PR-спеціаліст

Практично в кожній великій фірмі працюють фахівці з PR. Компаній на ринку багато, і всім необхідно мати своє обличчя, впізнаватися, бути відмінними від конкурентів. І тут піарник незамінний. Його основні обов'язки — формувати імідж фірми, просувати її інтереси, налагоджувати контакти зі ЗМІ, організовувати прес-конференції.

Специфіка професії

Плюси професії

  • Займатися піаром цікаво, прибутково і перспективно.

Мінуси професії

  • Робота з ненормованим графіком, постійна необхідність у свіжих ідеях та поглядах.

Місце роботи

Політика, приватні фірми, PR-агентства.

Особисті якості

Комунікабельність, привабливість, вміння переконувати, наявність свіжих і цікавих ідей, здатність приймати самостійні рішення.

Кар'єра

Власна PR-агенція.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»