Адміністратор

Загальна характеристика професії

Особа, яка здійснює роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Консультує відвідувачів з питань, які стосуються послуг, що надаються.

Посадові обов'язки

Здійснює роботу з обслуговування відвідувачів, створює для них комфортні умови. Забезпечує контроль за збереженням матеріальних цінностей. Вживає заходи по запобіганню та ліквідації конфліктних ситуацій. Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводить необхідні організаційно-технічні заходи. Здійснює контроль за відповідним оформленням приміщень, стежить за розміщенням, оновленням і станом реклами усередині приміщення і на будівлі. Забезпечує чистоту і порядок в приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території. Контролює дотримання підлеглими працівниками трудової та виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформує керівництво про недоліки в обслуговуванні відвідувачів, про заходи, які приймаються щодо їх ліквідації. Забезпечує виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.

Кваліфікаційні вимоги

Середня освіта без пред'явлення вимог до стажу роботи.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Сфера обслуговування»