Соціолог
Категорія: Маркетинг, реклама та PR
ЗберегтиПрикладні соціологи займаються маркетинговими дослідженнями в торгівельних фірмах, досліджують думку електорату на передвиборчих кампаніях, прораховують ефективність проведення рекламних кампаній, складають рейтинги для ЗМІ. І називатися вони можуть відповідно маркетологами, аналітиками, політтехнологами
Власне соціологами працюють одиниці — це вчені, які за допомогою опитувань населення та математичної обробки даних з'ясовують, що реально відбувається в суспільстві, розкривають причини негативних явищ і дають рекомендації з поліпшення ситуації.
Специфіка професії
Вважається, що будні соціолога — нескінченне сидіння за комп'ютером. Але це невірно. Перш ніж почати дослідження, соціолог спілкується з замовником. Йому необхідно переконатися, що у них однакове розуміння завдань і цілей дослідження, щоб застрахувати себе від можливих претензій замовника. Іноді доводиться від запропонованих умов відмовлятися.
Місце роботи
- в аналітичних соціологічних центрах та консалтингових компаніях;
- в державних і муніципальних органах влади;
- в public relations (зв'язки з громадськістю) і рекламі;
- в кадрових службах;
- в маркетингових відділах підприємств;
- у ЗМІ та видавничому бізнесі.
Особисті якості
Для професії соціолога дуже важливі старанність і терпіння, але не менш важливо вміти аналізувати і брати на себе відповідальність за прийняті рішення.
Кар'єра
Зазвичай, вже на перших курсах студенти-соціологи починають працювати інтерв'юерами. Це дуже гарний початок кар'єри, посада інтерв'юера допомагає виховати в собі такі якості, як терпіння, скрупульозність, вміння спілкуватися з людьми. Подальше зростання залежить від вибраної сфери діяльності: якщо вам до душі наукова робота є сенс вступати до аспірантури, потім захистити докторську дисертацію і т.п. Але майте на увазі, зарплати у НДІ та ВНЗ невеликі.
Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.
Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
- Агент рекламний
- Арт-директор
- Бренд-менеджер
- Кліпмейкер
- Копірайтер
- Креативний директор
- Лобіст (GR-спеціаліст)
- Маркетолог
- Медіабайер
- Медіапланер
- Менеджер з PR
- Менеджер по рекламі
- Менеджер по роботі з клієнтами
- Мерчендайзер
- Регіональній менеджер
- Соціолог
- Спічрайтер
- Супервайзер
- ТБ-байер
- Трейд-маркетинг менеджер
- BTL-менеджер
- P.O.S.-спеціаліст
- PR-спеціаліст
- Product-менеджер
- HR, кадрові служби5
- IT, комп'ютери та Інтернет21
- Авіація і космос1
- Гуманітарні науки5
- Природничі науки и дослідження2
- Краса та здоров'я8
- Культура, мистецтво, дизайн26
- Маркетинг, реклама та PR24
- Медицина, фармацевтика25
- Нерухомість, будівництво, архітектура22
- Освіта та педагогіка4
- Охорона, безпека, поліція9
- Право, політика10
- Ресторани, харчування10
- Секретаріат, діловодство, АГВ9
- Сільське і водне господарство2
- Сфера обслуговування9
- ЗМІ, видавництво, поліграфія9
- Страхування5
- Телекомунікації та зв'язок2
- Техніка, технології, виробництво15
- Торгівля, логістика, ЗЕД10
- Транспорт, автобізнес7
- Туризм, готельна справа1
- Фінанси, бухгалтерія, банк18
- Фітнес і спорт5
- Шоу-бізнес6