Менеджер із закупівель

Загальна характеристика професії

Спеціаліст з організації закупівель та надходження товару.

Посадові обов'язки

До обов'язків менеджера із закупівель (Purchasing Manager) входить постійне дослідження ринку продукту, який закуповується, перевірка якості цього продукту у відповідності з необхідним рівнем, відстеження руху цін на ринку, з'ясування репутації потенційних постачальників, обговорення умов контракту, термінів та умов поставки, транспортних і митних питань. Основними вимогами, які пред'являються до менеджера із закупівель, є відмінні аналітичні навички, знання контрактних умов поставок, знання роботи транспорту і митниці, і, нарешті, сильний характер, можливість приймати відповідальні рішення.

Кваліфікаційні вимоги

Среднеспеціальна торгова освіта.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Торгівля, логістика, ЗЕД»