевтів.
  • Творчий залік.

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі репетиторів в Дніпрі, ЗВО/ВНЗ в Дніпрі, коледжі в Дніпрі, курси в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, роботу в Дніпрі.