Лейбл-менеджер

Загальна характеристика професії

Фахівець, який професійно може бути співвіднесений з бренд-менеджером, але у сфері такої специфічної індустрії як шоу-бізнес.

Посадові обов'язки

До основних обов'язків лейбл-менеджера входять: пошук нових імен, курировання репертуару артиста, підписання контрактів, розробка стратегій позиціонування і менеджмент артистів, розробка маркетинг-плану, планування і випуск продукції, проведення тендеру серед дистриб'юторів і продаж ліцензії. А також просування артистів лейблу, прогнозування тенденцій розвитку музичного ринку, ліцензування української та західної музики, створення корпоративних збірок для брендів і тематичних збірників компанії, розробка стратегії співпраці з українськими та закордонними партнерами, планування та проведення промо-заходів релізів. Ідеальним кандидатом на цю позицію є претендент з освітою маркетолога, який володіє яскравим, креативним і водночас системним мисленням. Бажано вільне володіння англійською мовою. Кандидат повинен вміти вести переговори і мати знання в галузі авторського права. Однією з основних вимог є глибока музична ерудиція. Музика повинна бути поряд з такою людиною протягом всього її життя. Він повинен любити і розуміти музику, інакше коефіцієнт його корисної дії у компанії буде дуже низький.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта за фахом «Маркетинг», «Менеджмент».

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Шоу-бізнес»