Реєстрація електронного кабінету 2024: що робити, якщо виникли помилки
При реєстрації кабінету у вступника 2024 можуть виникати технічні труднощі. Пояснюємо, як виправити помилки, які виникли при реєстрації електронного кабінету.
Ця інструкція актуальна для вступників 2024, у яких виникли помилки при реєстарції кабінету вступника 2024.
Якщо при реєстрації електронного кабінету на сайті ЄДЕБО ви зіштовхнулися з перешкодами, то на екрані побачите номер та назву помилки. Саме цей шифр визначає ваші подальші кроки для усунення проблеми.
Помилки поділяються на 4 категорії.
1. Помилки, пов’язані з відсутністю документів у базі
- П1.1 або Ф1.1 «Сертифікат НМТ / сертифікат ЗНО не знайдено».
- П1.2 або Ф1.2 «Документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту».
- П1.3 або Ф1.3 «Вказано анульований документ про освіту».
- П1.4 або Ф1.4 «Вказано анульований документ про освіту» (Документ про освіту відсутній в картці фізичної особи ЄДЕБО або анульовано фотокомп’ютерний документ в даних ІВС «Освіта»).
Що робити?
Напишіть на електронну пошту vstup.inforesurs.gov.ua лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1 або Ф1.1» (підставте шифр вашої помилки). У листі прикріпіть:
- Скан- або фотокопію сертифіката ЗНО чи скриншот результатів НМТ (для помилки П1.1) або документа про освіту (для помилок П1.2, П.1.3 та П.1.4). На сертифікаті має бути видно номер, пін та рік видачі, а на документах про освіту — ПІБ, серію, номер та дату видачі.
- Скриншот з помилкою.
- Вкажіть контактний номер телефону.
Після перевірки документів технічний адміністратор повідомить вам або про виправлення помилки, або про недійсність ваших документів.
2. Помилки, пов’язані з розбіжностями в документах про освіту
- П2.1 або Ф2.1 «У вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат НМТ (ЗНО) зазначеного року видачі».
- П2.2 «У вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий документ про освіту».
- П3.1 або Ф3.1 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ (ЗНО)».
- П3.2 або Ф3.2 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про освіту».
- П3.3.1 або Ф3.3.1 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО)».
- П3.3.2 або Ф3.3.2 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО)».
- П3.3.3 або Ф3.3.3 «В ЄДЕБО відсутні дані, вказані в документі про ПЗСО та/або сертифікаті НМТ (ЗНО)».
- П3.4 або Ф3.4 «За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам».
- П3.6 або Ф3.6 «За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам».
- П3.7 або Ф3.7 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо вказаного документа про освіту».
Що робити?
Якщо помилку зі шифром П 3.3.1 або Ф 3.3.1 / П 3.3.2 або Ф 3.3.2 виявлено у сертифікаті НМТ за 2024 рік, вам потрібно звернутися до Регіонального представництва УЦОЯО.
В інших випадках напишіть на електронну пошту vstup.inforesurs.gov.ua лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1 або Ф2.1 (підставте шифр вашої помилки). У листі прикріпіть (скан- або фотокопії):
- Документ про освіту з ПІБ, серією, номером, датою видачі та ким видано документ.
- Сертифікат НМТ (ЗНО) з ПІБ, номером, піном, роком видачі.
- Документ, що посвідчує особу.
- Номер платника податків, свідоцтво про народження, свідоцтво про базову загальну середню освіту — при помилці П3.3.3.
- Документ про зміну ПІБ: свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо (якщо такі зміни були) — для помилок зі шифром П2.2, П3.1, П3.2, П3.3.1, П3.3.2, П3.3.3.
- Скриншот з помилкою.
- Вкажіть номер телефону для зв’язку.
Після опрацювання запиту технічний адміністратор сповістить вас, що в системі з’явився чинний документ і можна створити електронний кабінет. Або про те, що документ, який ви вказали, недійсний і з ним не можна зареєструвати кабінет.
3. Помилка, пов’язана з розбіжностями в картці платника податків
- П3.8 або Ф3.8 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо РНОКПП».
Що робити?
Напишіть на електронну пошту vstup.inforesurs.gov.ua лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.8 або Ф3.8». У листі прикріпіть (скан- або фотокопії):
- Документ про освіту, де чітко видно ПІБ, серію, номер, дату видачі.
- Документ, що посвідчує особу.
- Ідентифікаційний код (РНОКПП).
- Документ про зміну ПІБ (якщо була така зміна — свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо).
- Скриншот з помилкою.
- Зазначте контактний номер телефону.
Як тільки технічний адміністратор перевірить документи, він пояснить, що робити далі та як зареєструвати електронний кабінет.
4. Помилки в документах для однозначної та/або додаткової ідентифікації
- П4.1 або Ф4.1 «В ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО)».
- П4.2 або Ф4.2 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації».
- П4.3 або Ф4.3 «В ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО)».
- П4.4 або Ф4.4 «В ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО)».
- П4.5 або Ф4.5 «В ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО)».
- П4.6.1 або Ф4.6.1 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації».
- П4.6.2 або Ф4.6.2 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації».
- П4.6.3 або Ф4.6.3 «У даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації».
- П4.6.4 або Ф4.6.4 «В ЄДЕБО існує особа, що має ваші ПІБ та дату народження, але інший документ про освіту, що перешкоджає можливості однозначної ідентифікації особи».
Що робити?
Напишіть на електронну пошту vstup.inforesurs.gov.ua лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.1 або Ф4.1» (підставте шифр вашої помилки). У листі прикріпіть (скан- або фотокопії):
- Документ про освіту, де чітко видно ПІБ, серію, номер, дату видачі.
- Сертифікат з ПІБ, номером, піном, роком видачі.
- Ідентифікаційний код (РНОКПП).
- Документ, що посвідчує особу.
- Документ про зміну ПІБ: свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо (якщо такі зміни були) — для помилок зі шифром П4.1, П4.2, П4.3, П4.4.
- Скриншот з помилкою.
- Вкажіть номер телефону.
Коли запит опрацюють, вам повідомлять, що можна створювати електронний кабінет.
Більше інформації про те, як виправити помилки при реєстрації електронного кабінету 2024, шукайте в інструкції від ЄДЕБО.
Якщо у вас виникли труднощі на будь-якому з етапів реєстрації кабінету або подання заяви, ви можете звернутися по допомогу на гарячі лінії:
- МОН — телефон: 0 (800) 50-45-70, ел. пошта: [email protected];
- ЄДЕБО — телефони: (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54, ел. пошта: [email protected], чат-бот: @inforesurs_gov_ua_bot.
Детальну інформацію про цьогорічну вступну кампанію ви знайдете в розділі Вступ 2023. А щоб вчасно дізнаватися про новини, підписуйтеся на телеграм-канал для вступників.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Спробуйте зареєструвати електронний кабінет на іншу електронну пошту та перевіряйте папку зі спамом, бо лист активації може потрапити до неї.
Зверніться на гарячу лінію ЄДЕБО — (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54, ел. пошта: [email protected], чат-бот: @inforesurs_gov_ua_bot.
Залишити коментар