Медіабайер

Купує рекламні площі на щитах і міському транспорті, на інтернет-сайтах і в кінофільмах, на газетних і журнальних шпальтах, закуповує час на телеканалах. Торгується з медіасейлерами, які продають рекламний час на ТБ, радіо, кіноринку. У журналах та газетах баєрам частіше доводиться мати справу з рекламними службами.

Специфіка професії

Медіабайеру потрібно тримати в голові безліч цифр, розмірів знижок, враховувати відомості по сейлерським будинкам, замовникам, ресурсам і т.п. Іноді клієнт просуває відразу декілька торгових марок, і у кожної — різні цілі, в результаті медіабайеру доводиться вести по 20-30 брендів одночасно! А будь-який прорахунок обернеться колосальними матеріальними збитками.

Місце роботи

Рекламні агентства.

Особисті якості

У якій би сфері не працював медіабайер, він повинен вміти знаходити спільну мову з усіма: і з клієнтом, який бажає розмістити рекламу, і з тими, хто готовий надати свої рекламні площі. Потрібно розбиратися в людях, безпомилково вгадувати момент, коли можна «натиснути» на підрядника, щоб той пішов на поступки і зробив знижки.

Кар'єра

Подальший ріст: менеджер з розміщення, провідний менеджер, старший менеджер, керівник відділу.

Освіта

Вища. Спеціальності «Соціологія», «Реклама».

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»