Лобіст (GR-спеціаліст)
Категорія: Маркетинг, реклама та PR
ЗберегтиОсновна функція лобіста — налагодження зв'язків компанії, яку він представляє, з органами державної влади. До речі, ця робота не має нічого спільного з банальним підкупом. Задача лобіста — не вирішення конкретної проблеми, а встановлення неформального діалогу.
Специфіка професії
Методи роботи вітчизняної влади — закриті та непрозорі, «достукатися» до чиновників людині «з вулиці» практично неможливо. Тому перша і найголовніша умова успішної кар'єри в GR-сфері — особисті контакти і знайомства з представниками держорганів. А такі зв'язки зазвичай набуваються ще до приходу в GR.
Місце роботи
GR-фахівці потрібні в компаніях, чия діяльність так чи інакше залежить від органів державної влади. В першу чергу, це компанії-лідери федерального або регіонального рівня.
Особисті якості
Основа діяльності GR-спеціаліста — гарні комунікаційні здібності. А для реалізації великих GR-проектів, що включають безліч заходів, знадобиться талант організатора.
Кар'єра
У сфері Government Relations (зв'язки з органами державної влади) навряд чи можна зробити стрімку кар'єру: найчастіше лоббістами (GR-фахівцями) стають люди, які не один рік присвятили державній службі. Однак попит на «джіарщіков» зростає з кожним роком.
«Зірки» джіара — це люди, які вийшли на принципово інший рівень вирішення питань. Крім фіксованих зарплат для них діє спеціальна система бонусів і компенсацій.
Освіта
Найбільших успіхів у сфері GR досягають випускники юридичних, економічних, соціологічних та політологічних факультетів (загалом, дипломовані гуманітарії).
Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.
Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
- Агент рекламний
- Арт-директор
- Бренд-менеджер
- Кліпмейкер
- Копірайтер
- Креативний директор
- Лобіст (GR-спеціаліст)
- Маркетолог
- Медіабайер
- Медіапланер
- Менеджер з PR
- Менеджер по рекламі
- Менеджер по роботі з клієнтами
- Мерчендайзер
- Регіональній менеджер
- Соціолог
- Спічрайтер
- Супервайзер
- ТБ-байер
- Трейд-маркетинг менеджер
- BTL-менеджер
- P.O.S.-спеціаліст
- PR-спеціаліст
- Product-менеджер
- HR, кадрові служби5
- IT, комп'ютери та Інтернет21
- Авіація і космос1
- Гуманітарні науки5
- Природничі науки и дослідження2
- Краса та здоров'я8
- Культура, мистецтво, дизайн26
- Маркетинг, реклама та PR24
- Медицина, фармацевтика25
- Нерухомість, будівництво, архітектура22
- Освіта та педагогіка4
- Охорона, безпека, поліція9
- Право, політика10
- Ресторани, харчування10
- Секретаріат, діловодство, АГВ9
- Сільське і водне господарство2
- Сфера обслуговування9
- ЗМІ, видавництво, поліграфія9
- Страхування5
- Телекомунікації та зв'язок2
- Техніка, технології, виробництво15
- Торгівля, логістика, ЗЕД10
- Транспорт, автобізнес7
- Туризм, готельна справа1
- Фінанси, бухгалтерія, банк18
- Фітнес і спорт5
- Шоу-бізнес6