Менеджер по рекламі

У ЗМІ менеджер по рекламі телефонує потенційним клієнтам і пропонує їм розмістити на шпальтах видання або в ефірі рекламу. На виробничих підприємствах він займається прямо протилежним: розробляє та розміщує рекламу на вигідних умовах в засобах масової інформації, відстежує її ефективність, проводить маркетингові дослідження. В обох випадках він може сам вигадувати рекламу, виступаючи у ролі кріейтора. У невеликих компаніях менеджери по рекламі поєднують свої обов'язки з роботою в суміжних областях: маркетингу, мерчендайзингу, у продажах і копірайтінгу.

Специфіка професії

Плюси професії

  • Спілкування з замовниками, нові рекламні проєкти.

Мінуси професії

  • Величезна конкуренція у сфері реклами.

Місце роботи

Менеджери по рекламі працюють у журналах та газетах, рекламних агентствах.

Особисті якості

Менеджеру по рекламі не обійтися без комунікабельності і привабливості, потрібно вміти переконливо і невимушено розмовляти з різними людьми, в тому числі і з першими особами компаній. Ще одна умова успішної кар'єри — активність.

Кар'єра

Можна стати начальником рекламного відділу або директором по рекламі, якщо агентство велике. Як варіант — перехід зі «стартового» невеликого рекламного агентства в більш велике (мережеве) або відхід на бік замовника на посаду бренд-менеджера.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»