Власний аналітичний досвід
Контакти
- Київська Школа Групового Аналізу
- Київ · вул. Малопідвальна, 12/10
- groupanalysis.com.ua/elementor-1393/education/ksga
Деталі
Пробне заняття | Ні |
---|---|
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
Початок курсу | 31 травня |
Тривалість | Довгостроковий курс (від 6 місяців) |
Формат | Офлайн |
Графік | 9:00-18:00 |
Розмір групи | 6-10 осіб |
Рівень | Будь-який рівень |
Документ про проходження | Так (Щорічні підсумкові сертифікати Асоціації Психотерапевтів і Психоаналітиків України в рамках освітньої програми з Групового Аналізу) |
Мова | Українська |
Домашні завдання | Ні |
Іспит / випускна робота | Проєктна/випускна робота |
Програма курсу
Освітня програма
З методу психотер апії «груповий аналіз»
Секції групової психоаналітичної психотерапії
ГО «АСОЦІАЦІЯ ПСИХОТЕРАПЕВТІВ І ПСИХОАНАЛІТИКІВ УКРАЇНИ»
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Виконання вимог даної освітньої програми веде до завершення кандидатом базової підготовки у методі психотерапії «груповий аналіз», надає йому / їй право на присвоєння кваліфікаційного рівня «спеціаліст – груповий аналітик АППУ», що підтверджується стандартним Свідоцтвом.
1.2. Після завершення базової підготовки з групового аналізу можлива подальша участь спеціаліста в освітніх проєктах Секції групової психоаналітичної психотерапії АППУ (далі Секції), яке веде до присвоєння кваліфікаційних рівнів спостерігача, ко-тренера, тренінг-аналітика та супервізора.
1.3. Загальною метою даної освітньої програми є набуття груп-аналітичного ставлення та груп-аналітичної ідентичності, дотримання високих професійних та етичних стандартів практики.
1.4. Освітня програма включає три основних розділи – власний досвід в групі (240 годин в малій та 30 годин в середніх/великих групах), теоретична підготовка (160 годин) та супервізована практика (120 годин). Кожний з трьох розділів може бути організований в блоковій чи континуальній формі, або представляти собою комбінацію цих двох форм навчання.
1.5. Вимоги до кандидатів щодо тривалості участі в тому чи іншому розділі освітньої програми вказані в астрономічних годинах.
1.6. Здобуття власного досвіду в групі, теоретична підготовка та супервізована практика здійснюються протягом кваліфікаційного періоду навчання, який повинен тривати не менше 5 років. Допускається відстрочка у виконанні частини вимог освітньої програми після завершення основної підготовки, або виконання частини вимог до початку основної підготовки з можливістю подовження кваліфікаційного періоду навчання на строк загалом до 8 років.
1.7. Кандидати повинні мати різних ведучих груп власного досвіду, супервізійних груп та викладачів теорії. В тому випадку, якщо ведучі груп власного досвіду чи супервізори задіяні також у викладанні теорії, їхня участь повинна бути обмежена настільки, щоб захист терапевтичних границь був забезпечений в повному обсязі.
1.8. Завершена базова підготовка спеціаліста-групового аналітика передбачає захист дипломної роботи з самостійного ведення аналітичної групи.
2. ВЛАСНИЙ ДОСВІД
2.1. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ
2.1.1. Власний досвід в освітній програмі з групового аналізу набувається виключно в групах (малих та середніх/великих) та виключно в очному форматі.
2.1.2. Основна частина власного досвіду набувається в малій групі (кількість учасників не менше 5 та не більше 12).
2.1.3. Для завершення базової підготовки вимагається не менше 240 годин власного досвіду в малій групі. З них не менше 180 годин кандидат повинен здобути в одній і тій самій групі.
2.1.4. Тривалість однієї сесії в малій групі становить 90 хвилин.
2.1.5. Робота малої групи може бути організована в континуальній чи блоковій формі, або представляти комбінацію цих форм.
12.1.6. За блокової форми сесії малих груп відбуваються в блоках тривалістю не менше 2 і не більше 5 днів, з частотою сесій не менше 3 і не більше 5 в день, з перервами між сесіями не менше 15 хвилин. Кількість блоків повинна складати не менше 2 і не більше 6 щорічно таким чином, щоб за рік відбувалося не менше 40 сесій.
2.1.7. За континуальної форми сесії малих груп відбуваються по 1 сесії в день, з частотою 1-2 рази на тиждень.
2.1.8. Необхідним є набуття частини власного досвіду також в середніх (20-30 учасників) чи великих (40 і більше учасників) групах. Вимога до кандидатів складає не менше 30 годин власного досвіду в середніх/великих групах.
2.1.9. Власний досвід може набуватися як в однорідних групах (що складаються тільки з кандидатів освітньої програми), так і в змішаних (що складаються з кандидатів освітньої програми та пацієнтів/клієнтів).
2.1.10. В рамках освітньої програми допускаються тільки закриті та напіввідкриті варіанти малих груп. У закритому варіанті введення нових учасників до складу групи допускається тільки протягом перших 20-30 сесій (континуальна форма) або 2-3 блоків (блокова форма), після чого група працює з незмінним складом учасників до свого завершення. У напіввідкритому варіанті група працює постійно, завершення її роботи не обумовлюється. Учасники, які виконали вимоги освітньої програми щодо тривалості власного досвіду, можуть вибувати з напіввідкритої групи, і на їх місце можуть набиратися нові учасники. Можливість вступу нових учасників у напіввідкриту групу обмежена таким чином, щоб захист терапевтичних границь був забезпечений у повному обсязі.
2.2. ВЕДЕННЯ МАЛОЇ ГРУПИ
2.2.1. Ведення малої групи здійснюється одним або двома тренінг-аналітиками, визнаними Секцією, в рамках освітнього проєкту, затвердженого Секцією.
2.2.2. Ведення малої групи повинно здійснюватися постійним аналітиком/парою аналітиків. Зміна аналітиків допускається тільки за обставин непереборної сили і повинна бути організована таким чином, щоб захист терапевтичних границь був забезпечений у повному обсязі.
2.2.3. Ведучий/ведучі малої групи в своїй роботі керуються теорією групового аналізу та груп-аналітичною технікою, Етичним кодексом АППУ , вимогами даної освітньої програми та нормативними положеннями Секції.
2.2.4. Ведучий/ведучі малої групи несуть зобов’язання з ведення терапевтичної роботи в групі, організації та адміністрування зовнішніх рамок групового процесу, приведення їх у відповідність до вимог даної програми, виконання вимог Секції щодо звітної документації.
2.2.5. Ведучий/ведучі малої групи, з метою реалізації задач терапії та навчання, спираючись на свої професійній компетенції, мають право приймати по відношенню групи та її учасників необхідні заходи як терапевтичного так і адміністративного плану, які не суперечать вимогам Етичного кодексу АППУ , нормативним положенням Секції та стандартам даної освітньої програми.
2.2.6. Дії ведучого/ведучих малої групи можуть бути оскаржені учасниками групи на Тренінг-комітеті Секції і стати приводом для ревізії діяльності ведучого/ведучих комісією, створеною Секцією із залученням членів Етичної комісії АППУ .
2.3. УЧАСТЬ В МАЛІЙ ГРУПІ
2.3.1. Кандидат повинен відповідати загальним критеріям Секції для кваліфікаційного рівня кандидати 1го ступеню та пройти загальну процедуру прийому.
2.3.2. Виключається можливість участі в одній малій групі осіб, які перебувають в родинних, інтимних стосунках, робочих відносинах прямої субординації, які відчувають один до одного глибоку особисту неприязнь або тісну дружню прив’язаність. Симпатії та антипатії, які виникли на основі випадкових зустрічей чи поверхового знайомства, не є суворим критерієм для виключення, проте, пересічення між учасниками групи повинні бути мінімальними настільки, щоб захист терапевтичних границь був забезпечений в повному обсязі.
2.3.3. Ведучий малої групи зобов’язаний інформувати кандидата перед його вступом до групи про її передбачуваний склад, а також завчасно інформувати учасників групи про можливу зміну у складі групи.
2.4. УЧАСНИК МАЛОЇ ГРУПИ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ
2.4.1. дотримуватись вимог даної освітньої програми та правил, які декларуються ведучим/ведучими його групи в рамках освітнього проєкту Секції.
2.4.2. надавати ведучому/ведучим групи правдиві відомості про свої відносини з іншими учасниками групи, передбаченими 2.3.2., як перед вступом в групу, так і протягом її роботи.
2.4.3. вчасно відвідувати всі групові сесії відповідно до встановленого ведучим групи розкладу, вчасно вносити оплату в розмірі, встановленому ведучим групи, вчасно подавати передбачену освітнім проєктом документацію (в т.ч. резюме кандидата, сертифікати, відомості про зміну контактних даних), попереджати завчасно ведучого групи про можливі пропуски чи запізнення.
2.4.4. дотримуватися правила конфіденційності – утримуватися від розголошення відомостей про інших учасників групи та інформації про обговорення в групі за її межами.
2.3.5. дотримуватися правила абстиненції – утримуватися від спілкування з ведучим групи та іншими учасниками групи в перервах між сесіями/блоками.
2.4.6. Допускається, з поважної причини завчасно обговореної з ведучим групи, одноразовий пропуск не більше 4 сесій підряд (континуальна форма) чи не більше 1 блоку (блокова форма) за умови оплати повної вартості пропущених сесій.
2.4.7. Систематичні пропуски, запізнення, порушення правил конфіденційності та абстиненції, невчасна оплата можуть слугувати приводом для виключення кандидата ведучим групи із складу групи та Тренінг-комітетом Секції з участі в освітній програмі.
2.5. УЧАСНИК МАЛОЇ ГРУПИ МАЄ ПР АВО
2.5.1. отримати стандартний сертифікат про участь в малій групі із зазначенням кількості годин власного досвіду, фактично отриманих ним в рамках освітньої програми.
2.5.2. отримати у ведучого/ведучих своєї малої групи підтвердження їх визнання з боку Секції на ведення терапевтичної та освітньої діяльності.
2.5.3. отримати у ведучого/ведучих своєї малої групи та організаторів освітнього проєкту підтвердження визнання освітнього проекту з боку Секції як такого, що відповідає освітньому стандарту.
2.5.4. вимагати організації ведучим/ведучими роботи своєї малої групи та організаторами освітнього проекту рамок проєкта відповідно до вимог даної програми.
2.5.5. оскаржити дії ведучого/ведучих своєї малої групи та організаторів освітнього проєкта на Тренінг-комітеті Секції.
3. СУПЕРВІЗОВАНА ПР АКТИКА
3.1. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ
33.1.1. Для завершення базової підготовки з групового аналізу вимагається супервізійна практика в діючих установах охорони психічного здоров’я та соціальної допомоги державної чи приватної форм власності протягом не менше двох років.
3.1.2. Супервізія в освітній програмі з групового аналізу здобувається переважно в групах. Кандидат може супервізувати свою практику також індивідуально, однак години індивідуальної супервізії можуть бути зараховані тільки як доповнення до основної вимоги щодо годин групової супервізії.
3.1.3. Кількість учасників супервізійної групи має складати не менше 4 та не більше 10.
3.1.4. Для завершення базової підготовки вимагається не менше 120 годин групової супервізії. З них не менше 90 годин кандидат має отримати в одній і тій самій групі. Протягом своєї підготовки кандидат повинен щонайменше 12 разів представляти на супервізію випадки з своєї практики.
3.1.5. Тривалість однієї сесії супервізійної групи складає 90 хвилин.
3.1.6. Допускається можливість проведення супервізії в онлайн-форматі тільки в тому випадку, коли відвідування очної супервізії неможливо з об’єктивних причин (відсутність визнаних Секцією супервізорів в місті проживання кандидатів освітньої програми; наявність аналітичних пересічень з супервізорами або учасниками діючих супервізійних груп в місті проживання кандидатів освітньої програми; неможливість організації виїзних сесій супервізії), а також за умови дотримання всіх інших положень даної освітньої програми.
3.1.7. Робота супервізійної групи може бути організована в континуальній або блочній формі, чи представляти комбінацію цих двох форм, але таким чином, щоб за 6 місяців виконувалось не менше 12 супервізійних сесій.
3.2. ВЕДЕННЯ СУПЕРВІЗІЙНОЇ ГРУПИ
3.2.1. Ведення супервізійної групи здійснюється одним чи двома супервізорами, акредитованими Секцією, в рамках освітнього проєкту, визнаного Секцією.
3.2.2. Ведення групи повинно здійснюватися постійним супервізором/парою супервізорів.
3.2.3. Ведення супервізійної групи для одного й того ж кандидата не повинно здійснюватися тим самим аналітиком/парою аналітиків, що і група власного досвіду.
3.2.4. Ведучий/ведучі супервізійної групи в своїй роботі керуються теорією групового аналізу, груп-аналітичною технікою, Етичним кодексом АППУ , вимогами даної освітньої програми, нормативними положеннями Секції.
3.2.5. Ведучий/ведучі групи несуть зобов’язання з ведення супервізійної роботи в групі, організації та адміністрування зовнішніх рамок групового процесу, приведення їх у відповідність до вимог даної програми, виконання вимог Секції щодо звітній документації.
3.2.6. Ведучий/ведучі групи, з метою реалізації завдань супервізії та навчання, спираючись на свої професійні компетенції, мають право приймати по відношенню до групи та її учасників необхідні заходи як дидактичного, так і адміністративного характеру, які не суперечать вимогам Етичного кодексу АППУ , нормативним положенням Секції та стандартам даної освітньої програми.
3.2.7. Дії ведучого/ведучих супервізійної групи можуть бути оскаржені учасниками групи на Тренінг-комітеті Секції та стати приводом для ревізії діяльності ведучого/ведучих комісією, створеною Секцією із залученням членів Етичної комісії АППУ .
3.3. УЧАСТЬ У СУПЕРВІЗІЙНІЙ ГРУПІ
3.3.1. Кандидат повинен відповідати загальним вимогам Секції для кваліфікаційного рівня кандидата 2-го ступеню та пройти загальну процедуру прийому.
43.3.2. Небажана участь в одній супервізійній групі осіб, які перебувають у родинних, інтимних стосунках, робочих відносинах прямої субординації, які відчувають один до одного глибоку особисту неприязнь або тісну дружню прив’язанність.
3.3.3. Ведучий супервізійної групи зобов’язаний інформувати кандидата перед його вступом в групу про її передбачуваний склад, а також завчасно інформувати учасників групи про можливу зміну у складі групи.
3.4. УЧАСНИК СУПЕРВІЗІЙНОЇ ГРУПИ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ
3.4.1. дотримуватись вимог даної освітньої програми та правил, які декларуються ведучим/ведучими його / її групи в рамках освітнього проєкту Секції.
3.4.2. своєчасно відвідувати всі групові сесії відповідно до встановленого ведучим розкладу, своєчасно вносити оплату в розмірі, встановленому ведучим групи, своєчасно подавати передбачену освітнім проектом документацію (в т.ч. резюме кандидата, сертифікати, відомості про зміну контактних даних), попереджати завчасно ведучого групи про можливі пропуски чи запізнення.
3.4.3. дотримуватися правила конфіденційності.
3.4.3.1. утримуватися від розголосу на групі та за її межами тих відомостей про своїх співробітників, клієнтів та їх родичів, які згадуються в представлених випадках, які можуть порушити їхню анонімність.
3.4.3.2. утримуватися від розголосу особистих відомостей, які отримані на групі від інших учасників про них та про випадки з їхньої практики.
3.4.3.3. утримуватися від розголосу інформації про обговорення на групі за її межами.
3.4.4. Допускається, з поважної причини завчасно обговореної з ведучим групи, одноразовий пропуск не більше 4 сесій поспіль (континуальна форма) або не більше 1 блоку (блокова форма) за умови сплати повної вартості пропущених сесій.
3.4.5. Систематичні пропуски, запізнення, порушення правил конфіденційності, несвоєчасна сплата можуть слугувати приводом для виключення кандидата ведучим групи із складу групи і Тренінг-комітетом Секції з участі в освітній програмі.
3.5. УЧАСНИК СУПЕРВІЗІЙНОЇ ГРУПИ МАЄ ПР АВО
3.5.1. отримати стандартний сертифікат про участь в супервізійній групі із зазначенням кількості годин супервізії, фактично отриманих ним в рамках освітньої програми.
3.5.2. отримати у ведучого/ведучих своєї супервізійної групи підтвердження їх визнання з боку Секції на ведення терапевтичної, освітньої, супервізійної діяльності.
3.5.3. отримати у ведучого/ ведучих своєї супервізійної групи та організаторів освітнього проєкту підтвердження визнання освітнього проекту з боку Секції як такого, що відповідає вимогам освітнього стандарту.
3.5.4. вимагати організації ведучим/ведучими роботи своєї супервізійної групи та організаторами освітнього проєкту рамок проєкта у відповідності до вимог даної програми.
3.5.5. оскаржити дії ведучого/ведучих своєї супервізійної групи та організаторів освітнього проекту на Тренінг-комітеті Секції.
4. СПЕЦІАЛЬНА ТЕОРІЯ
4.1. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ
4.1.1. Для завершення базової підготовки з групового аналізу вимагається не менше 160 годин спеціальної теорії.
54.1.2. Освітні проєкти Секції з теорії групового аналізу обов’язково повинні включати групові форми роботи – тематичні дискусії, воркшопи тощо
4.1.3. Викладання теорії для одного і того ж кандидата не повинно здійснюватися тим самим аналітиком/парою аналітиків, що і ведення його групи власного досвіду чи супервізійної групи.
4.2. ОСНОВНІ БЛОКИ ТЕОРІЇ
4.2.1. Груповий аналіз
- Історія та розвиток
- Місце в галузі групової психотерапії
- Відношення до інших теорій
4.2.2. Ключові концепції
Мережа, матриця (динамічна та матриця основи), комунікація, трансляція, віддзеркалення, резонанс, локалізація, поляризація, перенесення, контр-перенесення, проєктивна ідентифікація та інші проєктивні процеси, трансперсональні процеси, тривога та захист, опір, креативні та деструктивні процеси, пропрацювання.
4.2.3. Поняття, специфічні для методу
Сетинг, групова матриця, ведучий як динамічний адміністратор / контейнер / транслятор комунікацій, терапевтична дія групового аналізу (терапія групою), відбір, склад групи, фази розвитку групи, свідчення, групи зі спеціальним сетингом для окремих категорій пацієнтів, інституціональний аналіз.
4.2.4. Інші релевантні теорії
Психоаналітичні теорії, соціологічні теорії (фігураційна теорія Норберта Еліаса), гештальт-психологія (фігура-фон, цілісне як відмінне від суми частин), феноменологія, теорія систем і комунікації, психологія розвитку.
4.3. ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ПР АКТИКИ ГРУПОВОГО
АНАЛІЗУ
4.3.1. Формування груп-аналітичного ставлення: здатність встановлювати і підтримувати відносини, засновані на повазі до оточуючих і турботі про них; дотримуватися умов прийнятого терапевтичного контракту (мета, конфіденційність); уникати використання пацієнтів з метою задоволення власних потреб чи зниження тривоги. Релевантні особистісні якості: емпатія, самосвідомість, сила Его, надійність, етична поведінка. Інші релевантні особистісні якості: енергійність, почуття гумору, хороша пам'ять, інтелект.
4.3.2. Динамічне адміністрування (виконавча функція): здатність встановлювати та підтримувати межі (рамки групи), впевнено себе почувати в ролі терапевта, організовувати та адмініструвати сетинг, складати терапевтичний контракт та вести перемовини між інституцією та іншими організаціями.
4.3.3. Функція холдинга та контейнування: здатність витримувати тривогу, фрустрацію та афекти (як власні, так і ті, що спроєктовані оточуючими); працювати з контр-перенесенням з терапевтичною метою; дотримуватися аналітичної техніки.
4.3.4. Аналітична та транслююча функція: розвинуті здібності до спостереження та рефлексії.
4.3.5. Формування динамічної перспективи:
4.3.5.1. Здатність до руху між залученістю в процес (ідентифікацією) та рефлексивним спостереженням.
4.3.5.2. Здатність до встановлення зв’язку між різними рівнями комунікації (трансляції) – свідомої та несвідомої, вербальної та невербальної.
4.3.5.3. Здатність до встановлення зв’язку між групою, підгрупою та індивідом.
4.3.5.4. Здатність до встановлення зв’язку між структурою, процесом та змістом.
64.3.5.5. Здатність до переміщення між різними рівнями перенесення – актуальним, трансфертним, проєктивним, примордіальним.
4.3.5.6. Здатність до локалізації змісту в контексті.
4.3.5.7. Здатність до фасилітації групового процесу, побудови терапевтичної культури та перенесення терапевтичної функції від ведучого до групи.
4.3.5.8. Наявність навичок та стратегій втручань для роботи з блоками в комунікації та деструктивними процесами в групі.
4.3.5.9. Здатність виносити терапевтичні судження, засновані на відгуку на потреби групи, і формулювати їх мовою групи.
4.3.5.10. Розвиток креативності та наявність власного стилю.
5. САМОСТІЙНА РОБОТА
5.1. Протягом свого навчання кандидат освітньої програми повинен підготувати і представити на теоретичному семінарі Секції/конференції АППУ усну доповідь, присвячену актуальним питанням групового аналізу та психоаналітичної психотерапії.
5.1.1. Формат роботи:
- доповідь за результатами досліджень
- аналіз випадку терапії
- ессе
- літературний огляд
- аналітичний розбір творів мистецтва (література, кіно, живопис і т.і.)
5.1.2. Тривалість доповіді 15-20 хвилин.
5.1.3. Куратор. В процесі підготовки доповіді кандидат може звернутися до супервізора за консультацією.
5.1.4. Вимоги.
- За час навчання кандидат повинен представити не менше одної, бажано двох доповідей.
- До подання доповідей допускаються кандидати 2 рівня.
5.1.5. Пільги. Організатори теоретичних семінарів/конференцій надають доповідачам можливість участі за зниженою вартістю.
6. ЗАВЕРШЕННЯ БАЗОВОЇ ПІДГОТОВКИ
6.1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1.1. Для завершення базової підготовки претенденту необхідно звернутися до Тренінг-комітету Секції з відповідною заявою і надати Тренінг-комітету дипломну роботу, відгук супервізора з ведення залікового випадку, а також документальне підтвердження (скан-копії підсумкових сертифікатів за період навчання) про отримання:
- не менше 240 годин власного досвіду в аналітичній групі;
- не менше 160 годин теорії;
- не менше 120 годин супервізії.
6.2. ЗАЛІКОВИЙ ВИПАДОК
6.2.1. В якості залікового випадку приймається самостійне ведення безперервної, регулярної аналітичної групи в наступному сетингу:
- тривалість сесії 90 хвилин;
- частота сесій 1-2 рази на тиждень;
- кількість учасників групи від 5 до 12 чоловік;
- тривалість роботи групи не менше 2-х років, протягом не менше 80 сесій до моменту подачі дипломної роботи для захисту.
6.2.2. Залікова група може продовжуватися на момент захисту і надалі.
76.2.3. Залікова група може бути завершена не раніше ніж за півроку до захисту.
6.2.4. До ведення залікового випадку допускаються кандидати 2-го рівня освітньої програми Секції з групового аналізу (не менше 120 годин власного досвіду в аналітичній групі, не менше 80 годин теорії, наявність психотерапевтичної практики, участь у супервізійній групі).
6.2.5. Ведення залікового випадку обов’язково повинно супроводжуватися регулярною супервізією.
6.2.6. Допускається ведення залікового випадку парою ведучих. В цьому випадку обидва ведучих повинні мати достатню груп-аналітичну підготовку. В тому випадку, якщо обидва ведучих ведуть групу в якості залікової, кожний з них повинен писати дипломну роботу самостійно і проходити окремий захист.
6.2.7. Кваліфікаційний період ведення залікового випадку (2 роки, 80 сесій) відраховується з моменту подачі претендентом до Тренінг-комітету Секції заяви про затвердження залікового випадку. До заяви претендент додає документальне підтвердження (скан-копії підсумкових сертифікатів за період навчання) про отримання не менше 120 годин власного досвіду в аналітичній групі; не менше 80 годин теорії та відгук супервізора про заліковий випадок. В заяві претендент приводить короткий опис випадку, який пропонується на затвердження:
- інституційна рамка (лікарня, поліклініка, центр психотерапії, приватна практика, центр соціальної допомоги, волонтерська робота і т.і.)
- сетинг (приміщення, розташування, тривалість сесії, частота сесій, регулярність, тривалість терапії до моменту подачі заяви і т.і.)
- формат (відкрита, напіввідкрита, закрита група; один чи пара ведучих; група з відкритим або фіксованим завершенням і т.і.)
- процес відбору учасників (контингент вибору, наявність попередніх інтерв’ю)
- склад групи (кількість учасників; віковий, статевий склад; характер проблематики, пред’явлений в якості терапевтичних запитів; зміни в складі в процесі роботи).
6.3. ДИПЛОМНА РОБОТА
6.3.1. Дипломна робота повинна містити описання залікового випадку самостійного
ведення аналітичної групи під регулярною супервізією супервізором, визнаним Секцією.
6.3.2. Дипломна робота повинна демонструвати глибоке розуміння претендентом динаміки терапевтичного процесу та володіння груп-аналітичною технікою (див. додаток з рекомендаціями до написання дипломної роботи).
6.3.3. Дипломна робота повинна бути написана на 15-20 сторінках формату А4 14-м шрифтом Times New Roman з інтервалом 1,5.
6.3.4. Під час написання дипломної роботи підтримується звертання претендента за консультацією до свого супервізора.
6.4. КОЛОКВІУМ
6.4.1. Претендент захищає свою дипломну роботу на колоквіумі перед атестаційною комісією, яка складається з трьох тренінг-аналітиків та/чи супервізорів, акредитованих Секцією.
6.4.2. Комісія виносить рішення про захист дипломної роботи та передає його на затвердження Тренінг-комітету Секції.
6.4.3. У випадку негативного рішення атестаційної комісії претендент має право оскаржити його на Тренінг-комітеті Секції.
- 25 модулів
- 240 годин
Як проходить навчання
Формат і правила.
Група працюватиме очно, у м. Київ, у формі 2-денних блоків (субота і неділя) 4-5 разів на рік. Кожен блок включатиме 8 сесій малих та 2 сесії середніх аналітичних груп по 90 хвилин. Основні правила участі – стабільна, надійна, пунктуальна присутність на всіх сесіях, конфіденційність і утримання від спілкування з іншими учасниками групи поза межами групових аналітичних сесій. Кількість учасників групи – 8-12 осіб.
Переваги курсу
Для кого може бути корисною участь в аналітичній групі.
- Власна терапія, самопізнання та особистісний розвиток. Груповий аналіз застосовується при широкому спектрі проблем та життєвих ситуацій. Тривога, депресія, труднощі у міжособистісних стосунках, низька самооцінка є типовими проблемами, за яких може бути рекомендована групова аналітична психотерапія. Вона також може бути корисною тим, хто страждає від стресу воєнного часу, наслідків втрати або психосоматичних розладів. Разом з тим, групова аналітична психотерапія спрямована не лише на травматичний життєвий досвід, а й на виявлення та розвиток устремлінь та творчих здібностей учасників групи.
- Освіта у галузі групової психотерапії. Цілком достатньою метою участі в аналітичній групі може бути реалізація власного психотерапевтичного запиту. Однак, за бажанням учасника, години власного аналітичного досвіду, отримані в групі, зараховуються як виконання частини кваліфікаційних вимог освітньої програми з групового аналізу Секції групової психоаналітичної психотерапії АППУ. АППУ має найвищий рівень членства у Європейській мережі груп-аналітичних тренінгових інституцій (EGATIN) і Європейській Федерації Психоаналітичної Психотерапії (EFPP), тож освітня діяльність АППУ за напрямком «груповий аналіз» відповідає європейським стандартам якості. Здобуття освіти, крім участі в аналітичній групі особистого досвіду, передбачає також освоєння теоретичних знань і супервізію клінічної практики. Теорія та супервізія пропонуються на окремих заходах АППУ.
Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.